ffsolutions 0 #81 Отговорено 25 Януари, 2014 Вероятно разходът на сивика ще е по-висок, сивика си по-тежък. :rolleyes:/> Аз на 7/100 го смятам, пак е супер. Трябва да отбележа, че тя шофира рано сутрин преди задръстванията. Каза че гори около 5 градско, мноого рядко 6, извън града са го сваляли на 4.1-4.2/100 (говорим за 1.4 мотора). Но и моите часове на движение се очертава да са след час пик. Така че нека да не е 5, ами 7/100 за сивика - пак си е рай! :lol:/> При това положение и както ще въртя има-няма 10 хил. годишно, няма смисъл да се набутам и с 1000лв за газов инжекцион. Има го и друго - акорда ще ми излезе доста по-скъп за закупуване. Вярно си е друга бира, но... Ако се спра на сивика, в крайна сметка и ще спестя няколко хиладярки, което си е поддръжката на автомобила за доста време (ако всичко е нормално, разбира се). :P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
californiaboy 2 #82 Отговорено 26 Януари, 2014 Колега дизелите на Мазда 6 са на Мазда японски така ли? то същност е един мотор 2.0 първия комън реъл, не мисля че е японски, за 2.3 и 2.0 не съм разглобявал но имам 2 -ма приятели, единия има 2.3 другия 2.0 фейслифт и си поръчват части от Япония :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #83 Отговорено 26 Януари, 2014 Преди използваха мисля дизелаци от Пежо (или поне в Мазда 3), сега не знам как са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #84 Отговорено 26 Януари, 2014 Темата малко се измести, но какво имаме:- два японски автомобила- в един клас- начална цена еднаква, с малки разлики- обезценяване на единия спрямо другия - 30 - 40 %Последното е интересно, но трябва и да ни радва. Ако имаш 10 000, примерно... можеш да вземеш и Мазда - та и Акорд - а, но ако имаш 6-7...То и сега се води дискусия, представете си, ако бяха на една цена... :o/> Един си взима Мазда с идеята, че трябва после да се наливат паричките, които е спестил - гледа звездите и се моли това да се отложи във времето...Друг си купува Хонда, уж по-здрава и вечна, ама... няма безсмъртни машини, все някога нещо се сменя... и пак парички... :D/> TipoMan го е казал много добре, бих добавил - само в България можеш да видиш човек с телефон за 1000 лева, който не си дупчи билет в градския, спестявайки парички... :lol:/> Наздраве хора, живи и здрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #85 Отговорено 26 Януари, 2014 Колега дизелите на Мазда 6 са на Мазда японски така ли? то същност е един мотор 2.0 първия комън реъл, не мисля че е японски, за 2.3 и 2.0 не съм разглобявал но имам 2 -ма приятели, единия има 2.3 другия 2.0 фейслифт и си поръчват части от Япония :D/>/>Всеки е свободен да си мисли и да си поръчва части от където иска, аз си ги поръчвам от тук за бензиновите мотори, защото части за Форд - бол .. Като не мислиш, че е Японски дизела на шестицата, поне да беше казал какъв мислиш, че е .. И за да не мислиш, че е на Форд, ще ти дам един жокер :До 2000 г. Форд нямат дизел 2000 кубика, а мазда имат 2.0 ДИТД. След това Форд имат, ама е с двойна верига, а на Маздата дизела си е с ремък ролки и хидравличен обтегач, също като 2.0 ДИТД мотора им, който се ползва от 98 до 2003 г.Според теб, на кой е 2.0 дизела на Мазда 6, щом не е Японски ? .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasen89 0 #86 Отговорено 28 Април, 2014 Аз доколкото знам 2.0 136к на мазда е френски и се монтира на няколко модела пежо, волво , форд мондео и мазда 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #87 Отговорено 28 Април, 2014 Колега, Не заблуждавай хората! Дизелът си е на Mazda> Френския, за който "знаеш" е 1.6HDI / 109 коня и се монтира на Mazda3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasen89 0 #88 Отговорено 29 Април, 2014 Нямам за цел да заблуждавам никого, просто така бях чел някъде. А 1.6HDI/109 коня за който казваш ти, знам със сигурност че е на пежо и е доста икономичен. Ето една статия за колегата ако все още не си е харесал кола: http://fakti.bg/avto/3500-avtomobilyt-na-staro-mazda6-vs-honda-accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
don_pepone 2 #89 Отговорено 1 Май, 2014 Доста е субективен избора между двете коли. Хондата има по-агресивен екстериор, но пък маздата е по удобна вътре и с по-красиво табл и така нататък.... Единственният сериозен недостатък на маздата е ръждата, всичко друго е въпрос на усещане за комфорт и предпочитания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #90 Отговорено 1 Май, 2014 Ако държиш на уюта-мазда, ако не ти пречи малко по постния интериор, а искаш като натиснеш гаста да се ухилиш- хонда е колата за теб. Покарай двете марки и избери.Да ме извиняват колегите със сивик 7, ама такава барака бих карал само ако е Type R или компромиса с 2.0 мотор, та да има нещо общо с Хонда. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #91 Отговорено 7 Май, 2014 (Редактирано) Не съм карал маздата, но се бях засилил към нея. За съжаление обаче според беглите ми наблюдения, е доста трудно да си намериш читава мазда. Като ги гледам са все леко мърляви и като се появи нещо читаво, го купуват на втория ден. Иначе другите (боклуците) стоят с месеци. Като си взимах хондата и едни пичове тестваха Mazda 3 2007-ма - вярно, като слязла от конвейра беше, но и цената си беше като на акорда ми. Така че читавите мазди са относително скъпи и за съжаление цената им се качи в последно време. Пак казвам - пълен лаик съм, това са мои наблюдения без да претендирам, че познавам пазара или че разбирам от коли. Понеже мой колега също гледаше за мазда, той пък беше проучил, че след десетата година масово дизелите от първата генерация има проблеми с компютъра и филтъра за твърди частици и като цяло ремонтът не е много евтин. При бензинките го няма този проблем и са доста здрави коли (изключвам ръждата). От четенето в техния форум, се оплакват чат-пат от скоростната кутия, но и да я смениш, май към 400 лева струвало (бензинките !). Мен пък лично ме дразни, че доста са с един гаден плюш, който обикновено е кофти състояние като отидеш на оглед, но това си е мое мнение. Другите също не са кой знае колко красиви отвътре. Е ... има и кожени салони, но са доста по-малко отколкото акордите. Изобщо при маздите има огромна разлика като салон. Виждал съм много готини и много зле (преобладават). Готините съм ги виждал предимно паркирани на улиците, а не в авто къщите. Иначе ако сега купувах чисто нова кола, 100% щеше да е последната Mazda 6, повече ме кефи като визия от последния Accord. Но за 2003-та - 2005-та по-скоро акорда. Също така имай предвид, че 2006-та е фейслифта за маздите, което значи 6 скоростна кутия, вместо 5. Поне при бензинките е така, не посмях да търся дизели. Така че ако ще е Мазда, може би е по-добре да се насилиш малко. Така след месеци драпане за Mazda 6, ми се натрапи колко по-запазени са хондите, които се продават в България, ако щеш чисто визуално. Накрая отидохме до Горубляне, видях 2 мазди - едната не беше лоша, но автоматик (твърдо исках ръчни) и май дизел. Другата беше мега надценена бензинка. Отидох в друга къща да видя сегашния си Акорд (2003-та произведен) и веднага ни направи впечатление колко е запазен. Не че нямаше малки дертове при него - сменяхме дискове на спирачките, но карай ... И така от около месец и нещо съм с акорда. Доволен съм. Не искам да те вербувам за нищо, според мен маздата също си заслужава парите и са също доста здрави коли, ако ги купиш такива (не са счупени от предишния собственик). На акорда според мен спирачките можеше да са още малко по-добри и задницата е прекалено вдигната, което ми пречи при паркиране, но това го реших с парктроник преди една седмица. Редактирано 7 Май, 2014 от tihomirone 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове