ubahob-0102 4 #1 Публикувано 13 Януари, 2014 Здравейте, колеги. Вчера биелата ми направи страхотна дупка в блока и реших да не вземам същия блок понеже е напълно възможно да ми се случи същото. Колата е турбо на 0.5. Въпроса ми е кой блок от Д-сериите е с по здрави бутала и биели ? Предлагат ми от д16, имат ли изобщо някаква разлика или трябва афтър бутала с биели за една кошница с пари ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) Въпроса ми е кой блок от Д-сериите е с по здрави бутала и биели ? Никои Буталите държат но биелите са си солети . Редактирано 13 Януари, 2014 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #3 Отговорено 13 Януари, 2014 каква ми е алтернативата ;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #4 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) евентуално афтър биели, а най-добре е и бутала Редактирано 13 Януари, 2014 от HONDA-TEAM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #5 Отговорено 13 Януари, 2014 Д16 блок с Б20 биели 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #6 Отговорено 14 Януари, 2014 Последното е доказано, че държи 200 на гумите без проблем. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #7 Отговорено 15 Януари, 2014 Добре, благодаря. А какво да очаквам с блок д16 моята глава и тези биели? Май яко разреждане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shebo 3 #8 Отговорено 16 Януари, 2014 май май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) май , какво , че после е юни ,кръчмарски истории .Какво да очакваш тука врачки нема глава и биели бутала ще слагаш ли . Редактирано 16 Януари, 2014 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #10 Отговорено 16 Януари, 2014 (Редактирано) биели от 2 литра, бутала от а6 9:1 CR + td04-13g @15psi --- 174kwМотора държи на тия киловати като се има на предвид ,че дигам буста на 22пси понякога и би трябвало да отива на към 190+-kw Помисли за болтове на биелите ,ако ще правиш тази комбинация. Редактирано 16 Януари, 2014 от respawn 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #11 Отговорено 16 Януари, 2014 Като алтернативни биели може да ползваш и такива от ZC, ако намериш разбира се...Приличат на афтърмаркет биелите, и са също толкова здрави.(става въпрос за двувалов D мотор!) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #12 Отговорено 17 Януари, 2014 (Редактирано) Мисля за биели както ме посъветвахте от б20 с блок и бутала от д16 и моята глава д15?Или вариянта с моята глава не е добър? Редактирано 17 Януари, 2014 от ubahob-0102 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 17 Януари, 2014 Включи и един колянов вал от д16 че ще ти се надигне главата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #14 Отговорено 17 Януари, 2014 Страшна говорилян.Тва щяла да издържи,другото щяло онова.Откъде ги взимате тия гаранции.Това че една "сборка"работи не значи ,че следващата подобно ще е пак удачна. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #15 Отговорено 17 Януари, 2014 Малко неможах да те разбера , но ще ти кажа едно. Двигател който е сглобен както трябва с каквото трябва и помислено където трябва + настройка която е както трябва, освен че ще държи ами и ще върви както трябва! Още веднъж да ти кажа "както трябва" има хора които се интеренсуват как да сглобят нещо по правилния начин с правилните части и то се получава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #16 Отговорено 17 Януари, 2014 Исках да кажа,че на железата не пише ,че са простакоустойчиви.Иначе съм абсолютно съгласен с теб.Но като погледна заглавието на темата....се връщам пак на мойто си мнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #17 Отговорено 18 Януари, 2014 Човек се учи от грешките си нали така колега? Не смятам, че изобщо е уместно да съдиш в момента затова пиша тема за да видя какво, ще кажат хората които разбират повече от мен. Ако искаш да помогнеш, моля направи го. Да ми спамиш в темата като ми казваш, че съм простак не знам дали има някой нужда, най малко аз. Без лоши чувства. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #18 Отговорено 6 Март, 2014 (Редактирано) Мисля да взема блок б16 с биели б20 и моята глава д15,,, тогава какво да очаквам ? буталата от б16 ковани ли са ? Редактирано 6 Март, 2014 от ubahob-0102 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #19 Отговорено 6 Март, 2014 Б16 буталата са 81 мм, а Д15 блок е с 75 мм бутала, не виждам как ще станат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #20 Отговорено 7 Март, 2014 сериозна липса на информация и размери малко уикипедия ще свърши работа на колегата убахоб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #21 Отговорено 7 Март, 2014 ...може да очакваш,че главата от д15 няма да пасне на блок б16 ...и буталата не са ковани на б16-та нито и на б20-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #22 Отговорено 7 Март, 2014 Няма да се обиждаш на директните публикации на колегите, но не вярвам и някой да седне да ти описва всичко от нулата, което е нормално. Докато имаш идеи за монтаж на "D" глава върху "B" блок и антената на радиото да е кована нищо няма да стане Пък относно кованите неща при търбо... доста нековани неща, при това заводски! издържат желаното само с някакви си правилни настройки. Турбо кола е ненадеждна във времето именно заради такива спестявания. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #23 Отговорено 9 Март, 2014 ....блок от Б ...и глава от Д....може да се е объркало момчето... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ubahob-0102 4 #24 Отговорено 9 Март, 2014 да обърках се... Исках да кажа блок д16, биели б20 с моята глава шлайфана? Как е като вариянт? Да не забравяме че е турбо.. какво да очаквам от тав сглобка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #25 Отговорено 10 Март, 2014 B2 глава/вал са си зле, така че не очаквай някаква динамика преди, или приличен вървеж под бууст.Д16 биели са по-дебели от д15б2 биели и по-тънки от б20.Д16 дъно, спокойно ще издържи на 0.5, но ако искаш приличен мотор, се бръкни и за z6/y8 глава. най-добре цял окомплектован втек д16 мотор, че си идва и с приличен всмукател.Щом д15 мотора е вървял известно време, значи проблема ти е по-скоро в грешни настройки, отколкото в недостатъчно здрави биели. Насочи се към оправяне на настройките, веднага след смяна на дъното, защото с неправилните смеси и аванси, и ковани железа да сложиш, няма да издържат. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове