Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Ма много ми е смешно как разни шматки коментират кола, която не са виждали (не визирам никой конкретно), който не вярва има право да не вярва, не ви плащам да ми вярвате. Има достатъчко хора, който присъстват всеки път, така че ...

Абе пич, ти много си си повярвал! Айде и ние да сме виждали такива купета и да знаем колко могат. Те твойте коли са се извънземни! За мен лично кола като твоята със същия мотор не е нищо особено, наскоро един пич със същата ми се прави на велик но... после му малееше бинокъла!Успокой се малко, пий една лимонада!Айде със здравеПС Честит рожден ден! Даси жив издрав! Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Одеве си прегледах клип отпреди 5 месеца,който е правен декември месец със летни гуми! По плеара засякох за колко ги прави бавната Д14-ка 150км/ч ,точно за 20 секунди. Смятай колко си по бърз от мене ;) . 3 секунди са бая време а разликата от 150 до 170 е малка! :worthy: П.П. Един смукател от Д16З6 и ще гледаш сески дупето на хеча от 2 коли разстояние :worthy: :worthy: :worthy:

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Той момъка явно много си вярва, пък и като не посещава драг събитията като Сливен например, няма как да прогледне ... Преди 1 или 2 години на Калоян купето едвам смъкна на 14.99 със б18ц4 и стоковата кутия с лсд! Второто му най-добро постижение май беше към 14.7 със y21 кутията без лсд. А да не забравяме че и неговото купе има не малко утежаващи тунинг елементи, пък и все пак си е 6та. :worthy: Как ше строша 20-25лв бензин да дойда да се пусна със тва мега вървящо купе, въпреки че моята на манометъра показва компресии 10-8-10-11 и ми пищи синхронизатора на втора. ;)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи стартирах с един колега рекс с б16 с права генерация на 60мм ,еър интейк,бензинов регулатор и гаден чип на летящ се кантариме на 3та му излизам половин кола,последната гонка от място направих по-добър старт и му излязах коли и половина две моята кола е олекотена до 960 кг с празен резервоар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф големи разбирачи сте всички, нямам думи просто. В момента чакам едно Мицубиши Галант В6 да бъде отремонтирано и специално ще накарам някой да снима гонката.п.п/ Пете, с тоя всмукател може и да литнеш ;) той вдига към 20 коня :worthy:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, лошо няма че ти бягат колите :worthy: Ако искаш може да ни светнеш как ги правиш освен ако не е тайна ;)

 

 

EGocentric, я сподели какво точно си махнал че да е 960 кг. Защото ми спрягат някакви 1200 кг за 5 ген хетч :worthy:

и браво за победата :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма аз не съм казал че мн ми вървят колите, просто споделям какво се случва след дадена гонка. Искахте клип на ускорение по наклон нагоре, намерих такъв. За тия кила и тоя мотор аз съм доволен. Преди това имаше клипчета на д14-ката - там пък я изкарахте, че е по надолнище, затова на клипа с купето съм снимал наклона, да се види че е нагоре.п.п. Спирам с чата аз. Темата е за гонки, а не за спорове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа прочети малко чуждоземни форуми(ако си имаш някакво понятие от Английски) ,разгледай някоя и друга графика на Д14 със гореспоменатия мод(останалото сток) и ще разбереш литва ли колата,излита ли !? Що се отнася до Д16У7,ако не ти е известно моторите ни са едно към едно,дори и буталата от твоята стават на моята кичина,смукателите ни са еднакво отвратителни,само че имаш лек превес от 200кубика. Нищо по специално не е този мотор,дори и главите и големината на клапаните е еднаква. ;)Ама защо да прочетеш,да се уграмотиш малко,нали може да плямпаме празни приказки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGocentric, я сподели какво точно си махнал че да е 960 кг. Защото ми спрягат някакви 1200 кг за 5 ген хетч и браво за победата

;) Не, няма такива работи. Моята е теглена на Булгар-а, с музиките и всичките простотии в багажника (резервна гума, крик) и бас каса с усилвател + половин резервоар бензин = 960 кг. Вярно, Б серията е малко по-тежка, но пък Стефчо няма бас каси и е махнал всичко от багажника + задната седалка, така че общо взето същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Его как точно вървите с рекса на Пепи ?!? Защото вчера правихме летящ от 1-ва(на булгара) и до 3-та сме кантар...по мое мнение на горе ще ме вземе...П.С И с теб трябва да направиме една сверка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз сверка за рекса с/у VTI 6 gen ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, от летящ му излязох с половин дължина отпред, а от място някъде към 2 дължини. А за сверка когато кажете не отказвам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно...ще ми е интересно да направиме сверка,но поне да си със салон ;) иначе няма да има файда..колата ми е 100 кила+П.С колегата с рекса също може да се присъедини ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес или утре вечер на Булгара ? или нещо друго :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех би ми с еискало и аз да дойда тази вечер на боянска ама уви нямам възможноста до на Пепи рекса според мен има още какво да се очаква от него с по-хубав чип иначе аз му излизам напред на 3та до 3та сме кантар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да се прави дам...колата е и за сегменти+гумички,чипа му трябва една добра настройка и ще се промени коренно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска имаше старт с/у на Жиката Прелюдеца ;) Добре го е съживил ;) Има и клипчета, по късно ще ги качим. Имаше и старт с/у б16а (170 кс) 5 ген хетч, чип, цяла генерация, ЛСД май има , и някакво полу сликче. Ама няма да коментирам, че Б-серия маняците ще запалят пак колелетата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...снощи паднах от 325 тдс чипосан 180кс. с две коли на 400м.,Алфа 166 жтд 2.4 чипосана и тя минимум 180кс. пак с две коли,Пежо 206 2.0 139кс. ме би с много малко доста се кантарехме като първата гонка доста го дръпнах,но не нацелих 3-та и правихме 2-ра гонка ;) .Бих Ауди а4 1.8т 150 кс. с май над две коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен - с моята новичка д16з6 хеч пълен сток (която имах тогава от два-три дни и изобщо не можех да я карам още) се дръпнахме с един познат с корса гси 1,6 109 коня но пипана - разпилвана глава, спортен филтър и харчеща масло горе долу колкото бензин, но пък вървежна здраво, и вдигаща с 1500 оборота повече отколкото по принцип може (той самия каза така че се развърта с толкова отгоре след като е направил главата). Дръпката беше от старт, той беше сам в косетката (тежи не повече от 70 кила момчето няма и толкова), в нашата бяхме аз 94 кг и един приятел 80 кг. Първият път аз нещо не можах да тръгна като хората, после я изпуснах на втора в прекъсвача и изобщо преповторихме упражнението ;)Вторият път тръгнахме горе долу добре, и двамата с колкото може и си оставихме гумаците на пътя, на първа на равно, втора към края обаче ме дръпна може би с половин до една дължина, и на трета с още толкова и свърши отсечката - може би докъм 150-160 най-много успяхме да вдигнем и той беше най-много две негови дължини отпред. По принцип моята е големо зверче, и въпреки че бях наказан леко, ми се струва че горе долу е добре като се има предвид неговата и че сме по-тежки, но пък според него трябвало аз да го накажа. Какво ще кажете, май си каза думата че и не я усещах тогава още колата може би?Някой друг да се е замервал така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...снощи паднах от 325 тдс чипосан 180кс. с две коли на 400м.,Алфа 166 жтд 2.4 чипосана и тя минимум 180кс. пак с две коли,Пежо 206 2.0 139кс. ме би с много малко доста се кантарехме като първата гонка доста го дръпнах,но не нацелих 3-та и правихме 2-ра гонка ;) .Бих Ауди а4 1.8т 150 кс. с май над две коли

А ти с каква кола, купето ли? какъв е двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

днеска имаше старт с/у на Жиката Прелюдеца ;) Добре го е съживил ;);):P

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти с каква кола, купето ли? какъв е двигателя?

...да с купето ;) ...двигателя е 1.6 с вътрешно горене и променлива фаза на газоразпределението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еди, много научно го даваш ;):P

 

Ето и клипчетата от днес:

 

- тука съм аз с/у Жиката :P Връщането е летящ от 2-ра май беше ;) на 3-та ти сложих повече :(

 

- тука е Жиката ц/у БМВ 2.8 , пипано там нещо и има и щпер. До горе Жиката го минава :blink:

 

- тука е Hondю (д16з5++) с/у Жиката (Х22 ++ ) , а тоя мушмул дето чийтва от старта съм аз с още един в колата (стокова Б16а2) ама малко след средата ме минават като спрял :D До горе Жиката стига Хондю ама май малко не му стига да излезе отпред :P :P Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора най накрая и аз да мога да напиша нещо за някоя гонка сборичках се с един мерцедес 2500 турбо предполагам и дизел защото испушваше яко от задработата етам че не стартирахме от място а в движение а аз бях зад него спора започна при мен от 2ра предавка с около 30к/ч до 180 не ми избяга грам от там на татък пътищата ни се разделиха та искам да ви попитам колцата ми долу горе добре ли се е представила или аз много не мога да карам :blink:

браво ти си легендарен състезател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, много научно го даваш :P :P

 

Ето и клипчетата от днес:

 

- тука съм аз с/у Жиката :P Връщането е летящ от 2-ра май беше :) на 3-та ти сложих повече ;)

 

- тука е Жиката ц/у БМВ 2.8 , пипано там нещо и има и щпер. До горе Жиката го минава ;)

 

- тука е Hondю (д16з5++) с/у Жиката (Х22 ++ ) , а тоя мушмул дето чийтва от старта съм аз с още един в колата (стокова Б16а2) ама малко след средата ме минават като спрял :) До горе Жиката стига Хондю ама май малко не му стига да излезе отпред :P :P
бате бавареца е напълно стоков :P 2.8 без нищо добавяно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе всички знаем, че е стоков. Даже отзад е още с 320. Знаем ги тези стоковите баварци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе всички знаем, че е стоков. Даже отзад е още с 320. Знаем ги тези стоковите баварци

хах брато 320 пише щото е присаждан 2.8 преди беше 2.0 :) и наистина е стоков в момента :P 325-цата е чипосана но това не е барано :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото не е пипано заради това се пънеше на черната Хонда дето преди го разстрелваше :) Не споря, това може да се дължи на това, че беше мокро и стартовете и на двамата(аз и Хондю) бяха далеч от това, което са на сухо. Пък задно със щпер или ЛСД-то на едната хонда помага в случая. И ластика започва от 2-та, а не от 1-ва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз човек преди 2-3 дни говорихме че искал да го чипва но сега нямал кинти за това и каза че ще е след време :P или го е чипнал и не казва което е доста вероятно..щото тои не е кат този с 325-цата :) :) :P но не е мърдал от града пък..тука да ти кажа няма кои знаи кви "тунери за да му го направят :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото не е пипано заради това се пънеше на черната Хонда дето преди го разстрелваше :) Не споря, това може да се дължи на това, че беше мокро и стартовете и на двамата(аз и Хондю) бяха далеч от това, което са на сухо. Пък задно със щпер или ЛСД-то на едната хонда помага в случая. И ластика започва от 2-та, а не от 1-ва .

Аз пък 10000% знам че е със 2,8 мотора допълнението което има Пецата е газова уредба :P , а новото което е сложил от преди е диференциал от 2,8, докато преди това беше с оригиналния си на 2,0, почти всеки ден сме заедно. Така че причините може да са други не търсете веднага в колата :)може шофера да се е научил по хубаво да тръгва, може да няма резервна гума :P и хиляди други :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а новото което е сложил от преди е диференциал от 2,8, докато преди това беше с оригиналния си на 2,0,

То това не се ли брои за пипане ?? :) Лошо няма, просто ми се стори че върви повече, нищо че ни нямаше на старта. Има една Е30-ка с 2.5 разлика от стария му дифт и новия(доста по-къс) е от тук до луната като вървене :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а новото което е сложил от преди е диференциал от 2,8, докато преди това беше с оригиналния си на 2,0,

То това не се ли брои за пипане ?? :) Лошо няма, просто ми се стори че върви повече, нищо че ни нямаше на старта. Има една Е30-ка с 2.5 разлика от стария му дифт и новия(доста по-къс) е от тук до луната като вървене :P
да то това е ясно :P но Пецко сложи по дълЪк .. и деже леко се поспъна..аааа имаааа нещо барано (втория испарител) :P:):P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте сега за глупости, може просто моята кола да върви по-слабо. Пича с БМВ-то е точен, а и колата му върви доста прилично (като за БМВ :) ).Следващия път на сухо ще разберем къде е истината :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте сега за глупости, може просто моята кола да върви по-слабо. Пича с БМВ-то е точен, а и колата му върви доста прилично (като за БМВ ;) ).Следващия път на сухо ще разберем къде е истината :).

е никои не се кара :) наистина Петю е зарибен пича.. не се праи а у :P вечерта кога беше сложил 2.8-цата ме настига кам края на града и се изравнява с мен и вика аи да пуснем ;) и аз си помислих тука има нещо гнило...той никога не се гонеше преди с 2.0-ката.. ама откаде да знам че е присадил 2.8 :P;):P и викам абе кога смениш мотора тогава.. (аз се еб*ааМ с него) и тои даде гас и вече излязахме извън града и аз трагвам дА подавам и гледам бмв-то се отдалечава гледам километража ми си се дриви обичаиното пак не го настигам и не го минавам :P :P ;):P и спираме и му викам кажи ся 2.5 ли сме или кво ? тои ми вика не бе диференциала смених .. викам не ми се прави сега на луд кажи с кво сме под капака вече и 1 час неиска да изплюе камачето но след час мърморене най накрая отвори и видях мотора отдоло :P викам бате честито :0 и това беше но нито ми се е правил а у що падаш тва онова ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...видео материал от Драг ноща някой гонки липсват ма всеки се натискаше да се гони а не да снима :drunk:

...благодарство на всички от Фен клуб Хонда Русе които дойдоха и показаха,че сме най организирани и най многобройни :devil::sick1: ...организаторите също го признаха.Дано ако има и друга такава да бъдем и най бързи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яки клипчетата, на живо беше още по-хубаво :devil::P:drunk::P Рекси не е V-TEC :) :) :sick1::P:) , ама скача на С 2000, много е буен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...видео материал от Драг ноща някой гонки липсват ма всеки се натискаше да се гони а не да снима :P

...благодарство на всички от Фен клуб Хонда Русе които дойдоха и показаха,че сме най организирани и най многобройни :devil::sick1: ...организаторите също го признаха.Дано ако има и друга такава да бъдем и най бързи :P
ДОБРА ДРАГ НОщ сте си направили :drunk: сивик втек вс. С2000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота се сгоних с една вектра 2.5 190 коня (уж) 6-такдо 120-30 карах защото повече нямаше смисъл разликата беше 4-5 коли (в моя полза) и се увеличаваше екстремно(и на летящия от 40 до 120 3-4 коли (защото го пуснах малко пред мен за интригА) :devil: видях че някои е писал хечбеци 5 ген по 1200 кг ... по малко са моя седан Е истинско ВТИ с всички екстри и тежи 1155 кг с 10 литра бензин в резервоара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекси не е V-TEC :P:devil::drunk::sick1::P , ама скача на С 2000, много е буен!

...доста буйно му скочи ма изпусна 2-ра и затова те настигна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...