iso_eu 29 #81 Отговорено 2 Февруари, 2014 (Редактирано) Тогава не може да си на 100 % че на газ не го прави ?Пробвай само на газ и като е студена ама няколко дена да си сигурен с газта как е положението.Може и да си го пробвал ама пак. Редактирано 2 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #82 Отговорено 2 Февруари, 2014 Момци забравяте, ама не сте и длъжни да помните де, припомням, това животно е моно :)/> а сега де :)/>Вземи сменяй тогава тоз смукателен колектор с друг и да приключваме темата, че ще влезе някой от талянския форум тук и ще ни се смее .. Не остава нищо друго освен да имаш пробив в охлаждането на колектора и да вкарва водица точно в 1-ви цилиндър ..Няма да се връщам назад в темата, ама предполагам гумичките на клапаните си ги сменил при свалянето на главата, за да изключим омасляване на свещта .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #83 Отговорено 2 Февруари, 2014 Да да, гумичките са нови, те старите бяха на керпич, тая сутрин след като взе да губи първи, минах веднага на газ и се оправи на момента, заработи на 4, махнах кабела-ОК губи го и звука става същя като на бенз когато не бачка, закчаих кабела, минах на бенз и пак същото, значи само на бензин е дерта. Мисля си дали тая скапана плочка за газта нещо не праи номера, но пък колата си беше така още преди да сложа газ. Мартод, нема да е колектор щото вече вода не губи за 200-250 км не е мръднало грам нивото, а преди тва за тея километри вече 200-300 грама липсваха. Ще взема да я пробвам без плочка, и ако е ок ще си я направя по стария изпитан начин без плочка, тип спринцовка от 5 кубика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #84 Отговорено 2 Февруари, 2014 Не че съм наясно с тая италянка, но проблема ми звучи, като лоша смес /когато си на бензин/, щом на газ не го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #85 Отговорено 3 Февруари, 2014 То си е баш така, само дето не мога да си обясня що само за 1 ви е лоша, нещо олива от плочката на долу ли , и го дави, знам ли, щото запалва хубаво на 4 цил и си работи на 4 така 10 тина секунди и после почва полека лека да го губи такт по такт докато стане постоянно. Като гледам дюзата как пръска над плочката част от облака и се олива върху плочката, съответно нарушава пропорцията на сместа, отделно че като се олива след малко почва да прокапва на долу, и знам ли после какво се случва. Но ще я пробвам без плочка да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове