J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 17 Октомври, 2013 Здравейте!С плочка или без е по добре?Става въпрос за съотношение разход/вървеж.Понеже плочката ми ограничава въздуха и ми се струва,че не върви хубаво на газ мисля да я махна но къде да сложа маркучите?Ясно ми е че няма да разпределя газта хубаво какво с плочката но ще се подобри ли вървенето в градски условия.Карам Д13б2 с 195/15-ки и като набирам 2-ра 3-та натискам педала на газта до половината-тоест отварям първата клапа на карбуратора до край.На баир същата работа,дори свалям 4-та и пак газта до половината.Преди да сложа газовото на бензин си въвреше доста добре на нормално каране а сега върви както на газ спъната.Разхода е 8.5 до 10 на газ,смесено.Нормален ли е разхода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #2 Отговорено 18 Октомври, 2013 Втора клапа се отваря между 3500-4000 о борота при моя карборатор да не е клеясала твоята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 18 Октомври, 2013 Не е d13 от завода има ограничител вторият дросел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 18 Октомври, 2013 Аз лично не съм фен на плочките, старата ми ланча си беше с едно гърло и съвсем скоро след монтажа изхвърлих плочката и си захраних мотора с една 10 кубикова спинцовка подадена над дросела, трудно е да обясня как точно то тряя се види, инак е елементарно, но колата вече 8 год от тогава си върви така. След тая интервенция се отпуши доста, разсхода не мога да кажа дали е паднал от това щото по същото време смених и изпарителя ренцо с ловато и разсхода от 12 градско слезе на 10,5. Но определено без плочка по ми харесваше как се държи колата. Не знам как са хондите но ако са с двукамерни карбуратори няма да е лесно без плочка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 20 Октомври, 2013 (Редактирано) Значи ще пробвам без плочката,то така не се ли получава нещо като с гарнитурите на дросела на Д14-ките?А какъв е тоя ограничител на втория дросел може ли да се махне? Редактирано 20 Октомври, 2013 от Valio! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 14 Ноември, 2013 Колеги попаднах на тази снимка,някой може ли да ми обясни какво е това накрая на маркучите?Гледам,че няма плочка. Някой ако може да покаже снимка как става без плочка и без да дупча карбуратора?Бях чел и че подават газта над дросела през капака на тавата. Аз пуснах маркучите просто така от горе без плочката но не вдига повече от 3 хиляди оброта и не работи равномерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове