gainer 0 #1 Публикувано 30 Октомври, 2013 Здравейте колеги спрял съм се на тези две коли:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380898335989592&f1=details&slink=4mz2gvhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381652007650033&f1=details&slink=4mz2gvКажете си професионалното мнение?Какво трябва да гледам преди покупката им?Мисля и да ги закарам в някои сервиз ако може.Вашите мнения ще ми бъдат много полезни.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2 Отговорено 30 Октомври, 2013 Здравей, колега ! На пръв поглед на тази синята много й е изтрит волана (дори на 160 к няма да е) и е с климатик (другата е с климатроник). Внимание трябва да се обърне на рейката, която в повечето случаи тропа и може да помогне в пазарлъка. Проверка на окачване (амортисьори, шарнири, тампони на носачи). Много полезно е това четиво http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905.Успех !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3 Отговорено 30 Октомври, 2013 (Редактирано) Относно волана - моята 7-ма гернерация я купих когато километража показваше 138000 и тъкмо покритието му беше започнало да се рони.Сега колата ми е на 162000 и волана прилича на този на синята.Явно има един момент, който като мине и износването става прогресивно особено ако е карана от някой като мен, който опира длан в обръча и върти.И двете са лъснати изключително много и по боята никъде не се виждат поражения.Като чели салона на синята изглежда в по-добра форма.Топките на скоростния лост и на двете определено са сменяни.Не ми харесват лайсните на задните врати на сивата.Може да са сложени просто с цел да предпазват от удар на вратата при отваряне, но съм виждал с такива лайсни да бъдат крити луфтове на вратите.Синята е внос от Австрия, което е предпоставка за ръжда.Аз бих отишъл на оглед и на двете защото принципно изглеждат добре на снимки, но задължително трябва да минат на диагностика в свестен сервиз преди евентуална покупка.Единствения проблем който би могло да имат е с кормилната рейка.По принцип този модел и особено с бензиновия ДВГ имат много малко ,,детски" болести и читави ли са ще служат много време безпроблемно. Редактирано 30 Октомври, 2013 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #4 Отговорено 30 Октомври, 2013 Здравейте колеги спрял съм се на тези две коли:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380898335989592&f1=details&slink=4mz2gvhttp://nfs.mobile.bg...ls&slink=4mz2gvКажете си професионалното мнение?Какво трябва да гледам преди покупката им?Мисля и да ги закарам в някои сервиз ако може.Вашите мнения ще ми бъдат много полезни.Благодаря предварителноКолегите са ти отговорили г/д какво да се гледа но не прочетох най-важното.....тези хонди имат проблем с лагера на първичния вал на скоростите.(ремонта е към 300-400лв)Когато се я запалиш и седнеш на шофьорското място затвори вратата(за да не влиза шум отвън) и слушай мотора,след което натисни съединителя и го задръж за около 3-4 сек. и пак слушай.....можеш да повтори няколко пъти упражнението.Какво трябва да се чуе или какво не-ако двигателя работи и натиснеш съединителя и шумът на мотора се понижи,значи е ''тръгнал'' лагера,ако при натискане и пускане на съединителя няма промяна значи всичко е ОК.Другото за което да се гледа е как работи централното заключване,ел.стъклата,предните амортесьори(ЗАДЪЛЖИТЕЛНО) и най-важното поне за мен-гледай за течове от мотора отдолу.Да,всеобщо е мнението че ''японките'' нямат течове за мен не важи.Когато търсех 7ген. всички който гледах бяха протекли и дизели и бензини.Взех първата която беше без теч и сега я карам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gainer 0 #5 Отговорено 31 Октомври, 2013 Здравейте благодаря Ви много.kotarankat благодаря за темата ,вече е прочетена.Това за лагера не го знаех,благодаря.Някой колеги казват че може да мине и без ком.диагностика,ако не свети чека значи всичко е наред,какво ще кажете?Има ли някой колега които се занимава с ком.диагностика от София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #6 Отговорено 31 Октомври, 2013 По-добре дай някой лев после да ти е мирна главата, не да викаш : Ей как се прецаках или - Хондата е голям боклукАко не свети чека може да са му махнали лампичката, ако не свети еър бега също.Тези неща се правят редовно.Чрез диагностиката ще ти кажат какво става с колата от налягането на горивото след резервоара до работата на двигателя, колко въздух получва, зарежда ли генератора нормално и т.н.Ще спестиш 50лв ама после може да ти излязат през носа.В София можеш да отидеш и в Бултрако, и в Омбре, и в Юби Ко.Ентусиаст с подходящ софтуер мисля, че трудно ще намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gainer 0 #7 Отговорено 1 Ноември, 2013 Здравейте колеги,неме разбирайте погрешно неискам да спестявам пари за такива неща.Просто исках да ги дам на доверен човек и да знам че ще си свърши работата.Благодаря за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gainer 0 #8 Отговорено 5 Ноември, 2013 Здравейте колеги,вчера гледах светло сивата HONDA която бях пуснал в първия пос.Оказа се удряна отзад,отдолу под задната броня се вижда ивратите отзад стоят под напрежение.Аксиалният лагер се чува.Да имат предвид тези който ще ходят да я оглеждат.И не на последно място да се похваля че вече съм собственик на това чудо:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383226127005915&f1=details&slink=4oxf7k Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trashlovers 0 #9 Отговорено 5 Ноември, 2013 @gainerМислех да гледам точно този автомобил и аз. Съмнително цената беше паднала от 7500 на 6800 колкото е в момента... Някой да е гледал този Civic? -> http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11379948044860195&f1=details&slink=4p12iz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #10 Отговорено 5 Ноември, 2013 На снимки изглежда добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #11 Отговорено 6 Ноември, 2013 Мисля, че броните са пребоядисвани и в списъка с екстри са отбелязани невярни неща.Примерно филтър за твърди частици(по-добре, че го няма в интерес на истината), хладилна жабка и мултифункционален волан.Той струва ми се е претапициран, но няма изтъркани бутони по таблото.Няма снимки на тапицерията, но това ще се види на място.Колата се намира в София и има поне три места, където могат да направят диагностика и да кажат в какво състояние е- Бултрако, Юби Ко и Омбре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trashlovers 0 #12 Отговорено 6 Ноември, 2013 Благодаря. Така е, да по автокъщите да попадне човек на нещо незамаскирано е 1:1000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #13 Отговорено 13 Ноември, 2013 Привет колеги. Писах в грешна тема,но ето я и правилната.Търсим Хонда Сивик 7 поколение бензин и автомат и моля за съвети и мнения.Прочетох темите и се оказва,че основната болежка е кормилната рейка. Доста автомобили видях през последната седмица,но всички са UK - ски ,а ми се иска да е Японка. Какво мислите,има ли чак толкова голяма разлика при положение, че всички двг на 7 поколение са Японски? Как мога да проверя тази рейка,като отида на оглед и имат ли хечбеците 2005 подкалници на пр.колела отвътре към двг. Благодаря и поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #14 Отговорено 13 Ноември, 2013 Според по-запознати колеги японката си е японка.Аз също търсих преди почти 2 години но не успях да си харесам и взех англичанка.Много съм доволен и не съжалявам, че не намерих хубаво купе.Ако закараш колата, която си харесал в сервиз веднага ще ти кажат има ли рейката луфт, няма ли.Понеже питаш точно за купе искам да ти кажа, че в момента в мобиле бг има едно червено за 6300лв.беше пуснато за продажба когато търсех кола.Броните, и някой от калниците бяха сериозно ожулени.Явно сега са боядисани вече.Цената тогава беше над 11000лв(сигурен съм)!Много добре си спомням колата и къщата, пред която е снимана. Има и още едно купе.Черно, на цена 7800.Него си го спомням заради големите джанти и навеса, при който е снимано.Може и нищо да им няма, но на мен ми се струва съмнително 2 години да не могат да бъдат продадени и заради това ти пиша да имаш едно наум.п.п.Червената ми се струва много добра оферта ако е читава.За 6000 сигурно ще стане работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #15 Отговорено 13 Ноември, 2013 Благодаря колега и извинения ако съм подвел нещо със модела,но не става дума за купе. Харесва ми,но жената се мръщи. Най вероятно хечбек,защото седаните просто ги няма. Живеем в UK и търся от тук.Благодаря и поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #16 Отговорено 13 Ноември, 2013 Аааа аз не съм погледнал, че не живееш в България и за това ти писах как стоят нещата в мобиле бг :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #17 Отговорено 13 Ноември, 2013 Е то май,ще се окаже трудно да се намери JDM сивик 7 в тази Англия. Само за протокола,днес проверих всички хечбеци автомат executive (телефонски) в auto trader м/у 2002 и 2005 и всички са с VIN SHH....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #18 Отговорено 13 Ноември, 2013 Хечовете са правени само в Англия.Японски няма.Купетата и седаните са японски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #19 Отговорено 13 Ноември, 2013 Това променя нещата и в събота,ще се ходи на оглед . А седани има ли производство 2003-2005 бензин или просто са много трудни за намиране. Питам,защото в auto trader няма нито една такава седан бензин автомат,без значение какъв е мотора? Колега Благодаря ти за тази информация. Като нищо, щях да стана за смях ако на следващия оглед на хечбек се правех на остроумен с JDM а продавача на хеча знае че няма такива. Благодаря и поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #20 Отговорено 13 Ноември, 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_%28seventh_generation%29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #21 Отговорено 14 Ноември, 2013 (Редактирано) Пуснах коментар прибързано и моля да бъде изтрит Редактирано 14 Ноември, 2013 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #22 Отговорено 18 Ноември, 2013 Привет на всички. Вземахме я Хонда Сивик 1.6 бензин 5 врати 2005 година.Изглежда и работи добре. Колеги кое е маслото на тази кола? Благодаря и поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #23 Отговорено 18 Ноември, 2013 На линка по-долу може да видиш какво масло препоръчва Мотул за твоя моделhttp://ew5.earlweb.com/search.php?category=6§or=9&site=41®ion=59&language=5&brand=45 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #24 Отговорено 18 Ноември, 2013 Благодаря колега. Хубавото е, че с ACCORDA ,ще карат с едно масло eco nergu 0w30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #25 Отговорено 19 Ноември, 2013 Привет колеги. Снощи покарах Хондата,прекрасна е,но се породи един въпрос-нормално ли е ,когато съм спрял на баир и съм на "директна",когато махам кракът от спирачката да тръгва назад?Благодаря и поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #26 Отговорено 20 Ноември, 2013 Този модел няма асистент за подпомагане на потеглянето по наклон, така че е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #27 Отговорено 27 Ноември, 2013 Привет. Снощи установих ,че ангренажния ремък не е пипан от как е станала кола. ( установих го по документи) На 101 000 мили съм ха ха и в обозримо бъдеще трябва да го сменя. Реших да го направя сам и ви моля да кажете ако има някой тънкост,нещо специфично,което го няма при други автомобили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #28 Отговорено 1 Декември, 2013 Колеги на коя страна се развива болта на шайбата на коляновия вал?Посока към предницата на колата или назад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #29 Отговорено 1 Декември, 2013 Обикновено е обратно на посоката на въртене, но не знам при теб как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #30 Отговорено 1 Декември, 2013 Привет. Колеги кажете как се развива тази шайба. Около болта има място за голям шестограм 40+мм на око. Възможно ли е там да влиза кух такъв ( като ключ за свещи) ,а в него удалжение с камък да развива болта? Днес не можахме да го развием,като държахме контра на маховика. Ако някой знае нека сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #31 Отговорено 16 Декември, 2013 Привет колеги. Малко инфо за ангренажния ремък. Вчера го сменихме(трета неделя и накрая стана). Миналите две седмици пробвахме какви ли не "народни методи",но не и не,иска си своето. Резбата на болта на шайбата на к.вал е нормална (не е обратна) и се развива трудно. Ключа,който беше необходим е външен шестостен 50 мм с. Ако напишете в нета crankshaft pulley holding tool Honda ,ще го видите. Той си влиза в шайбата а другия край на асфалта,в него камък 19 с удължение и почвате чупене на ключове. Накрая си купувате един ключ с life garancia и с него хоп става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове