borko_st89 7 #1 Публикувано 9 Март, 2014 Здравейте колеги. Значи както съм споменал в описанието, Сивика е с Дуалче и разпределителен вал от Д15. От около 1-2 седмици забелязах, че нивото на маслото малко се е покачило и ми се вижда и малко по-черничко, от последната смяна съм минал около 6500км. Колата я карам на газ, рядко на бензин и затова сигурно не мирише маслото на бензин. Въпросът ми е колко горе долу ще ми излезе ремонта...и понеже имам някаква замислена идея да слагам друга кратуна, дали ще е по-изгодно да си ревизирам тази глава или направо да я сменям с друга...И ако някой е правил тази интервенция съм отворен откъм препоръки и предложения каква глава точно да присаждам. Благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 9 Март, 2014 Може да сложиш ВиТек-ова глава, виж колко ще ти струва ремонта, и сам си прецени, кое ще ти е по джоба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #3 Отговорено 11 Март, 2014 Ами колега имам го като идея това с ВиТек-овата глава, но засега е само замисъл. Иначе къде точно ще е проблема според вас колеги? И ако някой е отстранявал подобен проблем, колко ориентировъчно излиза ремонта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #4 Отговорено 11 Март, 2014 Предполагам си с механична бензинова помпа. Осван от скъсано платно на бензиновата помпа (да вкарва бензин в маслото) не виждам от каде да ти качва нивото. Дори да я караш на газ, бензиновата помпа си продължава да работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #5 Отговорено 11 Март, 2014 Колега с ел.бензинова помпа съм, механичната не функционира...горе съм написал, че съм с вал от Д15. Така, че този вариант отпада. Отпада и варианта да влиза вода, понеже маслото щеше да ми е като боза. Затова остава да меши с гориво....и затова питам в кое мога да се съмнявам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 12 Март, 2014 Ако познаваш карбуратора ,провери защо изтича бензин на угасен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #7 Отговорено 13 Март, 2014 Колега Markony , нещо не схващам коментара...никъде не съм споменал, че ми изтича бензин на изгасен двигател! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #8 Отговорено 13 Март, 2014 Mаркони ти подсказва да провериш карбураторите, да не би случайно да изтича бенз, като е загасена колата? Имам колега с "пикаеща" дюза и маслото му е като пикня.Естествено колата е бмв!И не харчи масло, ама грам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 13 Март, 2014 А как иначе ще ти покачва маслото?Ако караш на бензин и е примесен с нафта също качва маслото,защото нафтата не изгаря и попада в маслото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #10 Отговорено 13 Март, 2014 Преди карбураторите имам клапан за бензина, така че не виждам как може да влиза бензин, а и ако имаше бензин в маслото щеше да има поне лек мирис...поне така мисля, не съм специалист, ако си знаех какъв е проблема нямаше да пускам тема, а и затова е измислен форума - да се учим един от друг и да се консултираме! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #11 Отговорено 13 Март, 2014 Значи варианта е да имаш проблем с щеката, защото няма как да се качи маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
*AdDiCtEd* 6 #12 Отговорено 13 Март, 2014 На мойта хондичка гуменият ограничител който е в горния край на щеката и ти казва докаде да я наръчкаш се движи по цялата дължина.Може и твоя(ако е такава щеката) да е мръднал малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko_st89 7 #13 Отговорено 13 Март, 2014 Значи днес я закарах при един познат майстор, който знам че със сигурност няма да ме излъже и ми каза, че си е наред колата. Така че ще го шпоря хондето, пък ако се появи някакъв проблем то ще се разбере . Благодаря за мненията! Засега темата може да се сложи под ключ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове