Jump to content
MetalHEARD

Запотяване на стъкла на HR-V

Recommended Posts

Здравейте,Купих си HR-V 99г. 105к.с. 4х4 и за близо 6000 км съм много доволен от него!За мой късмет го взех от човек-направил го подарък на жена си(от автокъща)-напълно обслужено и със газов инжекцион със някакво масло за дюзите.Разхода е перфектен,но като стана по-студено и си включвам парното-стъклата ми се замъгляват ужасно-предното на области,а страничните напълно!!!Бях чувал-че може да е от радиатор на парното-защото върху предното стъкло има малко омазняване,вследствие запотяването!Но пък антифриза ми не мърда!Ако имате идеи-ще Ви бъда благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от радиатора би трябвало и да ти мирише на антифриз като пуснеш дихалките. Омазняването може да е от много неща, забърши си хубаво стъклата и пак ги наблюдаваи ще се омазнят ли. Другото което може да е това е много задръстен филтър на купето, които не позволява да влиза въздух от вън или пък неработеща и останала в затворено положение клапа за външен въздух. Провери тез неща и тогава пак ще го мислим. А и колко много ти се запотяват, нали се сещаш че ако сте 3 ма човека вътре а вън е студ няма начин да не направите баня :) друх е въпроса ако не могат да се обдухат :) тогава пак се връщаме на нещата за проверка които ти казах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора Слави CR-V!Филтъра на купето ми е сменен,а и при включен вентилатор не мирише на антифриз!Както ти посочи-трябва да видя тази клапа за външен въздух!Засега ще изтрия хубаво стъклата и ще видя за клапата-ако има нещо нередно отново-пак ще пиша!P.S. А и не е толкова студено,че да има проблем от такъв характер със големи температурни амплитуди!А и се возим 2 човека!Засега Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика работи ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето не бях го пипал сигурно седмица и имаше сняг по стъклото. Вчера ходихме на гости, та като тръгнахме стъклото беше доста запотено, позамазах с шапката :D , че това имах под ръка, ама стана малко мазало, но все пак за 4-5км се пооправи. След гостуването (приблизително 2 часа) беше доста по-добре, и при позиция на вентилатора крака/стъкло се доизсуши. За климатика съм чувал, че като го пуснеш обира тази влага по-бързо, на алфата преди като пуснех така да ми размразява стъклото и се включваше климатика. Но аз това не го пробвах, понеже имам нещо проблем с климатика, лятото го пълних, ама към края фреона някъде зачезна, та напролет ще го търсим къде е отишъл :D .п.п. Страничните също добре си ги обдухва и не се потят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,от опит знам,че когато клапата за външен въздух не отваря се получава точно този ефект.....Дали има циркулация на въздух може да провериш с хартийка на решетките отпред или там където би трябвало да излиза въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно,но колегата споменава омазняване,което е в следствие на антрифриз или фреон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях,че така измисленото "омазняване" от мен върху предното стъкло е според мен третиране със спрей или друго-против запотяване на стъклото!!!Едвам го изчистих!Климатика ми работи!Бихте ли ми казали как да проверя тази клапа за външен въздух-явно проблема е от нея!Прочетох от коментара на един колега горе за "хартийка пред радиатора"-правилно ли съм разбрал?И дали е възможно сам да установя в какво състояние е и да я оправя!Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори долната жабка,понапъни малко ограничителите да падне съвсем,тя се деформира.Пусни вентилатора на 4 и сменяй вътрешен външен въздух.Звука се сменя очевадно ако работи клапата.Виж колко са чисти филтрите,капачето ще бъде пред теб...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или еи така докато си караш с 50-60 на отворена клапа (без пуснат вентилатор) през духалките трябва да ти лъха въздух от вън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххахахахаахахх,сори за спама ,ама не се въздържах :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специални Благодарности на МАРКОНИ-под жабката бяха филтрите на климатика-или това,което е било някога!Като ги сменихме-стана ДЕН!!!Мерси много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!Въпреки,че смених филтъра на климатика-временно ми се стори-че се оправи проблема-ама не!Оня ден направих Варна-Банско-София-Банско и ми се разказа играта!Като са плюсови температурите-стъклата не се потят(поне не много)!!!Но като е студено-като през нощта-става чудо!Вече съм сигурен,че проблема е в клапата за външен въздух,но кажете ако някой знае-дали по някакъв начин мога да я отворя принудително,без да се махат табло и т.н.!Защото на практика-мен ми трябва само отворена!Имам в предвид ако е видна (на канал например)-да се побутне,понамести и т.н.-за да реша лесно проблема!Ако не - ще ходя в сервиз!Благодаря ВИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори долната жабка,понапъни малко ограничителите да падне съвсем,тя се деформира.Пусни вентилатора на 4 и сменяй вътрешен външен въздух.Звука се сменя очевадно ако работи клапата.

 

Караш ме да се самоцитирам.Клапата е точно там.....

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони,Благодаря ти-аз не съм автомонтьор и това че питам не бива да те обижда!Аз се занимавам с компютри и производство на сувенири!Просто попитах за тази клапа-и исках да видя дали ще се справя с приятели!Явно е под достойнството ти да кажеш нещо конкретно!Благодаря все пак че отдели време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук достойнството няма нищо общо,че сменям гарнитура на едно БМВ и целия съм у масло и силикон,а лаптопа е по-скъп от БМВ-то :)/>Лосчето дето го виждаш на снимката има 2 крайни положения.ако не едното е другото.Пробваш,после тел и изключваш буксата.Това ако мотора не работи...Ако не се реши проблема пиши пак,ще го мислим.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е тази клапа - лятно време затворена при работа на климатика / върти въздуха вътре в купето / а зимно време при парно взима въздух отвън. Ако нещо блокира и не се отвори особенно зимно време когато в купето вкарваш сняг и вода с обувките / или при дъжд с мокри дрехи / стъклата се потят ужасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-накрая си отворих клапата и вече гарантирано стъклата не се потят!Разбира се - го направихме с един приятел,защото не съм на ТИ със този вид техника!Моторчето е изгоряло!Отново благодаря на Маркони и ще го черпя някой ден-бездруго обикалям страната!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варна и София са "меките" на Хондоморгите :)Пръсни го и ми покажи какво е изгоряло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...