Жоро 77 1 #1 Публикувано 16 Февруари, 2014 Здравейте колеги, автомобилът е Хонда ЦР-В 1998г,2 литра,128 к.с. Въпросът ми е следният: Как да внеса малко аванс,понеже знам че колкото и да въртя делкото,компа винаги поддържа зададеният ъгъл на запалване.?Разбрах че трябва да се направи мост на някоя букса и да се внесе корекция.Някой правил ли го е,и как става?Колата е със метанов инжекцион,върви мн добре,има аванс процесор и нямам ядове. Но,някога когато имам време ми се иска да и дам лек ъгъл, за да видя какъв ще е резултатът. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 16 Февруари, 2014 (Редактирано) В краката на пасажера, под жабката в ляво има две сини букси, една с два пина и една с 3, закъсяваш тая с двата пина, центроваш, и махаш кламера. Поне така пише в книгата А дали може без кламер нека Миямото каже Редактирано 16 Февруари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #3 Отговорено 16 Февруари, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, автомобилът е Хонда ЦР-В 1998г,2 литра,128 к.с. Въпросът ми е следният: Как да внеса малко аванс,понеже знам че колкото и да въртя делкото,компа винаги поддържа зададеният ъгъл на запалване.?Разбрах че трябва да се направи мост на някоя букса и да се внесе корекция.Някой правил ли го е,и как става?Колата е със метанов инжекцион,върви мн добре,има аванс процесор и нямам ядове. Но,някога когато имам време ми се иска да и дам лек ъгъл, за да видя какъв ще е резултатът. Благодаря предварително. Здрасти колега.., до колкото ми е известно...,след като си с каквато и да е инжекционна(газ/метан) уредба...,а пък даже и с аванс процесор...,не ти трябва никаква корекция на ъгъла на запалване..(нали тези двете вършат точно това)! Успех! Иначе.., Слави ти е казал къде е буксата.. Редактирано 16 Февруари, 2014 от vadoiv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 16 Февруари, 2014 Виж документацията на аванс процесора,може да е с джъмпери,може и да със софтуер.На метана му трябва доста аванс.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #5 Отговорено 16 Февруари, 2014 Здравейте,забравих да отбележа че хондата е с десен волан.Между другото днес погледнах и не видях никакви букси.Да не би да трябва да се извади жабката ида са някъде там.Иначе благодаря за отзивите,пак ще гледам. Съгласен съм че инжекционът и аванса правят точно това,но от любопитство искам да видя какво ще стане. Още нещо: Разбрах че трябва да се окъси буксата,но кога?Кога се укасява при запален двигател или при изгасен,и кога се премахва моста?Да,разбрах че е било описано някъде в сървис мануала,ще трябвада го намеря и погледна. Приятна вечер и лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 17 Февруари, 2014 Ми трябва да е окъсена по време на реглажа, което с думи прости значи, окъсяваш, палиш-регулираш- гасиш- махаш кламера, сега като си с десен волан не знам да не се окаже в твоите крака от към средната конзола, инак жабката не се сваля, достатъчно е да се наведеш и се вижда там. Ако краси се включи тои със сигурност ще каже де е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове