malakse4ko 0 #1 Публикувано 23 Септември, 2013 Здравейте на всичкиИмам Honda Civic 1.4i SE 1998 hatchbackПроблемът е че нямам ключ,окраднаха ми един ван и ключът за колата беше вътреИ сега няма палене,отключването на колата е лесно за мен начинаниеНо е с имобилайзер и пробвах някои вариянти които обаче не ставатECU-то е 37820-P1J-E13 EJ5 Oki(UK)аз в момента живея в Англия и тук никой не знае за препрограмиране на ECUЗа такъв проблем има поне 10 коли в моргите заради загубен ключ,иначе колите дори са с платени таксиТа въпросът ми е мога ли да направя някакъв байпас на имобилайзера?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 23 Септември, 2013 Червеният ключ помага за правене на нов - имаш ли?Иначе за игнориране се ръчка в ЕКУ, но нямам идея как. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malakse4ko 0 #3 Отговорено 23 Септември, 2013 Червеният ключ помага за правене на нов - имаш ли?Иначе за игнориране се ръчка в ЕКУ, но нямам идея как. :)/>Ами за съжаление нямам червен ключзнам че трябва да ровя е ЕКУ-то и знам кой е модулаи от един сайт ми предложиха А0 модул с 10 зъба,който запоих на мястото на оригиналния имобилазерен модулв ЕКУ които се казва HIC1 или поне при мен е така.А иначе има още един модул с 12 зъба,който е за OBD2,а моят си е за OBD дори сега ще пробвам да кача някой линк за това и дано някой да знае нещоНо все пак благодаря,тук в Англия са готови да сменят всичко но не и да препрограмирата и няма читави хора тук за товаето това ще ми бъде бизнес за в бъдещеВидях в една морга поне 5 Хонди като моята досущ и са там защото са си загубили ключовете точно като менhttp://www.doctronic.at/Mobilizier_Board_E.htm-ето това си поръчахно за сега не пали,видях после по долу в сайта че трябва да дам някакво релеза имобилайзера на късо,но така и не можах да го намеря това реленамерих някакъв модул,но това не е реле и затова колата ми повече от 3 месеца стоиа иначе ми беше супер полезнаи не искам да се разделям с неявсичко по колата си правя сам,не съм техникпросто обичам да знам защо работии така много от частите съм си ги сменял самсамо ако незнам нещо питам,но в You tube има много информация за това дори как да я откраднешКакто и да е има всичко,но не и за имобилайзераТук в Англия това е най големият проблемаз съм сигурен че все някой в Англия знае нещо,но не и тук на север около менобиколил съм всички сервизи,майстори,самозванци,дори и един крадец на коли намерихи като чу за моят модел и каза че това е много голям проблем дори и за него.По негови думи това е причината той да не пипа тези колииначе е повече от техник и ми каза за брейк код който могат да ми дадат от Хондас този код който се генерира чрез натискане на спирачката в брой пъти и чрез ВИН номерамогат да ми дадат този код-обаче в Хонда това изобщо не го знаеха,а в интернет си го пише навсякъдеи така ако някой знае нещо по въпроса ще съм много благодарен и като си дойда в БГобещавам да почерпя,че бе колата не ходя и на работа-Деливъри драйвър съм и без кола няма работаа за друга пари нямамБлагодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #4 Отговорено 24 Септември, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57734 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1860 #5 Отговорено 24 Септември, 2013 По негови думи това е причината той да не пипа тези колииначе е повече от техник и ми каза за брейк код който могат да ми дадат от Хондас този код който се генерира чрез натискане на спирачката в брой пъти и чрез ВИН номерамогат да ми дадат този код-обаче в Хонда това изобщо не го знаеха,а в интернет си го пише навсякъдеТе, това в Хонда и да го знаят, едва ли ще ти го кажат, току така....... не искам да се разделям с нея.......Ако тамошните майстори, не могат да ти помогнат, имаш вариянт в представителство на Хонда,с документите на колата,би трябвало да могат да ти извадят оргинален ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #6 Отговорено 24 Септември, 2013 Колега в представителството на Хонда ще ти помогнат - сменя се имобилайзера с нов,който върви с червен ключ. Съответно синхронизира се ECU-то с новия имобилайзер чрез съответната диагностика на дилърско ниво. Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malakse4ko 0 #7 Отговорено 25 Септември, 2013 Благодаря на всички,но проблемът е по особен тук Въпросът е дали това може да мине с по малко пари,защо? Защото преди време карах един ван и бях куриер тук в Англия откраднаха ми вана за около 26сек има и запис от охранителна камера. Та,проблемът идва от там,че във този ван не само бяха ключовета за колата ами и доста солидна сума от около £1000(паунда) и сега няма къде и едни приятели ми дават храна и има къде да спя но дотам-лични пари-бяха във въпросният ван За това питам ако може да се мине по леко Иначе ходих в представителство на Хонда и всичко излиза около £250 които обаче няма от къде да намеря,тъй като хората тук и без това си имат доста грижи а сега и за мен се притесняват На практика ако е някоя помалко сума-ок Въпреки че тези пари ги изкарвах за 3 дена когато колата вървеше Мисля си да пробвам вариянт с главното реле да му подам напрежение директно от акумулатора или да го укъся защото изобщо не цъка като дам на контакт а преди това го чувах и то много ясно все пак до това достигнах и не съм го пробвал още а между другото ЕКУ-то ми е ОБД1 а конектора ми е този с петте порта 5+2 мисля че е ОБД2а но като гледам в тези 5 порта само 3 са вързани 1,2 и 5 Както е показал и колегата martins Та,въпросът е дали може с някакъв програматор да се изолира имобилайзера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 25 Септември, 2013 Едва ли, но пробвай и като изгориш нещо пиши, вероятно ще помогне на някой! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #9 Отговорено 25 Септември, 2013 В същата ситуация съм и аз, краднаха ми моя и сега колата е паметник. Дано се оправиш по-скоро колега. Аз поне те разбирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове