Jump to content
Жоро 77

Корекция на ъгъл на запалване на ЦР-В 1998г.

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

автомобилът е Хонда ЦР-В 1998г,2 литра,128 к.с.

 

Въпросът ми е следният:

 

   Как да внеса малко аванс,понеже знам че колкото и да въртя делкото,компа винаги поддържа зададеният ъгъл на запалване.?Разбрах че трябва да се направи мост на някоя букса и да се внесе корекция.Някой правил ли го е,и как става?Колата е със метанов инжекцион,върви мн добре,има аванс процесор и нямам ядове.

Но,някога когато имам време ми се иска да и дам лек ъгъл, за да видя какъв ще е резултатът.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В краката на пасажера, под жабката в ляво има две сини букси, една с два пина и една с 3, закъсяваш тая с двата пина, центроваш, и махаш кламера. Поне така пише в книгата :) А дали може без кламер нека Миямото каже :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

автомобилът е Хонда ЦР-В 1998г,2 литра,128 к.с.

 

Въпросът ми е следният:

 

   Как да внеса малко аванс,понеже знам че колкото и да въртя делкото,компа винаги поддържа зададеният ъгъл на запалване.?Разбрах че трябва да се направи мост на някоя букса и да се внесе корекция.Някой правил ли го е,и как става?Колата е със метанов инжекцион,върви мн добре,има аванс процесор и нямам ядове.

Но,някога когато имам време ми се иска да и дам лек ъгъл, за да видя какъв ще е резултатът.

 

Благодаря предварително.

Здрасти колега.., до колкото ми е известно...,след като си с каквато и да е инжекционна(газ/метан) уредба...,а  пък даже и с аванс процесор...,не ти трябва никаква корекция на ъгъла на запалване..(нали тези двете вършат точно това)! Успех!  :) Иначе.., Слави ти е казал къде е буксата..

Редактирано от vadoiv
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж документацията на аванс процесора,може да е с джъмпери,може и да със софтуер.На метана му трябва доста аванс....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,забравих да отбележа че хондата е с десен волан.Между другото днес погледнах и не видях никакви букси.Да не би да трябва да се извади жабката ида са някъде там.Иначе благодаря за отзивите,пак ще гледам.

Съгласен съм че инжекционът и аванса правят точно това,но от любопитство искам да видя какво ще стане.

Още нещо:

        Разбрах че трябва да се окъси буксата,но кога?Кога се укасява при запален двигател или при изгасен,и кога се премахва моста?Да,разбрах че е било описано някъде в сървис мануала,ще трябвада го намеря и погледна.

Приятна вечер и лека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми трябва да е окъсена по време на реглажа, което с думи прости значи, окъсяваш, палиш-регулираш- гасиш- махаш кламера, сега като си с десен волан не знам да не се окаже в твоите крака от към средната конзола, инак жабката не се сваля, достатъчно е да се наведеш и се вижда там. Ако краси се включи тои със сигурност ще каже де е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...