Jump to content
Moonchild

Мнение за Accord VII i-vtec 2.0 16v 155hp

Recommended Posts

Здравейте, колегипочти съм се навил 100% да купя един Акорд - 2005 година, с двигател 2.0 i-VTEC, 16v 155 к.с. Дайте ми малко повече информация за модела - и евентуално някакви особености, за които трябва да знам. Изобщо, добър избор ли е ? Благодаря ви предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, От това което съм чел и слушал, общо взето 7-цата е "скучен" автомобил що се отнася до недостатъци. А още повече, когато става въпрос за бензинов Акорд, тогава едва ли някой би казал лоша дума. Аз съм с бензинов Акорд седмица, но едва от 3-4 месеца я карам, така че други колеги биха ти дали по-точна информация. Нищо не съм сменял или правил за сега освен 2 крушки. Единствените негативи, които бих изброил са по-скоро външни и леко субективни, а именно: Лоша видимост назад, което прави паркирването в София не толкова лесно. Изключително калпаво лаково покритие на предния капак - с всяко измиване забелязвам някакви наранявания от камачета, мухи и т.н., но го прижевях това. Очаквах колата да е малко по-добре обезшумена. Смисъл при 140-150 вътре можеш спокойно да разговаряш, но ми се струва шумно все пак. Иначе няма никакви паразитни шумове, от рода на потропване и поскърцване на пластмаси. Според мен, веднъж като седнеш тая кола няма да искаш да слезеш :). Ако е добре поддържана колата, няма да имаш грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един приятел който караше акорд 7мица и човека каза че тая кола повече му харесала (вътрешност,мотор) от бмв5.

Аз личноне съм карал обаче когато влезнах в акорд 6 не искав да излезнам :) а и това i-vtec означава Inteligent v-tec-така че екстра ти е изборът колегаПубликувано изображение

Успех.

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модела с 2.0 бензиновия мотор да си имаш на ум, че има срещани проблеми с разпределителни валове, особено ако е газифициран. Потърси из форума, има изписано и обяснено.Аз бих добавил и - оглеждай за ръжда (корозия) в долната част на вратите отвътре (и не само). За изминалия месец (от чисто любопитство, не че съм тръгнал да си купувам) гледах два акорда 7-а преди фейслифта (т.е. произведени преди Септември 2005-а) единия от Австрия, другия от Германия нов внос... и на двата забелязах ръжди (единия даже имаше и малка дупка) все на шофьорските врати отвътре отдолу, от към уплътненията където е. Та, очите на четири при оглед.Вече станаха по на 10 години и ако са карани в Австрия/Германия - това си оказва влияние, но не им пречи дори при подобни гледки цените да продължават да са за мен лично нереално високи (под 10 бона почти няма шанс човек да намери такава кола с нормален ляв волан) :dry: Не ме разбирайте погрешно - хубави коли са, но за мен е чиста спекула 10 годишен Акорд базово изпълнение (без кожа, без подгрев на седалките, без крюз контрол, без нави, не че ако има би могло да се ползва за БГ, освен ако Акорда не е фейслифта) да струва 10 - 11 хиляди лева, а едва година или две по-стара кола (т.е. предния модел, 6-ата генерация) може да намериш топ изпълнение "Type V" примерно или поне да е с кожа, климатроник и т.н. на половината цена спрямо едва година по-новия. При положение, че ако се качиш и покараш единия и веднага след това другия автомобил разлика ще намериш спор няма (особено в ширината на купето - 6-ата генерация е много тесен спрямо по-стари и по-новите модели), но не бих казал че е фрапираща разликата, че ценовата разлика между стария и новия модел (6-а срещу 7-а генерация) да е толкова голяма. Но това е лично мнение... никой не ангажирам с него.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само хубави думи за 7цата преди фейса, притежавам такава, само че двигател 2,4 отново бензинов и е чудесен автобомобил. Возията е много добра, катери на доста трудни места ако не ме лъже паметта окачването е като на CRV-то. За една календарна година от както го имам не сме сменявали нищо друго освен консумативи + помпа на съединител, но тя май си е слабост на тези Хонди, поне така казват и други колеги от форума. Според мен хубав оглед и диагностика при доверен сервиз и не му мисли много, ако всичко е наред де :cool:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да не е на 800 000км иначе е кола като всички останали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги - утре отивам да я гледам и евентуално да я взема ! Нямам търпеие ;)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана?

Взе ли истребитела?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се връщам - взех го, мой е :lol: ще пиша повече в темата за Акордите, за да не дублирам. Благодаря на всички, които ми помогнаха, много беше ценно !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и мноогоооо милионски безаварийни Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо се връщам - взех го, мой е :lol:/> ще пиша повече в темата за Акордите, за да не дублирам. Благодаря на всички, които ми помогнаха, много беше ценно !

Kолега, на твоето положение съм. Продадох си HR-V то и търса да купувам Accord7 само че комби. В момента обаче това което ми харесва е само 2.4 че и автоматик и малко ме притеснява разхода.Сподели какво взе и какво ти мението сега? В мобилето има само 2 екземпляра дето ми хващат окото. Някой да споедели опит че продавачите и на двете ми казаха за разход 15/10 в града и 10 извънградско.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Взех точно това, за което питах - 2.0, 155 к.с. Странни са ми тези 10/15. За моят да кажа - преди да сложа г.и. (Romano), разхода ми извънградско беше към 8 при 140 км/4. В града - около 10. Сега на газ е 10 към 13. Но пичовете, които сложиха инжекциона, казаха, че след донастройка (след 1000-2000 км.) трябва още да се оправи. Та, онзи ден отидох и сега чакам да изразходвам една-две, за да видя новите стойности

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Взех точно това, за което питах - 2.0, 155 к.с. Странни са ми тези 10/15. За моят да кажа - преди да сложа г.и. (Romano), разхода ми извънградско беше към 8 при 140 км/4. В града - около 10. Сега на газ е 10 към 13. Но пичовете, които сложиха инжекциона, казаха, че след донастройка (след 1000-2000 км.) трябва още да се оправи. Та, онзи ден отидох и сега чакам да изразходвам една-две, за да видя новите стойности

Рядко карам над 120 но при тази скорост 2.4 би трявало да се доближава до 2.0 извън градско.Другата седмица ще ходя да гледам и аз един черен акорд в Сф дано да ми хареса че съм чак от Варна.Видях че моделите с навигация имат допълнително дисплей над копчето за аварийни светлини. Има ли вариант при 7та да излиза информация за разхода или нямат такива екстри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото зная, ECU-то на тези след фейслифта показва информация за разхода...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...