Jump to content
gainer

Мнения за Civic 7

Recommended Posts

Здравейте колеги спрял съм се на тези две коли:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380898335989592&f1=details&slink=4mz2gvhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381652007650033&f1=details&slink=4mz2gvКажете си професионалното мнение?Какво трябва да гледам преди покупката им?Мисля и да ги закарам в някои сервиз ако може.Вашите мнения ще ми бъдат много полезни.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега ! На пръв поглед на тази синята много й е изтрит волана (дори на 160 к няма да е) и е с климатик (другата е с климатроник). Внимание трябва да се обърне на рейката, която в повечето случаи тропа и може да помогне в пазарлъка. Проверка на окачване (амортисьори, шарнири, тампони на носачи). Много полезно е това четиво http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905.Успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно волана - моята 7-ма гернерация я купих когато километража показваше 138000 и тъкмо покритието му беше започнало да се рони.Сега колата ми е на 162000 и волана прилича на този на синята.Явно има един момент, който като мине и износването става прогресивно особено ако е карана от някой като мен, който опира длан в обръча и върти.И двете са лъснати изключително много и по боята никъде не се виждат поражения.Като чели салона на синята изглежда в по-добра форма.Топките на скоростния лост и на двете определено са сменяни.Не ми харесват лайсните на задните врати на сивата.Може да са сложени просто с цел да предпазват от удар на вратата при отваряне, но съм виждал с такива лайсни да бъдат крити луфтове на вратите.Синята е внос от Австрия, което е предпоставка за ръжда.Аз бих отишъл на оглед и на двете защото принципно изглеждат добре на снимки, но задължително трябва да минат на диагностика в свестен сервиз преди евентуална покупка.Единствения проблем който би могло да имат е с кормилната рейка.По принцип този модел и особено с бензиновия ДВГ имат много малко ,,детски" болести и читави ли са ще служат много време безпроблемно.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги спрял съм се на тези две коли:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380898335989592&f1=details&slink=4mz2gvhttp://nfs.mobile.bg...ls&slink=4mz2gvКажете си професионалното мнение?Какво трябва да гледам преди покупката им?Мисля и да ги закарам в някои сервиз ако може.Вашите мнения ще ми бъдат много полезни.Благодаря предварително

Колегите са ти отговорили г/д какво да се гледа но не прочетох най-важното.....тези хонди имат проблем с лагера на първичния вал на скоростите.(ремонта е към 300-400лв)Когато се я запалиш и седнеш на шофьорското място затвори вратата(за да не влиза шум отвън) и слушай мотора,след което натисни съединителя и го задръж за около 3-4 сек. и пак слушай.....можеш да повтори няколко пъти упражнението.Какво трябва да се чуе или какво не-ако двигателя работи и натиснеш съединителя и шумът на мотора се понижи,значи е ''тръгнал'' лагера,ако при натискане и пускане на съединителя няма промяна значи всичко е ОК.Другото за което да се гледа е как работи централното заключване,ел.стъклата,предните амортесьори(ЗАДЪЛЖИТЕЛНО) и най-важното поне за мен-гледай за течове от мотора отдолу.Да,всеобщо е мнението че ''японките'' нямат течове за мен не важи.Когато търсех 7ген. всички който гледах бяха протекли и дизели и бензини.Взех първата която беше без теч и сега я карам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте благодаря Ви много.kotarankat благодаря за темата ,вече е прочетена.Това за лагера не го знаех,благодаря.Някой колеги казват че може да мине и без ком.диагностика,ако не свети чека значи всичко е наред,какво ще кажете?Има ли някой колега които се занимава с ком.диагностика от София?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре дай някой лев после да ти е мирна главата, не да викаш : Ей как се прецаках или - Хондата е голям боклукАко не свети чека може да са му махнали лампичката, ако не свети еър бега също.Тези неща се правят редовно.Чрез диагностиката ще ти кажат какво става с колата от налягането на горивото след резервоара до работата на двигателя, колко въздух получва, зарежда ли генератора нормално и т.н.Ще спестиш 50лв ама после може да ти излязат през носа.В София можеш да отидеш и в Бултрако, и в Омбре, и в Юби Ко.Ентусиаст с подходящ софтуер мисля, че трудно ще намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,неме разбирайте погрешно неискам да спестявам пари за такива неща.Просто исках да ги дам на доверен човек и да знам че ще си свърши работата.Благодаря за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вчера гледах светло сивата HONDA която бях пуснал в първия пос.Оказа се удряна отзад,отдолу под задната броня се вижда ивратите отзад стоят под напрежение.Аксиалният лагер се чува.Да имат предвид тези който ще ходят да я оглеждат.И не на последно място да се похваля че вече съм собственик на това чудо:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383226127005915&f1=details&slink=4oxf7k

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gainerМислех да гледам точно този автомобил и аз. Съмнително цената беше паднала от 7500 на 6800 колкото е в момента... Някой да е гледал този Civic? -> http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11379948044860195&f1=details&slink=4p12iz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки изглежда добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че броните са пребоядисвани и в списъка с екстри са отбелязани невярни неща.Примерно филтър за твърди частици(по-добре, че го няма в интерес на истината), хладилна жабка и мултифункционален волан.Той струва ми се е претапициран, но няма изтъркани бутони по таблото.Няма снимки на тапицерията, но това ще се види на място.Колата се намира в София и има поне три места, където могат да направят диагностика и да кажат в какво състояние е- Бултрако, Юби Ко и Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Така е, да по автокъщите да попадне човек на нещо незамаскирано е 1:1000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Писах в грешна тема,но ето я и правилната.Търсим Хонда Сивик 7 поколение бензин и автомат и моля за съвети и мнения.Прочетох темите и се оказва,че основната болежка е кормилната рейка. Доста автомобили видях през последната седмица,но всички са UK - ски ,а ми се иска да е Японка. Какво мислите,има ли чак толкова голяма разлика при положение, че всички двг на 7 поколение са Японски? Как мога да проверя тази рейка,като отида на оглед и имат ли хечбеците 2005 подкалници на пр.колела отвътре към двг. Благодаря и поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според по-запознати колеги японката си е японка.Аз също търсих преди почти 2 години но не успях да си харесам и взех англичанка.Много съм доволен и не съжалявам, че не намерих хубаво купе.Ако закараш колата, която си харесал в сервиз веднага ще ти кажат има ли рейката луфт, няма ли.Понеже питаш точно за купе искам да ти кажа, че в момента в мобиле бг има едно червено за 6300лв.беше пуснато за продажба когато търсех кола.Броните, и някой от калниците бяха сериозно ожулени.Явно сега са боядисани вече.Цената тогава беше над 11000лв(сигурен съм)!Много добре си спомням колата и къщата, пред която е снимана. Има и още едно купе.Черно, на цена 7800.Него си го спомням заради големите джанти и навеса, при който е снимано.Може и нищо да им няма, но на мен ми се струва съмнително 2 години да не могат да бъдат продадени и заради това ти пиша да имаш едно наум.п.п.Червената ми се струва много добра оферта ако е читава.За 6000 сигурно ще стане работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега и извинения ако съм подвел нещо със модела,но не става дума за купе. Харесва ми,но жената се мръщи. Най вероятно хечбек,защото седаните просто ги няма. Живеем в UK и търся от тук.Благодаря и поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа аз не съм погледнал, че не живееш в България и за това ти писах как стоят нещата в мобиле бг :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то май,ще се окаже трудно да се намери JDM сивик 7 в тази Англия. Само за протокола,днес проверих всички хечбеци автомат executive (телефонски) в auto trader м/у 2002 и 2005 и всички са с VIN SHH.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хечовете са правени само в Англия.Японски няма.Купетата и седаните са японски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това променя нещата и в събота,ще се ходи на оглед :). А седани има ли производство 2003-2005 бензин или просто са много трудни за намиране. Питам,защото в auto trader няма нито една такава седан бензин автомат,без значение какъв е мотора? Колега Благодаря ти за тази информация. Като нищо, щях да стана за смях ако на следващия оглед на хечбек се правех на остроумен с JDM а продавача на хеча знае че няма такива. Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах коментар прибързано и моля да бъде изтрит

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Вземахме я Хонда Сивик 1.6 бензин 5 врати 2005 година.Изглежда и работи добре. Колеги кое е маслото на тази кола? Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На линка по-долу може да видиш какво масло препоръчва Мотул за твоя моделhttp://ew5.earlweb.com/search.php?category=6§or=9&site=41®ion=59&language=5&brand=45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Хубавото е, че с ACCORDA ,ще карат с едно масло eco nergu 0w30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Снощи покарах Хондата,прекрасна е,но се породи един въпрос-нормално ли е ,когато съм спрял на баир и съм на "директна",когато махам кракът от спирачката да тръгва назад?Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модел няма асистент за подпомагане на потеглянето по наклон, така че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Снощи установих ,че ангренажния ремък не е пипан от как е станала кола. ( установих го по документи) На 101 000 мили съм ха ха и в обозримо бъдеще трябва да го сменя. Реших да го направя сам и ви моля да кажете ако има някой тънкост,нещо специфично,което го няма при други автомобили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на коя страна се развива болта на шайбата на коляновия вал?Посока към предницата на колата или назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено е обратно на посоката на въртене, но не знам при теб как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колеги кажете как се развива тази шайба. Около болта има място за голям шестограм 40+мм на око. Възможно ли е там да влиза кух такъв ( като ключ за свещи) ,а в него удалжение с камък да развива болта? Днес не можахме да го развием,като държахме контра на маховика. Ако някой знае нека сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Малко инфо за ангренажния ремък. Вчера го сменихме(трета неделя и накрая стана). Миналите две седмици пробвахме какви ли не "народни методи",но не и не,иска си своето. Резбата на болта на шайбата на к.вал е нормална (не е обратна) и се развива трудно. Ключа,който беше необходим е външен шестостен 50 мм с. Ако напишете в нета crankshaft pulley holding tool Honda ,ще го видите. Той си влиза в шайбата а другия край на асфалта,в него камък 19 с удължение и почвате чупене на ключове. Накрая си купувате един ключ с life garancia и с него хоп става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...