Niko1 6 #1 Публикувано 21 Февруари, 2014 Здравейте колеги,смених мотора д15б2 суапнат с пълен инжекцион от б7...октомври сложих д16з2...както и да е.на шофиране на дълго...2 пъти месечно ходя до София...я до Варна,забелязвам следния проблем..на дълъг път,с по-вечко газ..140..150...160 км,в движение няма никакъв проблем,но когато намаля и спра,темп.на водата започва леко да ходи на горе от нормалното,вдигам капака и гледа разширителя пълен че и преливал малко,изстива колата,течноста от разширителя я наливам в радиатора радиатора се допълва,наливам в разширителя и газ...прибирам се и същата работа...като я карам в града нормално..няма проблеми,или поне не съм забелязал,температурата винаги си е била закована...но на дълго с яка газ..Сега радиатора ли е малък...гарнитура на глава ли е...капачка ли е ...незнам,ако имал някой същите проблеми моля да сподели,а и мнения та ви може да помогнат да установя и реша проблема без да купувам излишни части на принципа на елиминиране едно по едно до решение....благодаря ви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 21 Февруари, 2014 Аз имах такъв проблем,пробвай първо с капачка че е по-евтино,ама при мен беше гарнитурата на главата.Виж и радиатора дали е равномерно топъл при загрял двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #3 Отговорено 22 Февруари, 2014 то май и при мен ще е това..оффф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #4 Отговорено 22 Февруари, 2014 питай в някой сервиз да ти направят тест за изгорели газове в охладителната система, струва 20-30 лв. Маркучите твърди ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #5 Отговорено 22 Февруари, 2014 днес обикалях да търся сервиз да направя този тест за газове в антифриза,ама в габрово почиват....а маркучите не са корави,в градски условия нито загрява,перката си включва когато трябва..само на дълги разстояния ми прави кушии...сменях две ли три капачки на 1.1...се тая...незнам тоя мотор който сега еъм с него Д16Z2...на 1.1 ли е капачката,или на 0.9...някой ако знае.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #6 Отговорено 22 Февруари, 2014 Маркучите не е задължително да са твърди, може съвсем малко да губиш течност към някой цилиндър, особено ако гарнитурата е метална. Затова не можеш да я хванеш на късо. Аз моята е усетих към морето - същата история. Перка, капачка, ... бачкаше си всичко. В града не загряваше. Запали я сутринта - в смисъл да е студена, отвий капачката и виж прави ли балончета. Аз залагам на гарнитурка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #7 Отговорено 23 Февруари, 2014 ....и аз така си мисля но утре ще отида на този тест...и след това ще му мисля... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 23 Февруари, 2014 Колега тоя тест е пунта мара.На мен 2 пъти ми го правиха на 2 различни метса и нищо не показа,ама си смених гарнитурата и се оправиха нещата.Или нещо хората не ги бива или не винаги показва със сигурност.Така че не разчитай на 100 процента.Пиши да видим какво е станало.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #9 Отговорено 23 Февруари, 2014 ....и аз тъкмо се чудех дали е надежден тоя тест,за изгорелите газове...ако ще е 20-30лв...защо да оскъпявам нещата а направо не сменя гарнитурата и аз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #10 Отговорено 23 Февруари, 2014 И за мен е гарнитура, един колега с същите симптоми( като я гони, вдига нивото) смени гарнитура и всичко заспа. Няма какво да се плашиш, вземаш една гарнитура едно лице на главата и си ти. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #11 Отговорено 23 Февруари, 2014 Много се извинявам, може да задавам тъп въпрос, но ако изпуска тая гарнитура, няма ли по-скоро да намалява антифриза? Понеже аз имам проблем с това, че ми се губи антифриз от разширителния съд, даже бях пуснал отделна тема за това, искам да си изясня как стоят нещата. А и тази гарнитура трудно ли се сменя, с много разглобяване или не? Горе-долу от какъв порядък ще ми излезе ремонта като пари ако тръгна да сменям тази гарнитура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GKiroff 0 #12 Отговорено 24 Февруари, 2014 (Редактирано) Драги ми колеги ... ако имаше проблеми с главата щяха да се веят бели пушеци отзат,щеше да работи на 3 цилиндъра колата, щеше да губи водата от радиатора без да има нищо в разширителният съд. Споделям от личен опит със д15б2 мотор с пълна инжекция. Главата беше пържена яката преди мен и след това като я отворихме беше ад имаше още язви даже,но бяха на водната риза и беше добре (така си и замина при новия собтвеник преди една година почти). Малко се отплеснах,но ще ме извинявате.Първо да разсъдим защо така водата отива в разширителният съд и какво я пуска и какво не за да не се връща обратно? С просто око се вижда,че е капачката нали така? По пътя на логиката като разсъдим като си направи налягането капачката отваря и пуска водата в разширителният съд, след това като изстинат нещата трябва да се върне обратно! Моят съвет-нова капачка (14-15лв нова от магазина) Ако проблема остане тогава може да си мисли за запушване по радиатора. Стига с тези гарнитури. Хайде със здраве Редактирано 24 Февруари, 2014 от Kiroff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #13 Отговорено 24 Февруари, 2014 Niko1, докъде я докара бре човек... Дай инфо, че колегата Kiroff е заложил доста, май това раздаване ще загуби... Ако се стигне до отваряне, смени си гумичките на клапаните, напасвай и си ги регулирай, виж си другите гарнитури - така и така всичко ще е долу. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #14 Отговорено 24 Февруари, 2014 (Редактирано) Да попитам,правилно ли разбирам че със стария мотор не си имал тия проблеми?При него със същия радиатор и капачка ли си бил?И не разбрах температурата се вдига като намалиш скоростта или като спреш и работи на място?Като го направи проблема обърнал ли си внимание термостата ти отваря ли?А газова уредба да имаш? Редактирано 24 Февруари, 2014 от MAD DOG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #15 Отговорено 26 Февруари, 2014 Както казах колега с същия проблем ( при каране с високи обороти, вдигаше нивото на антифриза чак преливаше) след смяна на гарнитура проблема се оправи. Когато гарнитурата има малък пробив, при високи обороти и продължително каране вкарва газове в водния кръг и става въздушна възглавница, от там вдига нивото в разрешителния съд. Колата не пуши защото не вкарва антифриз в цилиндрите а обратно ( компресията е по-голяма от налягането на антифриза). е карам никой да ми вярва, може да се смени всичко ( капачка, термостат, радиатор) и да се стигне тогава до гарнитурата. Нищо че ще е скъпо, поне ще е сигурно. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #16 Отговорено 26 Февруари, 2014 така и стана колеги,гарнитура на глава...е,кво да се прави..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #17 Отговорено 26 Февруари, 2014 (Редактирано) При мен проблемът е сходен. На дълъг път губи Антифриз - стрелката на температурата отива на майната си... На 200 км извънградско - събра 2-3 литра вода/антифриз. Също изсмуква всичката течност от разширителя.Не пуши колата, няма масло в антифриза или антифриз в маслото, не ми прави впечатление да надува маркучите. Не тече от никъде..Промивал съм системата скоро - радиатора, двигателя, също съм сменил и термостата. Че клонят нещата към гарнитура ясно.. въпроса е да не се окаже по-дебела работата. Редактирано 26 Февруари, 2014 от GS= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #18 Отговорено 26 Февруари, 2014 ако си я вкарал в червеното,може да излезе и по сериозна работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #19 Отговорено 26 Февруари, 2014 (Редактирано) Напълно възможно е .. иначе си върви колицата.. Чудя се дали направо да не шлайфам главата преди да сложа новата гарнитура. п.п. Става топло и няма да понеса понеса да карам както сега в пуснато парно през целия път Редактирано 26 Февруари, 2014 от GS= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #20 Отговорено 26 Февруари, 2014 ако продължиш да караш така,освен шлайф и гарнитура може да излезят и сегменти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #21 Отговорено 26 Февруари, 2014 ....колеги,целия ми проблем е от стария затлачен радиатор...не добро охлаждане и...гарнитурка....така че стари радиатори с брадвата,преди време един човек ми беше казал....живота на радиатора,около 10 год....нооо всеки си знае..благодаря ви за мненията пичове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #22 Отговорено 26 Февруари, 2014 Затова те накарах да споделиш още подробности,напомня ми за една подобна главоблъсканица която се оказа радиатор...важното е че си решил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #23 Отговорено 26 Февруари, 2014 Извинете ме, но аз съм малко невежа по отношение на глави и гарнитури. Кажете ми моля какво трябва да се разглоби и колко струва тая гарнитура? Горе-долу колко би струвал целия ремонт? Някакви допълнителни проблеми мога ли да очаквам при смяната, нещо друго, което да е желателно да се смени при такова разглобяване, или нещо, което може да излезе при разглобяването и да оскъпи ремонта? Така като ви чета явно и при мен проблема ще се окаже тази гарнитура, макар да не ми е ясно какво точно се случва, при положение, че нищо не пуши и двигателя си държи температура в нормата при всякакво каране. Просто антифриза се губи от разширителния съд. Колкото и да го доливам там, все си намалява. Не може да изчезва, все някъде изтича. А видимо нищо няма по връзките и маркучите, както и по радиатора. Нивото на антифриза в радиатора под капачката изглежда наред. Не виждам как капачката може да е причина за този проблем. Извинявам се че и аз питам в тая тема, но ми се ще да изясня този въпрос. Бях пуснал отделна тема, но там нищо не се изясни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #24 Отговорено 27 Февруари, 2014 огледай я за течове,даже и сълзене, обстойно,на канал при работещ мотор,това че радиатора е пълен е добре,проверявай я на студен мотор,като долееш.после я провери пак на студен мотор...по принцип антифриза не би трябвало да изчезва от охл.система...колко ще ти струва,и кво ще сменяш,относително,като я отворят ще се види.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове