Jump to content
zmeq

Премахване на балансиращи валове

Recommended Posts

Какъв е ефекта от премахването на балансиращите валове? Конкретно питам за Прелюд 2.2 ВТИ,но нека се изкажат хора и с други модели Хонда.Това може ли по някакъв начин да навреди на двигателя?Как се отразява на вървенето,разхода абе кой каквото знае да споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се намалява ресурса на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чрез балансиращите валове се премахва вибрацията в следствие на така наречените сили от втори порядък при работа на четирицилиндров редови ДВГ.Ефекта вероятно ще бъде неравномерна работа на двигателя, изявена вибрация, скъсани тампони ...скъсяване на живота на двигателя като цяло.Не виждам позитиви от тая процедура, ако се цели олекотяване на въртящите елементи с цел респонс, надали от балансиращите валове трябва да се почне;)за любознателните

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О не аз такива интервенций не бих си направил с колата,просто я дадох за пример,когато писах текста,а иначе имам спор с един приятел,аз не съм компетентен и затова реших да попитам.:)Ако може още хора да изкажат мнение,не е ли най логично да понаварвява повече и да се разтовари малко от към разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си плюсове, има си и минуси, темата може да се разпъва като локум така, че спора по добре да си остане м-ду вас си :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес махнах на моята х22-ка направих си тапи щиштове и тн. ефекта при дино тест е от 5 до 7 коня на понаправените мотори друго предимство е че се разтоварва маслената помпа доста дупки се запушват и има повече масло за лагери глави турбо ако има ... това е почти задалжително за турбо проекти . Недостатак е че мотора почва да трепери малко повече но едва ли ще се износи по бързо . Има мотори фабрично със и без балансиращи валове със едни и същи маховици валове и тн. просто на едните са добавени в някои години !Заключението е ако ти е за возене насам натам не си струва ако ще ръчкащ има смисъл

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз ако исках да остане между нас си нямаше да пиша тема нали така?Идеята е да разбера аз лично за мен си ,а и другите колеги ,който ги интересува.И така ако има някай който не иска да си пази информацията за НЕГО СИ нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм ги махнал, но не мога да налагам своето виждане на другите, също така не ме интересува и чуждото мнение за моя мотор :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се качват коне,и то не малко(5-7)значи все пак има някакъв ефект,но щом има и вибраций това не е добре.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не скапеш семерингите с това махане на ремъка и колко мислиш ще издържат, ако по вътрешния им диаметър не се върти нищо?Иначе не вярвам да качва 5 - 7 коня от махане на баланс. валовете. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качва точно 3 whp на 'мустанг' дино. Говорим за отрязан ремък по време на сесията.На семерингите им няма нищо,защо реши че ще се скапят и ще изпуснат масло при положение че успяват да държат дори при въртене на вала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нзн, останало е от някъде, че са ротационни уплътнения, не статични. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След коментара на колегата Prelude ,се замислям сериозно да премахна и мойте,а ми е интересно дали колата не се засилва повече в ниските обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах поста на Иво и бъдете сигурни, че той рядко греши!Змейо, майстора е важен, ще се наложи да ходиш до Варна!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майстора е само един и той е Миямото,компромис вече с това не правя:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, да засилим всички F и H с 3 к.с.!Заслужава ли си? ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от това което разбрах е следното, Махането на балансиращите валове Х и F- серията е полезно, повишава налягането на маслото на коляновият вал и като цяло, което никак не е малко! А станичният ефект ако е само вибрацията на празен ход не е проблем, а за конските сили и с тях и без тях...Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d1ma:F02C и F22C нямат баланс валове!!!/>!!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нзн, останало е от някъде, че са ротационни уплътнения, не статични. ;)

 

Ти за семеринги на хидравлично бутало чувал ли си? Там буталото върти ли се? Или ако искаш дори стеблата на амортесьорите си вземи за пример и сам ще си отговориш на закачката.

 

 

Ей, да засилим всички F и H с 3 к.с.!

Заслужава ли си? ;)/>

 

3к.с. на колелата са повече отколкото си мислиш, повярвай ми. Зависи и какво жертваш в случая, но ако с един ход хем печеля по-добра динамика,хем си отстранявам слабите места на двигателя от завода - повярвай ми, не се замислих въобще при единствен негатив от леки вибрации на празен ход.

 

Аз от това което разбрах е следното, Махането на балансиращите валове Х и F- серията е полезно, повишава налягането на маслото на коляновият вал и като цяло, което никак не е малко! А станичният ефект ако е само вибрацията на празен ход не е проблем, а за конските сили и с тях и без тях...Публикувано изображение

 

Напомням само да се извърши процедурата внимателно и качествено,защото иначе ще убиете мотора вместо да му помогнете.

На времето аз четох информацията за монтирането на ето този готов кит, като това ми беше достатъчно за да знам какво трябва да направя.

Гледам че вече продават и директен ръчен обтегач, който елиминира автоматичния.Само че този който сега продават спестява всички дреболии, които купувахме на времето от Н23 - приятно.

Кайзенспийд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън темата на казуса,не съм съгласен с вас за семерингите.Принципа им на работа е свързан с въртенето на вала и е предвидено смазване на вътрешния ръб.Независимо от това ,ако вала не се върти ,нищо няма да стане на уплътнението,понеже липсва налягане.От друга страна в хидроцилиндрите се влага К-маншети или Y-маншети,които работят на коренно различен принцип.Там налягането доУплътнява вала ,чрез маншета,няма я пружинката характерна за семерингите ,работещи при разплискване на маслото.К-маншети има в амортисьорите,осовото уплътнение на компресора на климатика и хидравличната рейка/помпа.По темата,всеки има право да чупи главата ,както намери за добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да попитам, кво значение има дали семеринга е с една или друга посока,или дори е двупосочен?Той събира маслото което се разплисква по вала,а когато валът не се върти въобще ще изпусне - така ли?Според мен няма да изпусне никога, защото отзад при вала дори няма налягане.И другото което искам да попитам е, конкретно за премахването на балансиращите валове тук - за кой семеринг става дума че толкова ще пропусне масло?Ако махаш валовете качествено, семеринга заедно с валовете изчезват от уравнението.Ако просто махнеш ремъка от балансиращия вал семеринга си остава на мястото и си върши повече от достатъчно работата, за да не пропусне масло към ангренажа.Няма ядрена физика тук, не правим совалки - хубаво е да е ясно.Защото не ми се задължава за Y,K и незнам си какви маншети дето работят при някакви адски налягания ( което съвсем не е нашия случай)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от целия диалог разбирам,че няма лошо да се премахнат баланс валовете,а само немога да разбера,ако се премахне само ремъка има ли проблем и ефекта същия ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко ти е здраво и не плануваш вадене на мотора от коша, по- добре си карай с малкия ремък.Аз моят не го сложих защото зъбната предавка на единия балансиращ вал е за смяна,пък е $200 и трябваше да я чакам 40 дни от САЩ.Ако просто махнеш ремъка ще спечелиш малко динамика и ще спестиш малко средства от ангренаж(малкия ремък и ролката му), но няма да си спокоен откъм налягане на масло защото реално не знаеш в какво състояние са ти лагерните втулки на балансиращите валове.Или по-точно ще си точно толкова спокоен за тяхното състояние,колкото и ако си ги вържеш да се въртят.Въпрос на личен избор е явно,както прецениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...