-Mr.Veselinov 1 #1 Публикувано 10 Октомври, 2013 Колеги оборотомера ми не работи хондата е сивик 1,6 125 hp 1993год. нямам си напредстава как е устроен и къкво може да се прецека за това питам вас помагайте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #2 Отговорено 11 Октомври, 2013 Огледай си буксите около делкото, от там взима информация за обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo_Yordanow 2 #3 Отговорено 11 Октомври, 2013 Или свали самия циферблат на таблото и го поогледай внимателно аз на 2 пъти имах същия проблем ... първия път ми се беше прекъснало едно финно кабелче на бубинката която е на самия оборотомер, а втория път просто ми се беше откачила буксата ;d Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Mr.Veselinov 1 #4 Отговорено 6 Февруари, 2014 И така,след доста време се реших да отворя таблото,и май се натъкнах на нещо,може ли цялата работа да е заради тоя забелен кондензатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #5 Отговорено 6 Февруари, 2014 Кондензаторът си е перфектен, като гледам, другите също - не са надути.Обърни внимание на поста на колегата по-горе, който спомена за бобината на стрелката, както и на редактираната ти снимка.И успех, разбира се! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Mr.Veselinov 1 #6 Отговорено 6 Февруари, 2014 Намотките са 6 точки няма разпоени, смених кондензатора като и подам контакт и стрелката се вдига на 2000 оборота без да е запалена като я запаля пак така давам и малко газ пак така? Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #7 Отговорено 6 Февруари, 2014 Смени кондензаторът с какъв? И защо?Бобината била 6 точки и нямало разпоено... А, прекъснато? Мултицетче ли ползва, или?Тая червена окръжност не я дращих от любов към червените окръжности, а защото точно оградения край на бобината се прекъсва и резултатът е този който не ти харесва. А, 2000-те оборота може да са следствие от "хубавия" нов кондензатор с капацитет 1/гьотере, просто защото се внасят и продават предимно боклуци.Както казах, успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 6 Февруари, 2014 Смени кондензаторът с какъв? И защо?Не се карай на колегата,той не е длъжен да има познанията за тоя ремонт.Колега Веселинов,ей тъй,както си смъкнал платчицата бягаш в най близкия тв сервиз,оставяш им 10 лв и след 5 мин си готов.Там си имат и осцилоскоп и сигнал генератор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #9 Отговорено 7 Февруари, 2014 Просто питам по-емоционално, защото колегата получава отговори и идеи относно проблема си, но импровизира, явно без да разбира, сам си създава още проблеми и следват нови въпроси, за нови идеи... Това, сам да се набутваш и да търсиш помощ... малко е... някак емоционализиращо за помагащите, нали!Както и да е, човек се учи най-вече от грешките си. Пък, може и аз да греша, знам ли... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #10 Отговорено 8 Февруари, 2014 (Редактирано) Имах същия проблем,просто подмени всичките електролитни кондензатори по оборотомера и ще си решиш проблема.Това че, не са видимо издути не означава, че не са изсъхнали Ето ти моята тема в форума,от тогава не съм имал никакви проблеми с оборотомера. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=63325&st=0&p=1057224355&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057224355 Редактирано 8 Февруари, 2014 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #11 Отговорено 8 Февруари, 2014 (Редактирано) Имах същия проблем,просто подмени всичките електролитни кондензатори по оборотомера и ще си решиш проблема.Това че, не са видимо издути не означава, че не са изсъхнали Ето ти моята тема в форума,от тогава не съм имал никакви проблеми с оборотомера. http://forums.hondab...entry1057224355 Прочети темата ми и виж какво съм писъл за стрелките,ако си изкривил оста на някоя от стрелките на уредите ще ти се наложи да си купиш ново табло Някой модератор да изтрие единия от постовете ми,стана грешка Редактирано 8 Февруари, 2014 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #12 Отговорено 8 Февруари, 2014 Точно така колега, много често изглеждат видимо добре, но като ги замериш често имат само проценти от капацитета си. Този големия и да "изсъхне" наполовина оборотомерът пак отчита вярно, малките са ключовите за точно показание, което пък обикновено води до занижено показване, а не стоене на някакви определени обороти.. Имам снимка на малките електролити, под които видимо се забелязва и текналият електролит, но не я намирам. Но и без това проблемът е или механичен, или проблем с намотките.. Верно ползвайте мултимери, "на око" често нещата изглеждат наред.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Mr.Veselinov 1 #13 Отговорено 24 Февруари, 2014 Имах други проблеми с таблото,с другите уреди и се наложи да го сменя но оборотомерът пак не работи проверих си буксите около деокото всичко е закачено няма проблеми някакво идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #14 Отговорено 24 Февруари, 2014 Еми трябва да се гледа по схемите кое къде и как е свързано и да се разсъждава. Но ме мързи сега да ровя из цялата документация, ако някой изрови нужните схеми, ще дам идеи какво да провериш. Общо взето трябва да си сигурен, че уредът е изправен най-напред. И след това да търсиш къде ти се губи сигнала. Това, че буксите изглеждат наред, не значи, че има верига, защото може и някой кабел някъде да е прекъснат, не бих се учудил и белята да е направил някой алармаджия или газаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-Mr.Veselinov 1 #15 Отговорено 2 Март, 2014 Днес влязох в една локва и стрелката започна да играе....което ме навежда на мисълта че някъде не прави добър контакт,някой може ли да ми каже коя е буксата за оборотомера на деокото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #16 Отговорено 2 Март, 2014 (Редактирано) От съответната точка си провери какво има при компютъра и при оборотомера. Не е проблемен датчик в дистрибутора. Ако е, то колата няма да пали. Редактирано 2 Март, 2014 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове