borko 30 465 #1 Публикувано 22 Януари, 2014 Откакто смених маслото в началото на лятото-след като купих колата- се чуваха много и всякакви шумове при потегляне и ускоряване,в последствие първия удар за мен беше смяната на съединител ,намаляха,втория бих казал буквално сърдечен удар за мен беше ремонта на скоростната кутия -520лв за 3 лагера,сега при ускоряване но ми се струва че и на празен ход ако не ме лъже слуха се чува едно тррррррррррр при 2000-4000 оборота от двигателя но притъпено такова,чувал съм и съм сменял на ескорта биелни но в краен стадии където чукането е просто убийствено -тогава и шлайф на вала трябва и изобщооооооо,как мога да ги хвана на време ,пък може и основни нещо да имааа като взех колата я имаше я не 2-3 кила масло щото щеката не го ловеше и по терлици до масларя я закарах!Инак лампата на маслото гасне още преди да запали мотора ,дърпа добре мотора но този шум ме притеснява,а и да не забравя който се качи вика че като я опъна и бучи много мотора пък не го мъча нещо да каже човек и не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 22 Януари, 2014 Ако на слух имаш колебания за износени лагери,по-добре да свалиш картера и да погледнеш.Няма да ти коства нищо,освен един херметик и 2 часа под колата,че болченцата са доста .СВаля се само изпускателната тръба,която минава под картера инещо друго ако пречи...не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 22 Януари, 2014 (Редактирано) Аз и да погледна нищо няма да разбера !Майстор трябва да види и да пипне,обаче като питах и ми казват ходи на майстор дето хонди прави не на друг :o/> Това какво значи!Кой прави хонди в Добрич да каже и да отивам при него да я преслуша колата! Редактирано 22 Януари, 2014 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 23 Януари, 2014 Не знам в Добрич, нито в Толбухин кой прави Хонди, но Варна ти е на една ръка разстояние, а колегата Дидо ги поназнайва доста нещата .. Тъкмо по пътя може да тестваш лагерите, на всички скорости до прекъсвач и ако не блокира коляновия вал до Варна, значи лагерите са добре .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 23 Януари, 2014 Аз по принцип карам само на високи обороти и от време на време удрям прекъсвача,но няма ли некакво значение това че трррррр-ка само между 2-3 до 4 хил оборота по- нагоре до прекъсвача сякаш не трака даже мотора утихва още повече на 6 хил оборота,онзи ден я карах по околовръстното за 3-4 минути на втора на 6 хил оборота и нищо не стана ,той всъщност звука на биелните не е ли по -металически такъв,при мен е някак притъпено и глухо трррр-кането.Казаха ми че без да се свалят не можело да се измерят ,пък те като се свалят и да им няма нищо пак ще трябва да се сменят,исках да разбера без отваряне няма ли начин да се тестват щото пък може и да не от тях,де да знае човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 23 Януари, 2014 ,пък те като се свалят и да им няма нищо пак ще трябва да се сменят,Това по каква причина?Те не са гарнитура..не слушай приятели и познати дето са виждали Хонда на картинка..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #7 Отговорено 25 Януари, 2014 Свалят се, гледат се и ако им няма нищо се слагат обратно. Като се свалят и се проверят, ако са добре е хубаво да се монтират на същите места. Както си я карал на 6 000 оборота, ако наистина тракаха бъди сигурен че щеше да разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #8 Отговорено 25 Януари, 2014 (Редактирано) Свържи се с MIYAMOTO (Варна), той е човека, който може да ти оправи колата на 100%. Редактирано 25 Януари, 2014 от Окич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове