Essential 9 #1 Публикувано 16 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги.Бих искал да помоля за малко информация. Става дума за Хонда Сивик 5-та генерация. Някой може ли да ми каже разликата в ушите за захващане на предните спирачни апарати при 240мм диск и при 260мм диск каква е. Интересува ме разликата в размерите на ушите.Ще съм благодарен, ако някой може да помогне с конкретни цифри.Благодаря за вниманието. Редактирано 16 Октомври, 2013 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 16 Октомври, 2013 Цифри незнам ма болт он нестават ,Номера става направо с шенкели . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #3 Отговорено 16 Октомври, 2013 (Редактирано) Разлика има в разстоянието между болтовете на водачите.Ако "ушите" е другото разстояние / за планката на апаратите, дето се монтира водача / - няма разлика.Дефиниция за "уши" може много да помогне. Редактирано 16 Октомври, 2013 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #4 Отговорено 17 Октомври, 2013 (Редактирано) Извинявам се. Интересуват ме "ушите" където са отворите за захващане на супорта към шенкела. Трябва ми междуболтовото разстояние и колко са изнесени, напрдимер спрямо центъра на главината. Не става дума за болт он. Ще ползвам 4 бутални апрати с 280х30мм диск и се опитвам да намаля максимално разправиите като подбера шенкела така, че да бъде максимално олеснен монтажа и направата на преходни планки. Редактирано 17 Октомври, 2013 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 17 Октомври, 2013 (Редактирано) Междуболтовото разстояние за захващане апарата на шенкела е 140мм.Супортите обаче се захващат за водачите, които при 240мм. диск са по-близо както спрямо центъра на главината, така и между двата водача. При 262мм. са по изнесени от центъра и между двата водача разстоянието е повече. Редактирано 17 Октомври, 2013 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #6 Отговорено 17 Октомври, 2013 (Редактирано) Реално ме интересува дали има разлика в изнасянето спрямо главината на отворите за захващане на апарата отбелязал съм го на снимката. Редактирано 17 Октомври, 2013 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #7 Отговорено 18 Октомври, 2013 Трябва да има , утре ще го мерна за по сигурно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 19 Октомври, 2013 Измери ли?Разликата е в апаратите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #9 Отговорено 20 Октомври, 2013 Ако е само в апаратите, защо при преминаване от 240мм дискове към по - големи масово се сменят и шенкели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #10 Отговорено 20 Октомври, 2013 Цък и Цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #11 Отговорено 20 Октомври, 2013 Реално ме интересува дали има разлика в изнасянето спрямо главината на отворите за захващане на апарата отбелязал съм го на снимката.Така както е на снимката мерено , разликата е около един сантиметър . Не е много точно защото не ми се сваляха апаратите :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #12 Отговорено 20 Октомври, 2013 Благодаря ти. Ще търся шенкели от 240мм дискове. Така мисля, че ще имам повече пространство за игра с планки. Дори си мисля вариант да режа ушите с отворите и да дупча шенкела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #13 Отговорено 30 Юли, 2014 Здр и аз това исках да правя но явно ушите на шенкела са по пробрани към главината защото като си взех апарати и дискове от прелюд на 260 като ги наложих се оказа че апарата нестига до ухото на шенкела и дупките им трябва около 4 5 сантиметра да си дойдат на място което ме навежда на мисълта че са по прибрани .С две думи сега мисля да процедирам по следния начин дискове 288 и апаратите от БМВ 320 с преходни планки и да стане както трябва в случая оригиналните са далбоки около 44 а тези на бмв-то са на 34 което е по добре защото излизат малко навън и ще стане с прави преходни планки .Ако колегата има развитие и е монтирал нещо може да каже от какво що и как и да направи някоя снимка. Лек ден на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 30 Юли, 2014 Не мога да разбера защо се хвърляте във филми с планки, да смятате изнасяния, центриране и глупости, при условие че шенкели от ВТИ са 100-150 лв барабар с дисковете и апаратите и след това кеф ти апарати от сивик ВТИ, прелюд или ледженд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове