Jump to content
_pileto_

Омасляване на VTEC клапана и смяна уплатнение

Recommended Posts

Здравейте,на скоро смених гуменото уплатнение на втек клапана + О-пръстена на датчика за налягането в него, защото омасляваше и под клапана е мазало, но с новото продължава да омаслява... Някой сменял ли е вече въпросното уплатнение поради теч на масло от втек-а и ефект имало ли е, защото не разбирам какво не е наред та пак омаслява. Оригинални уплатнения съм сложил, мотора е F20B6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е крив клапана и не е стегнат правилно.Свали го, изправи го на шкурка на стъкло и го стегни на 12NMНяма нужда от силикони, само намажи гарнитурата с масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е крив клапана и не е стегнат правилно.Свали го, изправи го на шкурка на стъкло и го стегни на 12NMНяма нужда от силикони, само намажи гарнитурата с масло.

Благодаря ти за отговора. И аз вървя в тази посока, както казваш, но заваля и ми сецна работата засега. И аз подозирам някаква кривина и дано е това. Иначе съм стягал на ръка по усет колкото мога предвид кофтито място на болтовете особенно на най-долния, и нямам идея колко е 12NM.... Ти сменял ли си въпросното уплатнение и ефект имаше ли? Силикон не искам и не смея да слагам предвид че може да запуши втек-а ако попадне в клапана. Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има още едно уплътнение от горе на клапана не това между клапана и главата. Под трите болта (ако ти е като моя клапана, че не съм виждал на Акорд). И аз така като теб 3 пъти свалях и накрая Пешо ме светна. Провери дали не е от него.

Публикувано изображение

Поздрави

Редактирано от manch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има още едно уплътнение от горе на клапана не това между клапана и главата. Под трите болта (ако ти е като моя клапана, че не съм виждал на Акорд). И аз така като теб 3 пъти свалях и накрая Пешо ме светна. Провери дали не е от него.

Публикувано изображение

Поздрави

 

Зная за кое уплатнение говориш. Но не е от него, защото тогава целя клапан ще е улят в масло като се стича надолу. Лошото че от хонда не го дават при мен (а виждам че и при теб) като отделен елемент, и затова не можах да го сменя и него накуп с другите две. Тия дни ще разглобявам пак втека (само времето да се закроти) и ще видя дали няма някаква кривина в самия клапан така че да не ляга плътно към главата и ще пиша пак за инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На по-старите модели го дават отделно, а твоето е същото като при старите модели ;)Има 2 варианта: с цедка и без.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз на моя vtec клапан на уплътнението сложих малко силикон тънко намазан и спря много зависи от силикона

Редактирано от REDJI11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На по-старите модели го дават отделно, а твоето е същото като при старите модели ;)/>Има 2 варианта: с цедка и без.

Само информативно - при мен (F20B6) не е като при по-старите. И ако има теч освен с силикон не виждам как може да се спре при положение че гуменото уплатнение е намачкано и не е никакво уплатнение. Аз сега с водна шкурка доизгладих двете повърхности, които лягат една към друга, но ако пак тече вече ще играе силикона, колкото и да не ми се иска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, има още едно уплътнение от горе на клапана не това между клапана и главата. Под трите болта (ако ти е като моя клапана, че не съм виждал на Акорд). И аз така като теб 3 пъти свалях и накрая Пешо ме светна. Провери дали не е от него.

Публикувано изображение

Поздрави

 

Зная за кое уплатнение говориш. Но не е от него, защото тогава целя клапан ще е улят в масло като се стича надолу. Лошото че от хонда не го дават при мен (а виждам че и при теб) като отделен елемент, и затова не можах да го сменя и него накуп с другите две. Тия дни ще разглобявам пак втека (само времето да се закроти) и ще видя дали няма някаква кривина в самия клапан така че да не ляга плътно към главата и ще пиша пак за инфо.

 

Само да ти кажа, че при мен не беше олят целия клапан нищо подобно, а се оказа точно от там :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега, има още едно уплътнение от горе на клапана не това между клапана и главата. Под трите болта (ако ти е като моя клапана, че не съм виждал на Акорд). И аз така като теб 3 пъти свалях и накрая Пешо ме светна. Провери дали не е от него.

Публикувано изображение

Поздрави

 

Зная за кое уплатнение говориш. Но не е от него, защото тогава целя клапан ще е улят в масло като се стича надолу. Лошото че от хонда не го дават при мен (а виждам че и при теб) като отделен елемент, и затова не можах да го сменя и него накуп с другите две. Тия дни ще разглобявам пак втека (само времето да се закроти) и ще видя дали няма някаква кривина в самия клапан така че да не ляга плътно към главата и ще пиша пак за инфо.

 

Само да ти кажа, че при мен не беше олят целия клапан нищо подобно, а се оказа точно от там :)/> Поздрави

 

Ок, съгласих се :). Между другото, намерихме с колегата Izanagi и въпросното уплатнение (от по стар модел акорд) и скоро ще го сменя и него. Изправих и всякакви кривини каквито е имало между отделните "лягащи" един към друг елементи така че всичко трябва да е ток и жици вече :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...