Jump to content
borko 30

Как се диагностицират износени биелни лагери

Recommended Posts

Откакто смених маслото в началото на лятото-след като купих колата- се чуваха много и всякакви шумове при потегляне и ускоряване,в последствие първия удар за мен беше смяната на съединител ,намаляха,втория бих казал буквално сърдечен удар за мен беше ремонта на скоростната кутия -520лв за 3 лагера,сега при ускоряване но ми се струва че и на празен ход ако не ме лъже слуха се чува едно тррррррррррр при 2000-4000 оборота от двигателя но притъпено такова,чувал съм и съм сменял на ескорта биелни но в краен стадии където чукането е просто убийствено -тогава и шлайф на вала трябва и изобщооооооо,как мога да ги хвана на време ,пък може и основни нещо да имааа :( като взех колата я имаше я не 2-3 кила масло щото щеката не го ловеше и по терлици до масларя я закарах!Инак лампата на маслото гасне още преди да запали мотора ,дърпа добре мотора но този шум ме притеснява,а и да не забравя който се качи вика че като я опъна и бучи много мотора пък не го мъча нещо да каже човек и не знам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на слух имаш колебания за износени лагери,по-добре да свалиш картера и да погледнеш.Няма да ти коства нищо,освен един херметик и 2 часа под колата,че болченцата са доста :).СВаля се само изпускателната тръба,която минава под картера инещо друго ако пречи...не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и да погледна нищо няма да разбера !Майстор трябва да види и да пипне,обаче като питах и ми казват ходи на майстор дето хонди прави не на друг :o/> Това какво значи!Кой прави хонди в Добрич да каже и да отивам при него да я преслуша колата!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам в Добрич, нито в Толбухин кой прави Хонди, :D но Варна ти е на една ръка разстояние, а колегата Дидо ги поназнайва доста нещата .. ;) Тъкмо по пътя може да тестваш лагерите, на всички скорости до прекъсвач и ако не блокира коляновия вал до Варна, значи лагерите са добре .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип карам само на високи обороти и от време на време удрям прекъсвача,но няма ли некакво значение това че трррррр-ка само между 2-3 до 4 хил оборота по- нагоре до прекъсвача сякаш не трака даже мотора утихва още повече на 6 хил оборота,онзи ден я карах по околовръстното за 3-4 минути на втора на 6 хил оборота и нищо не стана ,той всъщност звука на биелните не е ли по -металически такъв,при мен е някак притъпено и глухо трррр-кането.Казаха ми че без да се свалят не можело да се измерят ,пък те като се свалят и да им няма нищо пак ще трябва да се сменят,исках да разбера без отваряне няма ли начин да се тестват щото пък може и да не от тях,де да знае човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,пък те като се свалят и да им няма нищо пак ще трябва да се сменят,

Това по каква причина?Те не са гарнитура..не слушай приятели и познати дето са виждали Хонда на картинка.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се, гледат се и ако им няма нищо се слагат обратно. Като се свалят и се проверят, ако са добре е хубаво да се монтират на същите места. Както си я карал на 6 000 оборота, ако наистина тракаха бъди сигурен че щеше да разбереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с MIYAMOTO (Варна), той е човека, който може да ти оправи колата на 100%.

Редактирано от Окич

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...