Jump to content
дидоооо

лентов кабел хонда джаз

Recommended Posts

Здравейте колеги.Може ли някой да ми помогне по въпроса със смяната на лентовия кабел на волана на хонда джаз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш волана, разкачаш буксите и махаш лентовия кабел - поставяш здравия и обратно... :)/>Изправен волан / предните гуми успоредни на купето /, има стрелка на лентовия кабел за нужното положение.

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го това,клаксона ми заработи вече..това е добър признак:)Обаче срс-а остана да свети,сега сигурно трябва да се изчистят грешките на комп-а.За това имаш ли идея как става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш волана, разкачаш буксите и махаш лентовия кабел - поставяш здравия и обратно... Публикувано изображение/>

Изправен волан / предните гуми успоредни на купето /, има стрелка на лентовия кабел за нужното положение.

 

Да допълня само, че процедурата е силно препоръчително да се извършва на откачен акумулатор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Направих всичко, което е описал колегата ,но накрая срс-а премигва два пъти и вместо да остане в угаснало състояние,пак светва и остава така:( Направих това упражнение поне 20-30 пъти и чвсе тази...ще се ходи на майстор.Не вярвам освен този лентов кабел да е имало и някакъв друг проблем,защото преди да се скъса не светеше срс-а.Баси случая ще излезе моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен че си закачил всички букси които си разкачил при свалянето на волана,пробвай сега да разкачиш акумулатора за 20 минути и тогава пак направи упражнението с кламера !Пробвай също този номер при запалена кола и после като е само на контакт .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен че си закачил всички букси които си разкачил при свалянето на волана,пробвай сега да разкачиш акумулатора за 20 минути и тогава пак направи упражнението с кламера !Пробвай също този номер при запалена кола и после като е само на контакт .

Още утре ще пробвам това с акумулатора макар че го пробвах ,но за по-малко от 20 мин.За това да не съм закачил някой кабел...де да знам те бяха 3-4 най-много 5 ама май всички ги вързах.Пробвах и варианта със контакта и със запалването ,но не става и по двата начина.Утре може пак да я разглобя цялата:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложих ти тези варианти,понеже на предишната ми англичанка ставаше само при запалена кола и задължително откачане на акумулатора преди това ,явно за да изтрие грешка някаква,пък на таз новата 7 ген установих че при запалена не става -трябва да е само на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана време да разглобя волана пак...и какво да видя:)не единия кабел не съм го закачил...но преди да го разглобя ходих на един майстор,той закачи джаз-ката на компа и каза:ПОВРЕДИЛ СИ СРС-а!!!ТРЯБВА ТИ НОВ!!! Така виках виках неволята и накрая си я оправих сам:)))След като закачих кабела,срс-а не изгасна,но номера с кламера се получи от първия път!Благодаря ви колеги за помощ-а!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един майстор,той закачи джаз-ката на компа и каза:ПОВРЕДИЛ СИ СРС-а!!!/>ТРЯБВА ТИ НОВ!!!/>

 

-Защо ми казваш "майстор", -защото не му знаеш името ли??? :lol:

-Според твоето описание на случая, тоя "майстор" не е никакъв майстор щом като не е успял да открие проблема и коректно да го отстрани. Просто си е объркал професията, навместо да върти болтове и гайки и да буха шарнири си е повярвал че може да се "маскира" на диагностик и електрончик... с цел да препечели нещо допълнително :lol:

-Доста такива "майстори" се навъдиха в последните години , а и продължават да никнат като гъбки!

Така ще е докато всеки не почне да върши това за което е учил(при условие че го е изучил добре).

-А дотогава всеки сам решава, в кой сервиз, къде и при кого да ходи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана време да разглобя волана пак...и какво да видя:)не единия кабел не съм го закачил...но преди да го разглобя ходих на един майстор,той закачи джаз-ката на компа и каза:ПОВРЕДИЛ СИ СРС-а!!!ТРЯБВА ТИ НОВ!!! Така виках виках неволята и накрая си я оправих сам:))След като закачих кабела,срс-а не изгасна,но номера с кламера се получи от първия път!Благодаря ви колеги за помощ-а!!

Не се разчита само на диагностиката. Тя е много насочващ инструмент, но никога окончателна, преди да се намесят и ръцете! Яко са те качили на шейната. Или е целенасочено, или не... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте 

От днес и аз съм собственик на Jazz III 2010г. Доволен съм от покупката.

Но има малко дребни проблеми.

Единият които не знам как да го оправя е че не работи бутона на волана sell/reset. С него се рестартират сервизните километражи а сега излиза едно предопреждение за изминати дни. Та този бутон подлежи ли на ремонт или смяна с нов и дали се продава като отделна част. И има ли опастност възглавницата да се задейства докато разглобявам волана.

Благодаря предварително.

Поздрави 

IMG_20220815_223746.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...