kvd74 646 #1 Публикувано 14 Декември, 2013 Привет,от известно време при натискане педала на спирачката,чувам пукане отзад в дясно.От 5-10 натискания веднъж се чува.Звука е като от залепнали накладки след миене на кола,известен престой,и потегляне после,пукане като от развиването на запекло болтче.С дискови спирачки съм,сивик англ.97г.Някой идея от какво е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 14 Декември, 2013 Защо не си ревизираш апаратите направо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 14 Декември, 2013 Ако,да ги ревизирам значи да погледна апаратите,ще го направя още утре.Какво по-точно да погледна?.Иначе пролетта сменях накладки и смазах,почистих и раздвижих всичко по книга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #4 Отговорено 14 Декември, 2013 Адаш на първо време прегледай водачите да не са заседнали, също маншоните на цилиндърчето и водачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 15 Декември, 2013 Като нищо може да са запекани водачите и да блокира,а понякога рязко да отхлабва като изпука. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #6 Отговорено 10 Януари, 2014 Да кажа от какво е пукането според мен:когато сменях накладките им запилих водачите/тая част която контактува със сп.апарат/ и след това като почистих и пластините под тях основно,явно остана лек луфт който се обира при спиране напред и назад,при което се чува това пукане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 3 #7 Отговорено 31 Март, 2014 аз също имам 97г. d15z8 и на моята кола се чува такова пукане. В крайна сметка при теб какво се оказа и оправи ли се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 1 Април, 2014 Проблема е в това за което писах преди теб,и сам съм си виновен,че запилих леко водачите/рогчетата/на накладките преди да почистя основно пластините ,и под тях,в/у които се движи накладката.Имах проблем със задържащ сп.апарат и понеже сложих ориг.накладки и не исках да ги съсипе,за по-леко връщане на накладката с пила леко пилнах рогчетата ѝ.Решението е да подложа много тънка пластина под оригиналната ,за да обере луфта,и така до другата смяна на накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове