foraki70 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2014 Здравейте колеги,:)/>Искам да попитам,две от шпилките на капака на главата са ми с развалена резба,на гайките също.Дали се продават такива,и ако не моля за помощ колегите от форума.Да уточня става въпрос за горната резба към гайката.Ако някой помогне ще съм му много благодарен.Тече много масло и целия двигател отпред е омаслен.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 7 Януари, 2014 Ице, и при мен едната беше прецакана, оригинални едва ли ще намериш, от някоя морга освен, от някоя глава дето за нищо не става. Другия вариант е както аз направих, развих я от глвата и на неино място завих болт, от долу на горе разбира се, като преди това измерих по друга шпилка колко трябва да стърчи на горе и го резнах с нужната дължина, и така си заспа. Можеш и с обикновена гаика от горе но просто внимаваи с натягането , гледаи процепа които се образува между капака и главата, да е еднакъв, а не на място дето стягаш с обикновена гаика да е по притегнато, точно това е идеята на оригиналните гаики да не може да пренатегнеш капака. А как и кои успя да им развали резбата, или те така са си били ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #3 Отговорено 7 Януари, 2014 Свали една здрава и на стругар да ти направи колкото искаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 7 Януари, 2014 То това е наи хубавия вариант, но аз хич не обичам да се размотавам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #5 Отговорено 8 Януари, 2014 Здравейте колеги,/>Искам да попитам,две от шпилките на капака на главата са ми с развалена резба,на гайките също.Дали се продават такива,и ако не моля за помощ колегите от форума.Да уточня става въпрос за горната резба към гайката.Ако някой помогне ще съм му много благодарен.Тече много масло и целия двигател отпред е омаслен.Благодаря ви предварително. Колега моите шпилки ги свалих всичките и ги занесох на стругар(В горния край са с 6 мм резба, в средата са гладки и удебелени, мисля 12 мм. и в долния край където са завити в главата са 8 мм). Той им отряза стеблото с резбата 6мм., където се завиват гайките, разпроби дупка в удебелената част и наряза една резба в дупките. Сега съм навил 6 мм. шпилки в дупките и си стягам капака с обикновени гайки, а ако пак се замаже някоя резба, развивам шпилката с клещите, режа един обикновен болт с цяла резба и го навивам в дупката на оригиналната шпилка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 8 Януари, 2014 Това ми напомня че не съм завуил болт от долу на горе юото както каза колегата долу е 8мм начи само съм пъхнал болт 6мм от долу на горе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #7 Отговорено 8 Януари, 2014 Това ми напомня че не съм завуил болт от долу на горе юото както каза колегата долу е 8мм начи само съм пъхнал болт 6мм от долу на горе Да колега, съгласен съм, но при теб проблема е бил с някоя от страничните шпилки. Ако се замаже някоя от средните (тези около лулите на свещите) няма как да се получи с подпъхване на болт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #8 Отговорено 11 Януари, 2014 (Редактирано) Благодаря ви колеги за мненията,мисля че ще ползвам идеята за стругар,да сваля една здрава и да ми направи нови.Благодаря ви още веднъж за идеите/> .Друго за което искам да попитам е от къде мога да намеря само една лята джанта /стандартна/ защото е крива и не може да се изправи а резервната ми е желязна.Където и да съм питал продават 4бр.Дори Виница над Варна моргата която е почти само за ЦР-В та и там няма.Ако някой по някаква причина има излишна читава купувам я веднага.Само искам да допълня че в тази морга има много коли и почти всичко се намира,това е телефона:0898 489 527 и 0879 489 527.Дано и аз да съм полезен за решаване на някой проблем. Редактирано 11 Януари, 2014 от foraki70 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #9 Отговорено 1 Март, 2014 Здравейте,Колеги възможно ли е двигателя да е омаслен в тази част която съм отбелязал в червено на снимката заради тези шпилки.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #10 Отговорено 1 Март, 2014 Просто си смени гарнитурата на капака на клапаните и провери гумичките на шайбите(на шпилките) в какво състояние са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #11 Отговорено 2 Март, 2014 Здравей,Благодаря за отговора, всъщност в момента обикалям и с търся CR-V и 99% от CR-V-тата които разгледах са челите в масло в тази част от двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #12 Отговорено 2 Март, 2014 Да вметна,че там отстрани има една черна кръгла тапа на ,която уплътнението често изпуска...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 2 Март, 2014 В мануала е описано подробно как се лвпи тапата с шепа силикон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 2 Март, 2014 (Редактирано) А в магазина има чудесни О пръстени на символични цени които спират теча за винаги чисто и професионално Редактирано 2 Март, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #15 Отговорено 3 Март, 2014 Здравейте, На всичките които гледах капачките са им ОК. Явно всички Cr-v-та на пазара им е кофти гарнитурата на капака. Стискайте палци да си намеря нещо този месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 3 Март, 2014 И как разбра че са ок? свали ли я да видиш колко се е изпекъл пръстена и не си! За гарнитурата и дума не давам да се продума, тва е наи безотказната гарнитура която някога съм имал на капак на клапани на кола, свалял съм я много пъти никога не съм я сменял и никога не е текла Просто е измислена умно и не е тя причината там да омаслява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #17 Отговорено 3 Март, 2014 Здравейте, На 2 CRV-та видях как тече от въпросната капачка. На другите около капачката беше прашно тоест не беше избърсано. А ако гарнитурата е желязна значи тече накадете между главата и двигателя но как се е оцапало и нагоре по главата не мога да си обясня(въпреки, че на фията двигателя само предното стъкло не цапа с масло........) В крайна сметка ще си взема някоя от тия и ще разбера в последствие къде тече и ще пиша. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове