WAFFEN SS 31 #1 Публикувано 8 Февруари, 2014 Здравейте колеги, днес тактисах дуалчето, верно играчка си е, но си струва, колата съвсем се промени от към вървеж, още си е със стария вал на D13, но както и да е.Значи след монтажа на карбовете, малко явно пообърках вакумите, но въпросът ми е : Държи високи обороти, като потеглям на първа трябва с повече газ, иначе амен да угасне. от къде да настроя оборотите на карбовете, и тия букси дето са ми останали, трябва ли да се преправят за някъде, защото освен двата соленоида, други кабелаци по карбовете няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 10 Февруари, 2014 (Редактирано) Малко по подробно да обесня: 1- Колата като е студена и като запаля, гасне отначало , като поседи една минута на малко повече обороти с понатискане на газта, и не гасне вече, НО, като натисна газта до долу и умира, заглъхва, или угася, не може да се изфорсира, това го прави и като потеглям, подавам газ , и започва да притриса и да глъхне, но като и дам повече газ с натиснат съединител, и потеглям, тогава тръгва без проблем, но с въртене на гуми . На място като подавам плавно газ , и си се форсира плавно без проблем. 2 - Както карам , примерно на втора или трета, и натисна рязко газта, забива, заглъхва , и тресе, но се оправя след около 3-4 сек. и след това се изстрелва. Ходих на един препоръчан "майстор" гледа, оглежда, и накрая реши да завие двата болта, които са на снимките, отстрани на карбовете, и ги разви еднакво с по 5 навивки. На място като дам газ до ламарината, не заглъхва така, както на студено, но на 7000об. все едно има изключвател, и не може повече.... Качам и клипче да се чуе и види за какво иде реч. Давам газ до дупка и задържам , и се получава това на видеото. http://vbox7.com/play:d22c466d70 Снимките на болтовете на двата карба: http://picbg.net/img.php?file=f4217b2748b2b1bd.JPG http://picbg.net/img.php?file=01bcdff69a0ee0d5.JPG Редактирано 10 Февруари, 2014 от ASUS72 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 11 Февруари, 2014 (Редактирано) Оправи си вакумите на делкото. 5 е много 2. Редактирано 11 Февруари, 2014 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #4 Отговорено 11 Февруари, 2014 Ок, само дето не знам кой маркуч за къде е, щото май доста ги пренареждах, ако може снимка с обозначение кой къде, от къде отива, а и още нещо, от лявата страна на всмукателя има един завинтен тройник , и в него влизаха пак маркучи от някъде, за някъде, но при стягане на всукателя без да искам единия изход го счупих, и съм ги разкачил от там, но съм ги закачил, кой за делкото кой за филт. кутия. И друго, значи в една твоя тема си описал за соленоидите, аз ги вързах не от някой друк + а от старата букса за соленоида на стария карб, това да му е нещо промбем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 11 Февруари, 2014 (Редактирано) Така с клипове няма да стане дай снимка на мотора кое как си наслагал . Кое делко ползваш .соленоидите се слагат на постоянен + след контакт .Трябват ти 3 вакума не толко сложно. Редактирано 11 Февруари, 2014 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #6 Отговорено 11 Февруари, 2014 Делкото е нейното, на D13 , а соленоида съм го вързал за старата букса на стария карб, дето бе неговия соленоид, там ми светна фазомера като мерих на контакт, освен да не е нещо постоянен + ще пробвам директно от акумолатора с + Ето и снимки, ако по тях може да ми отбележиш , и покажеш ,кое къде трябва да е , ще е супер. На снимка номер 1 съм отбелязъл кой щуцер счупих докато притягах всмукателя, но ще го оправя мисля. С-1 http://picbg.net/img.php?file=4644832861856d72.JPG С-2 http://picbg.net/img.php?file=6c8291b7e6ec7345.JPG С-3 http://picbg.net/img.php?file=49f09c8396ec2ab5.JPG С-4 http://picbg.net/img.php?file=3ee8aceb4acb08f4.JPG С-5 http://picbg.net/img.php?file=89db241773636729.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #7 Отговорено 14 Февруари, 2014 Така, заступорих смукача с една тел, но не е затворен до край, и сутрин като я запаля пак си прави същите морафети, паля-гасне, паля-гасне, и така докато позагрее, като и подам рязко газ пак заглъхва за около 4-5 сек. и след това се изфорсира, като потеглям пак същото, като и подам рязко газ да се истреля, тя забива муцуната, трябва много плавно да и подавам газ за да потегля, и то с доста газ. но като позагрее, сякаш се пооправя, вакумите ги пренаредих по снимки от форума, и др, На какво може да се дължи това забиване, заглъхване, при студен мотор, и много по малко при загрял, сякаш не и стига горивото. Пример: преди имах голф 3 GTI правеше го абсолютно същото , и се оказа пречупен горивен маркуч в резервоара, в случая не му е стигало горивото. За това си мисля че и на Хондичката ми нещо не и стига горивото, като дам газ, отваря дроселите, вкарва въздух ,а горивото и е малко, и глъхне. Какво да правя, и къде да барам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #8 Отговорено 16 Февруари, 2014 Значи проблема си седи същия, по подсказки на fenabg бе направено всичко, но не се получава очаквания ефект, дори отворих карбовете, почистих ,и с компресор прудухах това което е отбелязано на снимките, на втората снимка дето е тая джаджа , бе запушена, викам си "аха ето от какво било" отпуших го . Зголобих всичко, въртя, запали, но никаква промяна, пак като забия газта, и заглъхва до угасване, или задържа на 2000 об. около 5-6 сек. и чак тогава се изфорсира, сутрин като я паля и първите 5 пъти, паля-гасне, паля-гасне, и така докато позагрее, като направи нормална работна температура, и се пооправя, по може да се кара. Вече не знам какво да го правя тоя дуал.................... 1 - http://picbg.net/img.php?file=0aeb5febf8e4c7b0.JPG 2 - http://picbg.net/img.php?file=dafe6016463f059b.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #9 Отговорено 21 Февруари, 2014 И аз така в началото но като му боднах смукача ръчен и нещата се оправиха е и доста добавки изяде. То това чудо малко трудно се настройва и трябва време а ако си и на газ ще трябва яко уплътняване на кутията за въздушния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #10 Отговорено 21 Февруари, 2014 сложи си един клапан да не ти се въща горивото в резервара и си смени бензиновия филтър който е до резервоара сипи си и добавка за бензина при мен тези неща помогнаха след като не бях карал половин година на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #11 Отговорено 21 Февруари, 2014 Колеги, проблема вече е решен, просто купих други карбове от колега от форума, и всичко си дойде на място. колата нито забива, нито глъхне, явно другите карбове им трябва настройка, а тук в Добрич, просто няма кой да я погледне, имам в предвид, някой дето разбира. А за добавки..... малеее , колко изяде горката... но пак нищо, а с тия карбове дори и не изчистени си бачка като часовник, даже и без смукач. Газ още нямам, но си нябавям малко - по малко частите, и ще и слагам. Гледам да си е всичко на ловато, оригинално. Но все още се чудя, да дупча ли карбовете, или с плочки. Все пак благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #12 Отговорено 25 Февруари, 2014 Колеги, проблема вече е решен, просто купих други карбове от колега от форума, и всичко си дойде на място. колата нито забива, нито глъхне, явно другите карбове им трябва настройка, а тук в Добрич, просто няма кой да я погледне, имам в предвид, някой дето разбира. А за добавки..... малеее , колко изяде горката... но пак нищо, а с тия карбове дори и не изчистени си бачка като часовник, даже и без смукач. Газ още нямам, но си нябавям малко - по малко частите, и ще и слагам. Гледам да си е всичко на ловато, оригинално. Но все още се чудя, да дупча ли карбовете, или с плочки. Все пак благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEISHI991 0 #13 Отговорено 25 Април, 2020 (Редактирано) Аз имам същя проблем с мойте в момента ... на бензин ще се опитам да ги настроя със свещ със стъклен излоатор и ще видим какво ще стане ... Редактирано 25 Април, 2020 от XEISHI991 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове