MIvanov 0 #1 Публикувано 7 Декември, 2013 Здравейте. Имам следния проблем и досега никой не може да го реши. Става дума за Хонда ЦР-В, 98 г. 2-ка мотор, 128 к.с., ръчни скорости. От една седмица колата прекъсва на празен ход след като загрее. Оборотите играят. Тръгва да гасне и пак се вдигат. Правена е диагностика, която показва, че всичко е наред. Гледани са моторчето за празен ход и всички датчици по двигателя. Смениха ги с нови и промяна няма. Мерена е компресия - 12 на всички цилиндри, клапаните са ок. Свещи и кабели са сменени. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 7 Декември, 2013 Добре дошъл.Има доста теми по въпроса,надявам се да ти бъде интересно.Би трябвало диагностика да ти отговори на въпроса,но явно не може.Живи данни по време на диагностиката гледахте ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #3 Отговорено 7 Декември, 2013 Правена е, пак всичко е наред...Днес открих нещо, но не съм сигурен точно каква роля играе. Ще пробвам да го обясня. От инжекциона излиза един маркуч и влиза в един клапан, който се захранва от два кабела. От същия клапан излиза друг маркуч, който влиза в кутията с бензиновите изпарения. Като махна маркуча (този втория) и го запуша, колата работи нормално. Сега търся схема да обясня по-ясно за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 8 Декември, 2013 Колега я го снимай това което искаш да обясниш че и на мен ми стана интересно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 8 Декември, 2013 Това ако правилно разбирам от обясненията ти е системата за газовете от резервоара, а тоя клапан казва кога да бъдат изпуснати, виж ги тея маркучи някои да не е спукан или нацепен и да смучи въздух от тях, мисля в руското ръководство имаше обяснено как се проверява самия клапан дали работи, погледни там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #6 Отговорено 9 Декември, 2013 Не е от там проблема. След малко отивам да сменя делкото с такова на колега и да видим...Това е единственото неизпробвано. Ако и то не помогне вече не знам какво да я правя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 9 Декември, 2013 Тва са абсолютни глупости,нищо лично!Екуто не записва грешка ,но данните трябва да покажат на диагностика къде е проблема.Смени майстора и върви при друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #8 Отговорено 9 Декември, 2013 Пак греда. Пропадна пробата с друго делко. Правиха диагностика и на друго място - пак нищо! Утре ще сменям бобина и комутатор. И ако и така не стане вече не знам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #9 Отговорено 10 Декември, 2013 Защо ще сменяш бобина,ако не работи тя няма да запалиш изобщо?При комутатор ще угаснеш на загрял мотор и като изстине ще палипак.Като си чистил стъпковото моторче настроил ли си празния ход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #10 Отговорено 10 Декември, 2013 Хм,Иванов,не знам къде ходиш на диагностика,но има няколко основни правила.Имаш симптоми:прекъсванен а загрял мотор.На двигателя му трябват гориво,въздух и компресия,искра в дадения момент.Това се проверява първо.Налягане на помпата,компресия на студен и топъл мотор,предварение на запалването.Налягане и компресия се мери с манометър,Предварението със стробоскоп.АКо няма проблем там се търсят вече по-странни проблеми,като задръстена/ пикаеща дюза,катализатор,гарнитура на глава.Самото прекъсване ще се хване със стробоскопа,ако е от ток.АКо е от гориво се хваща през показанията на ламбда сондата и от времената на дюзите.Като изходим от симптомите,какво се променя с температурата?Хлабините на клапаните,показания на термодатчика-от там времена на дюзи,предварението малко пада с падането на оборотите.Така или иначе един ДВГ има основни неща,които се проверяват при диагностика.Тук един кодочетец само би объркал нещата,защото показва ,че няма грешки,а двигателя на практика има проблем.Живите данни при диагностика помагат много.Примерно тримовете говорят за състоянието на горивната система ,като цяло.Ако дългата корекция е плюсова,то значи имаш проблем с дюзите във всички оборотни режими,но ти забелязваш само влошена работа на празен ход.Некоректно измерваща ламбда сонда пък би обеднила много сместта.....без грешка...Защо ли го пиша това не знам,ядосах се.Търси свестен диагностик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #11 Отговорено 10 Декември, 2013 (Редактирано) След смяната на комутатор и бобина колата вече не тресе мотора. Работи нормално НО като поработи около 2-3 мин. изведнъж пак тръгва да гасне. Забелязах видимо че в делкото има и датчик на хол който видимо има лека покнатина незнам каде да го търся проблема вече всички сервизи като кажа какво е правено по колата ми казват че немогат да ми помогнат. В кои сервиз да отида където могат да ми хванат проблема Редактирано 10 Декември, 2013 от MIvanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #12 Отговорено 10 Декември, 2013 Какво значи тръгва да гасне?Като загрее падат ли ти оборотите и на колко показва оборотомера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 10 Декември, 2013 Пич ти за какво я пусна тая тема,за да ни информираш колко неща ще смениш без да има ефект или за да получиш помощ???Ако е първото продължавай,явно имаш финансова възможност.Ако е второто трудно ще получиш помощ от разстояние.Проблема ти изисква малко гледане на живи данни,както Маркони ти каза,за това най-добре си смени гайкаджията с някой който знае какво прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #14 Отговорено 11 Декември, 2013 Както вече казах, не правих диагностика само на едно място. Резултат никакъв.Проблемът се реши. Днес. Оказа се, че като са ми сменяли водната помпа не са зацепили правилно ангренажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #15 Отговорено 11 Декември, 2013 Не мога да повярвам.Като са правили клапаните,нали гледат ангренажа.Там има белези...кулегите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #16 Отговорено 11 Декември, 2013 Не мога да повярвам.Като са правили клапаните,нали гледат ангренажа.Там има белези...кулегите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #17 Отговорено 11 Декември, 2013 А де! От едната страна е разминат с един, от другата с два зъба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #18 Отговорено 12 Декември, 2013 Ти в сервизи ли ходи или при овчари ???Това нещо се хваща много лесно,още повее два зъба разлика се усещат ужасно при вървенето,разхода и работата на колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIvanov 0 #19 Отговорено 15 Декември, 2013 Не виждам много полза от коментара ти. Ходих в 3 сервиза, където работят само японски коли. Никой не се сети.Разлика в разхода нямах, а по вървенето обясних какъв е проблемът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyopet 0 #20 Отговорено 25 Февруари, 2015 Здравейте колеги, Аз имам същия проблем като колегата. Карам CR-V RD1 128кс. Лошото е че смених един куп неща (бобина, кабели, свещи, капачка и палец, катализатор, ламбда сонда, стъпково моторче) и отново има проблем. Проверихме и зацепването на ремъка. Диагностиката не показва никакви грешки, когато загрее хубаво оборотите почват да играят. До момента съм посетил 4 сервиза и всеки вдига рамене. Малко да смъкне температурата и всичко се оправя. Моля ако някой друг е имал такъв или подобен проблем да даде някаква идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #21 Отговорено 25 Февруари, 2015 Реглаж на клапани направихте ли? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове