Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

И на мен ми се е случвало да изтърва 3та предавка, нормално е. Към колегата Zarrick - нормално е, не се притеснявай. И 2те неща са нормални. Първа влизаше само в покой. Ако все пак искаш да я вкараш в движение правиш следното - натискаш съединителя за да освободиш от скорост, подаваш газ (междинна газ) и вкарваш, работи винаги. Задната пак е нормално да не влезе веднага. До колкото знам това е някаква защита, която колите ни имат. Като паркираш трябва леко да я оставиш да помръдне колата като вкарваш задната. Не те съветвам да напъваш и да прехърква.

 

п.с. докато се обяснявам надълго и нашироко и колегата Pep0 го е казал с 2 думи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупости на корем пишат всички. и двете коли ще ти чупят кръста особено след 130-140 не можеш да им видиш номерата и на 2 те колеги, кво се праите. дрънкате ги едни и вие

..би ли се обяснил зщо мислиш така мисля,че хората пишещи ту са правили доста повече гонки от теб и говорят от опит,Като знам колегата какви коли бие не мисля,че дизлеите които е посочил ще са му проблем.Иначе за скоростите аз често изпускам от вълнение а и други гонещи се с мен са го правили.Някой хора са по спокойни или пък се гонят често и са по добри а и другото е както каза по горен колега при високи обороти примерно 7000/8000 понякога не влиза толкова лесно като очакваме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като са ти тръгнали синхронизаторите ще те видим как няма да изпускаш предавки точно преди прекъсвача ;):rolleyes::P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги мерси, че сте му отговорили вместо мен, просто не исках да му отговарям на заядливия тон.На всеки му се е случвало да не му "влезе" дадена скорост.

Редактирано от v1k7or

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първа специално - при повечето други автомобили е нормално, говоря от опита който имам, може да греша. Опел, Форд и т.н. говоря за неспортни модификации, нормални около 100к.с. автомобили. Първа я вкарваш само при покой на колата, при 15-20км/ч вкарваш 2-ра..

 

Но за Honda - не е нормално, на CRX-а редовно си вкарвах 1-ва при малко над 40км/ч.. също и на Del Sol-а, дори при 30-40км/ч 1-ва трябва да влезе без проблем.

 

Обратното се отнася за задната, при други марки автомобили, които съм карал - винаги е влизала по-лесно. Задна на Honda аз лично успявам да вкарам само при абсолютен покой на автомобила, а ако по лека инерция успее да влезе, най-малкото ще изхърка. !!!

 

Ако видя някой ,който ми кара колата да включи първа при 40 км. ще му счупя ръцете...за 10 години каране не съм изтървал предавка освен от блеене...ЕВАЛА!!!!!

П.П Тя хондата е не е като другите коли...извънземна...

Редактирано от едмундо
  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а 10 години каране не съм изтървал предавка

Аз не знам, защо пишеш в тая тема тогава... !!! Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако видя някой ,който ми кара колата да включи първа при 40 км. ще му счупя ръцете...за 10 години каране не съм изтървал предавка освен от блеене...ЕВАЛА:(!!

Това звучи малко като "гледай го тоя кара си колата като ЧУЖДА" - по адрес на някой съвсем обикновен фен, който си кара съвсем обикновената кола съвсем обикновено до (над) 8000 об/мин.. казвам го, защото съм го чувал. Някой хора не разбират, че колите ни са създадени да се КАРАТ, че колите ни не се плашат от високи обороти, бързо сменяне на предавки (и изпускане на 3-та от време на време), колите ни не се плашат от вкарване на първа с много междинна газ при скорости между 30-50км/ч.. Някои хора нямат място в този форум (или поне в тази тема).. карайте си комбитата икономици (на газ), вкарвайте 5-та при скорости над 60км/ч, за 10 години каране не изтървайте предавки освен от блеене.. и гордо се наричайте ХОНДАДЖИИ.. ЕВАЛА!!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намесвай Икономиците, че ме засягаш :( и не само мен и много други хора. Икономиците и те стават да се тормозят !!! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако видя някой ,който ми кара колата да включи първа при 40 км. ще му счупя ръцете...за 10 години каране не съм изтървал предавка освен от блеене...ЕВАЛА:(!!

Това звучи малко като "гледай го тоя кара си колата като ЧУЖДА" - по адрес на някой съвсем обикновен фен, който си кара съвсем обикновената кола съвсем обикновено до (над) 8000 об/мин.. казвам го, защото съм го чувал. Някой хора не разбират, че колите ни са създадени да се КАРАТ, че колите ни не се плашат от високи обороти, бързо сменяне на предавки (и изпускане на 3-та от време на време), колите ни не се плашат от вкарване на първа с много междинна газ при скорости между 30-50км/ч.. Някои хора нямат място в този форум (или поне в тази тема).. карайте си комбитата икономици (на газ), вкарвайте 5-та при скорости над 60км/ч, за 10 години каране не изтървайте предавки освен от блеене.. и гордо се наричайте ХОНДАДЖИИ.. ЕВАЛА!!!
ННякъде да съм споменал нещо за обороти???? Но да ми разправяш , че е съвсем нормално да и набиеш първа при над 40 км час , само щот колата ти била хонда...да приятелю караш я като чужда:P! И това не те прави по-голям хондаджия от мен, повярвай! Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде да съм споменал нещо за обороти???? ...набиеш първа при 40 км час!

Не знам, при теб как е, но при мен 40 км/ч са на около 4500-4700min-1 Е това ако са проблемни обороти, да ходя да си купувам голф? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз на автоматика нямах изпусната предавка за 3 години :( !!! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиеста 1.4 2002г. vs. Ауди А8 1999г. 2.5ТДИ.2 старта и 2та за Фиестата с по 2 коли пред него :(

Редактирано от Накуро Микаца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей ей ей Публикувано изображение не така с икономиците де Публикувано изображение може да не навървяват толкова ама си е хонда кво Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо против икономиците нямам, имам против някакъв чичо да ме осъжда, че си ръчкам колата.. като ти е кеф и 6-та вкарвай с 20км/ч, за такива дизел - идеално, все едно слушам баща ми като го карам някъде с моята кола..

 

Не казвам, че ПОСТОЯННО връщам първа при скорости за 2-ра даже и 3-та, просто казвам че е нормално да МОЖЕ, това са 4000-5000об/мин все пак подяволите, не говорим за Twingo, не разбирам какъв е проблема.. (а и не съм имал проблем със скорости, поддържам всичко на време и с качествени консумативи, филтри и масла)

 

Много се разводни темата, и ще споделя една полугонка от днес за да не съм отново Off, защото Трънчо ще ме банне най-накрая !!!

 

Тази сутрин на връщане от летището направихме летящ с едно S2000 мисля преди фейса (много относително летящ), аз си карах спокойно със 140-150 (около 5000об/мин на 5-та предавка) като в този момент той ме изпревари може би с 210-220 и после ме изчака да се изравним. Тръгнахме заедно от може би 160км/ч - до малко под 240км/ч (долу горе моята максимална скорост) той беше доста напред може би над 260км/ч, аз не ускорих повече, (пълнил съм километража преди, но) просто нямаше смисъл този път. Поздравихме се след това и толкова, аз си знаех че нямам шанс :( (особено пък на магистрални скорости)

 

Публикувано изображение

Редактирано от В16А2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако видя някой ,който ми кара колата да включи първа при 40 км. ще му счупя ръцете

...и аз бих реагирал като теб :) .Все пак е скорост за потегляне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за шоуто ED9 d16a8 VS Kadett 2.0 Turbo по думите на собственика кадета вече дава високи 12-ки :huh::D;) 1тир-тир и половина за него ахахаха ;):D :D Ама и аз трябва да си покарам малко колата че след тези модове нямам тръгване цялата първа беше въртележки и втора до някъде :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в София или Силистра си си ? би ми било интересно да стартирам с колата ти :rolleyes:

Колега как и кога ще се пуснем че и на мен ми интересно :) п.с. ако и Господаря прочете да заповяда ,да не се крие,чух че вече мотора е по добре ;)и да не съм офф мерцедес г-класа амг 5.5 пада доволно,само на първа излиза малко напред и после ...имам време спокоино да си вкарам трета Редактирано от jivaka
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се разберем нещо пич само да минат празниците ще го поканим и господаря :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това е приказка,даи да се съберем само хонди /освен нас/ и да си направим гонки помежду нас си,може и видео да има

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само напишете кога и къде ще гледам да уредя една камерка Go pro HD :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам с/у егоцентрика,айде неделя вечерта да направим една сбирка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Великден е и няма да мога за неделя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

времето вече е хубаво момчета ще се разберем нещо за идните седмици :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=WaPcNrG4z4AПървата ми гонка с купенцето ми което е доста тежичко! С една голяма резервна гума, много инструменти, с катализатор (който скоро ще се премахва) и дроселите ми не се отварят след 6500 оборота ... баир на горе ... и малко опит с новата кола .... 1 кола за Хондата :rolleyes:Забравих да подчертая Сивика е B18C4, а Астрата C20XE ! Редактирано от Takahashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерцедес г-класа амг 5.5 пада доволно,само на първа излиза малко напред и после ...имам време спокоино да си вкарам трета

...явно колата ти е доста бърза.Аз реших да се запъна с един такъв от втора предавка квадратен танк ама оня отлетя като болид от формулата гумите му бяха поне широки като техните.Всички в колата гледахме :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами 2 гонки направихме , и по един и същ начин протекоха,напред съм с 6-7 коли ;)само че не разбрах дали е 350 или 470 коня ,но скоро ще разбера

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пишете кога сте свободни,принципно аз всяка вечер след 9 съм на линия,стига да няма мачове за ШЛ :lol:пс. аз сиг. ше съм последната дупка на кавала,но искам да видя горе-долу къде съм с/у по силни коли.Ще взема и гтеха да мериме,времената които показва са доста близки до измервателната техника(+- под 0.05 сек)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е страхотна, аз отдавна мисля за някаква такава сбирка! :rolleyes: Жалко, че уцелихте момента, когато не мога да се включа (не че щеше да има файда де :D ) :unsure: Няма да е лошо да пуснете една темичка в "срещи и мероприятия" и там да се изясни и разисква тази идея! ;) Ще се опитам да дойда с някой, да ви гледам и да снимам! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъмм, не че нещо, ама органи на реда има и във форумите. Да се пуска тема с ясно заявен час и дата за подобно мероприятие, според мен не е много подходяща идея, освен ако мероприятието не се провежда на писта.Съжалявам за :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е така,затова някой път органите на реда са там дори преди нас :)Най-добре да се разберем за ден и час,а мястото може да го уточним на лични.Аз имам една идея,където няма органи,а пък условията са безопасни до скорости от порядака на 180-200 :)

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес д16з5 в шкодата ми срещу бмв 318is 143 коня , първа втора трета и ми се изгуби в огледалото :D докато си го оправя и гледам че е на 10 коли зад мен , незнам що така стана

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи С Вти-аиката срещу Корса с ц20хе(?) единия път ~4 коли другия ~3 . :cool:.В моя полза.

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм.. Киро браво :) Corsa c20xe не е за подценяване все пак има 150 к.с и 200 н.м този мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги незнам дали трябва да пиша тук но, да си задам въпроса. Как мислите за гонка между рекс или делсол със БМВ 320i. От два часа защитавам хондите, кажете как мислите. А да нека бъда по точен споре беше за бмв-то което е редови 6-так 150 коня сравнявано с хонда( какъвто и да е модел за предпочитане делсол или рекс) 125 коня двигател. П. Това БМВ е от Пазарджик и е навит на Хонди с такъв двигател...споменах ли му за VTI бързо затвори устата. :D

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки ЦРХ д16з5 д16а8-9 ще СМАЖЕ всяко 320i на всякаква дисциплина.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си че с право си защитавам марката! p. Еми ако някои иска да го смаже тоя от пазарджик той е навит ( по точно аз го ядосах и го навих :P ). п.п Колега ... Ебахти яко надъхващия коментар. :cool:

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

320 e36 e една от най мудните коли на старт и доста по-слаби коли от него ще го бият, а не само твойта. Но има и нещо друго, 320 и на 325 двигателите външно няма разлика такачи увери се че е 320 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имат разлики ! смукателния колектор на 20ската е доста по малък , както и дебитомера , е с доста по малък диаметър. разликите се виждат стига да си запознат и с двата мотора . доста са очебийни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имат разлики ! смукателния колектор на 20ската е доста по малък , както и дебитомера , е с доста по малък диаметър. разликите се виждат стига да си запознат и с двата мотора . доста са очебийни ;)

Пп. и да ти кажа дори и 25ца да е голяма разлика няма във върже особено до 400м разликата е +- 0.2 десети което е около 2 коли разлика , а с ЦРХ-са ще изгубиш 20ската в трафика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко яд ме хвана,че англичанката ми е д14 ако се намери някой от Пазарджик да го накаже тва БМВ :D. Даже съм навит да му слагам пари. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...