Jump to content
cvetomir

Полиране на фарове

Recommended Posts

Здравейте колеги, скоро си закупих Хонда Сивик 7г. 1.4 .Колата е хубава и съм доволен от нея , но фаровете и са много захабени. Питах на едно място колко струва да ги полират и човека каза 30 лв. на фар , което ми се стори доста скъпо за процедура , която едва ли е много сложна . Та въпроса ми е как мога да си полирам сам - без машината за полиране , само ръчно? Моля за савети , от който го правил поне веднъж. Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го напиша, едни спецове ще ми зацъкат минуси или ще ми заобясняват колко съм прост.Затова ето клипче от тубата http://youtu.be/CKAshYmrExcИ да - работи!Успех, а за голямото търкане се почерпи после мъжката с 2 х 30 лева!ПП Можеш да ползваш обикновен Колгейт, от лев и нещо тубичката. Ще ти стигне и за двата фара.ППП За лакиране се поинтересувай отделно, тази идея е само за полирането!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво лакиране, ефекта е временен и после ново напукване и търкане.Залепя се фолио, но цялата процедура струва 2х 40 при доказан майстор!В тунинг.бг го има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ангажирам никого с мнението си, ама е по-добре без фолио и лакиране... просто прегаря и махането му е доста трудно след това. Малко след като купих колата (няколко автомивки) и забелязах, че единия фар се бели и се оказа точно фолио. И така година и нещо все още се бели малко по малко и като го дръпна се къса.... аз препоръчвам да не се слага фолио!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да си говорим , иска си машинка.Ръката не може да направи 800-1000 оборота в минута.От 20 до 30 лева е нормална цена за полиране на фар.Не може хем да е безплатно , хем да е хубаво.Или си купуваш 1 машинка от Практикер с киче и си ги полираш сам или даваш 2 x 30лв и става така както трябва.Пробвал съм системата на Маняка с пасти на 3М та 1ви номер , та 2ри номер , шкурки и тн..Еми след като мине машината резултата няма нищо общо с това на ръка.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютна истина е това. Машината си е машина. Аз имам малка бормашинка, но не съм сигурен дали мога да намеря полираща гъба за нея. Не, че на ръка не става, но резултата не е точно този, които се очаква. А т'ва с пастата за зъби е абсолютна истина! Не го пробвах на фар, а на стъкло и разлика имаше. Мисля си, че ако се ползва паста за зъби с изблеващ ефект ще е може би още по-добре. Единствения "проблем" е че трябва после да се мине с нещо, което да махне миризмата на паста за зъби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за идеите.Ще пробвам първо сам и ако не ми хареса ще дам да ми я направят. Не ми е само за парите , друго е сам да си си го направил. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютна истина е това. Машината си е машина. Аз имам малка бормашинка, но не съм сигурен дали мога да намеря полираща гъба за нея. Не, че на ръка не става, но резултата не е точно този, които се очаква. А т'ва с пастата за зъби е абсолютна истина! Не го пробвах на фар, а на стъкло и разлика имаше. Мисля си, че ако се ползва паста за зъби с изблеващ ефект ще е може би още по-добре. Единствения "проблем" е че трябва после да се мине с нещо, което да махне миризмата на паста за зъби.

Има палираща гъба която става за бормашина или малък ъглошлайф. Моите фарове бяха много зле и си ги полирах сам като ми излезе около 15лв., а не 2х30. Минах по една ръка с шкуртка 1000+1500+2000(това е на Ръка)и след това с ролираща паста с бормашина с гъба за полиране.Ако някой иска утре мога да снимам да видите какво представлява въпросната гъба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално фаровете са лакирани с много тънък слой. Ако се полира може да претъркате този слой и тогава фаровете много бързо ще матират, и ще трябва мног често да се полират. Моя съвет е търкаш фаровете на водна шкурка 1500 докато не падне оригиналния лак и след това лакираш. Така фаровете остават най-дълго лъскави. Моите са така и вече втора година са като нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв лак лакирате колеги, ако не е тайна?Или просто си коментирате!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета слагаите Парафин слет полирането , доказано и изпробвано за да не матира бързо пак фара Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак питам, с какъв лак лакирате или просто си говорите и заблуждавате всички четящи?Тунинг.бг човека е профи!

и забелязах, че единия фар се бели и се оказа точно фолио. И така година и нещо все още се бели малко по малко и като го дръпна се къса.... аз препоръчвам да не се слага фолио!

Или си с негодно за целта фолио или е точно лак!Фолиото, което се слага е доста дебело и е абсурдно да се обели,ако не е слагано от аматьор. Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв лак лакирате колеги, ако не е тайна?Или просто си коментирате!

Лак за база на MOBIHEL ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста.и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар.

Редактирано от kolean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лакирането е сигурна работа , ако ли не накрая когато сметнеш ще излезе доста повече от 30лв. на фар без да броиш време и нерви ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как може с 240-400шкурка???Публикувано изображение

Това да не ти е дъска?-ако трябва шкурка това и 2000е много.

колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста.

 

и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар.

 

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как може с 240-400шкурка???Публикувано изображение

Това да не ти е дъска?-ако трябва шкурка това и 2000е много.

 

колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста.

 

и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар.

 

колега полирал съм над 200 фара кви ли не изгорели одрани ама ти говоря с около 1-2 мм деруга даже съм почвал и от 150.ако искаш земи един фар много матирал и надран и ела при мен

 

да го полирам и ако стане ще си платиш труда.... сега неможеш да ми обясняваш нещо което лично много пъти съм го правил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре извинявай :)

аз пък никога не бих пробвал с 240

я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътреПубликувано изображение)сички ли фарове се отварят за да се исчистят?

МерсиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре извинявай :)/>

аз пък никога не бих пробвал с 240

я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътреПубликувано изображение)сички ли фарове се отварят за да се исчистят?

МерсиПубликувано изображение

 

колега ако е опушен един фар от вътре.лично аз отварям тези само които лесно се отварят. не че другите немогат да се отварят ама е много гадно за разлепване и след това остават следи от нагряване .примерно ако са на мерцедес или бмв те лесно се отварят и се измиват лесно . и което е от вън се полира и фара се съживява... а които не съм ги отварял . и вътре е опушен -взимам 2 весника ги накъсвам на много ситни парченца около една две шепи ,пускам ги във фара пълня с топла вода и течен сапун и клатушкаш и по този начин се мие стъклото и рефлектора .....
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ценна информация,благодаря ти колега.

 

Добре извинявай Публикувано изображение/>

аз пък никога не бих пробвал с 240

я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътреПубликувано изображение)сички ли фарове се отварят за да се исчистят?

МерсиПубликувано изображение

 

колега ако е опушен един фар от вътре.лично аз отварям тези само които лесно се отварят. не че другите немогат да се отварят ама е много гадно за разлепване и след това остават следи от нагряване .примерно ако са на мерцедес или бмв те лесно се отварят и се измиват лесно . и което е от вън се полира и фара се съживява... а които не съм ги отварял . и вътре е опушен -взимам 2 весника ги накъсвам на много ситни парченца около една две шепи ,пускам ги във фара пълня с топла вода и течен сапун и клатушкаш и по този начин се мие стъклото и рефлектора .....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем.Взех водна шкурка 200,400 и 2000 и реших да си полирам фаровете.Минах с 200 после с 400 и накрая с 2000 и фара се матира.След това взех някаква паста, която намерих в гаража, сложих я, и след това минах с вълнен парцал и фара пак си беше матиран. Притесних се защото си мисля, че сега няма оправия, моля кажете какво съм объркал или просто трябва с някаква друга паста накрая да намажа.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА ха ха ха ха ха ......ами потърси си читав автобояджия и ще те светни как става!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 приятелю е доста груба шкурка. Купи си примерно 800 и 1500 и тази която имаш 2000. Аз даже си бях купил 2500. Мини ги фаровете, като трябва да се заиграеш с 800 повече защото си задълбал жестоко с тая 200-татица. После ползвай 1500 докато достигнеш равномерна текстура и винаги ползвай вода, още по-добре вода със сапун. Като не натискай, а просто минавай леко със шкурката. Идеята е да премахнеш всички високи и ниски точки от предишната шкурка. С всяка по-ситна шкурка ще получаваш по-избистрена повърхност, но пак ще е матирана. След като свършиш с 2000 или 2500 си вземи паста за полиране. Няма да се получи перфектно изчистване затова ще трябва да го направиш 1-2 пъти. След това трябва да помислиш за запечатване на това полиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем.Взех водна шкурка 200,400 и 2000 и реших да си полирам фаровете.Минах с 200 после с 400 и накрая с 2000 и фара се матира.След това взех някаква паста, която намерих в гаража, сложих я, и след това минах с вълнен парцал и фара пак си беше матиран. Притесних се защото си мисля, че сега няма оправия, моля кажете какво съм объркал или просто трябва с някаква друга паста накрая да намажа.Благодаря ви предварително.

Виж сега колега! Не дей да търкаш като луд с тези тоооолкова щурки ,защото свят ще ти се завие и пак нищо няма да излезе.Изтъркай си фаровете на 1000 водно и си натискай здраво,защото ако ги галиш както колегата по-горе ти писа,ще се пенсионираш с галене!И никакъв сапун или веро във водата,защото щурката няма да търка както трябва.След това ги подсуши хубаво и иди до някой бояджийски магазин и си купи един спрей лак и сам си ги лакирай и ще видиш поразителен ефект.Казвам това ,защото се занимавам с бояджалък вече 19 години и много добре знам какво говоря,за разлика от много други в темата!Не искам никой да се засяга от това но като не разбираш нещо,по-добре не давай съвети!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много, тези дни ще пробвам и ще пиша да ви кажа, дали съм оакал работата още повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...