cvetomir 13 #1 Публикувано 21 Септември, 2013 Здравейте колеги, скоро си закупих Хонда Сивик 7г. 1.4 .Колата е хубава и съм доволен от нея , но фаровете и са много захабени. Питах на едно място колко струва да ги полират и човека каза 30 лв. на фар , което ми се стори доста скъпо за процедура , която едва ли е много сложна . Та въпроса ми е как мога да си полирам сам - без машината за полиране , само ръчно? Моля за савети , от който го правил поне веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #2 Отговорено 21 Септември, 2013 Процедурата не е сложна. Тук има инфо и снимки: >>>Полиране на фарове<<< Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #3 Отговорено 21 Септември, 2013 Ако го напиша, едни спецове ще ми зацъкат минуси или ще ми заобясняват колко съм прост.Затова ето клипче от тубата http://youtu.be/CKAshYmrExcИ да - работи!Успех, а за голямото търкане се почерпи после мъжката с 2 х 30 лева!ПП Можеш да ползваш обикновен Колгейт, от лев и нещо тубичката. Ще ти стигне и за двата фара.ППП За лакиране се поинтересувай отделно, тази идея е само за полирането! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #4 Отговорено 21 Септември, 2013 Никакво лакиране, ефекта е временен и после ново напукване и търкане.Залепя се фолио, но цялата процедура струва 2х 40 при доказан майстор!В тунинг.бг го има! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #5 Отговорено 21 Септември, 2013 Без да ангажирам никого с мнението си, ама е по-добре без фолио и лакиране... просто прегаря и махането му е доста трудно след това. Малко след като купих колата (няколко автомивки) и забелязах, че единия фар се бели и се оказа точно фолио. И така година и нещо все още се бели малко по малко и като го дръпна се къса.... аз препоръчвам да не се слага фолио! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #6 Отговорено 21 Септември, 2013 (Редактирано) Колкото и да си говорим , иска си машинка.Ръката не може да направи 800-1000 оборота в минута.От 20 до 30 лева е нормална цена за полиране на фар.Не може хем да е безплатно , хем да е хубаво.Или си купуваш 1 машинка от Практикер с киче и си ги полираш сам или даваш 2 x 30лв и става така както трябва.Пробвал съм системата на Маняка с пасти на 3М та 1ви номер , та 2ри номер , шкурки и тн..Еми след като мине машината резултата няма нищо общо с това на ръка. Редактирано 21 Септември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #7 Отговорено 21 Септември, 2013 Абсолютна истина е това. Машината си е машина. Аз имам малка бормашинка, но не съм сигурен дали мога да намеря полираща гъба за нея. Не, че на ръка не става, но резултата не е точно този, които се очаква. А т'ва с пастата за зъби е абсолютна истина! Не го пробвах на фар, а на стъкло и разлика имаше. Мисля си, че ако се ползва паста за зъби с изблеващ ефект ще е може би още по-добре. Единствения "проблем" е че трябва после да се мине с нещо, което да махне миризмата на паста за зъби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #8 Отговорено 21 Септември, 2013 Благодаря за идеите.Ще пробвам първо сам и ако не ми хареса ще дам да ми я направят. Не ми е само за парите , друго е сам да си си го направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #9 Отговорено 21 Септември, 2013 Абсолютна истина е това. Машината си е машина. Аз имам малка бормашинка, но не съм сигурен дали мога да намеря полираща гъба за нея. Не, че на ръка не става, но резултата не е точно този, които се очаква. А т'ва с пастата за зъби е абсолютна истина! Не го пробвах на фар, а на стъкло и разлика имаше. Мисля си, че ако се ползва паста за зъби с изблеващ ефект ще е може би още по-добре. Единствения "проблем" е че трябва после да се мине с нещо, което да махне миризмата на паста за зъби.Има палираща гъба която става за бормашина или малък ъглошлайф. Моите фарове бяха много зле и си ги полирах сам като ми излезе около 15лв., а не 2х30. Минах по една ръка с шкуртка 1000+1500+2000(това е на Ръка)и след това с ролираща паста с бормашина с гъба за полиране.Ако някой иска утре мога да снимам да видите какво представлява въпросната гъба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #10 Отговорено 21 Септември, 2013 Оригинално фаровете са лакирани с много тънък слой. Ако се полира може да претъркате този слой и тогава фаровете много бързо ще матират, и ще трябва мног често да се полират. Моя съвет е търкаш фаровете на водна шкурка 1500 докато не падне оригиналния лак и след това лакираш. Така фаровете остават най-дълго лъскави. Моите са така и вече втора година са като нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #11 Отговорено 21 Септември, 2013 С какъв лак лакирате колеги, ако не е тайна?Или просто си коментирате! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #12 Отговорено 25 Септември, 2013 момчета слагаите Парафин слет полирането , доказано и изпробвано за да не матира бързо пак фара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #13 Отговорено 26 Септември, 2013 (Редактирано) Пак питам, с какъв лак лакирате или просто си говорите и заблуждавате всички четящи?Тунинг.бг човека е профи! и забелязах, че единия фар се бели и се оказа точно фолио. И така година и нещо все още се бели малко по малко и като го дръпна се къса.... аз препоръчвам да не се слага фолио!Или си с негодно за целта фолио или е точно лак!Фолиото, което се слага е доста дебело и е абсурдно да се обели,ако не е слагано от аматьор. Редактирано 26 Септември, 2013 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #14 Отговорено 28 Септември, 2013 С какъв лак лакирате колеги, ако не е тайна?Или просто си коментирате!Лак за база на MOBIHEL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolean 7 #15 Отговорено 29 Септември, 2013 (Редактирано) колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста.и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар. Редактирано 29 Септември, 2013 от kolean Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #16 Отговорено 29 Септември, 2013 Лакирането е сигурна работа , ако ли не накрая когато сметнеш ще излезе доста повече от 30лв. на фар без да броиш време и нерви ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #17 Отговорено 1 Октомври, 2013 Колега как може с 240-400шкурка??? Това да не ти е дъска?-ако трябва шкурка това и 2000е много. колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста. и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolean 7 #18 Отговорено 2 Октомври, 2013 Колега как може с 240-400шкурка??? Това да не ти е дъска?-ако трябва шкурка това и 2000е много. колеги едно читаво полиране почва с шкурка 240-400 и натам 500-800-2000 трайзакт и после вече с паста. и поне година 2 нема да мръдне и струва около 15 лв на фар. колега полирал съм над 200 фара кви ли не изгорели одрани ама ти говоря с около 1-2 мм деруга даже съм почвал и от 150.ако искаш земи един фар много матирал и надран и ела при мен да го полирам и ако стане ще си платиш труда.... сега неможеш да ми обясняваш нещо което лично много пъти съм го правил... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #19 Отговорено 3 Октомври, 2013 Добре извинявай аз пък никога не бих пробвал с 240 я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътре)сички ли фарове се отварят за да се исчистят? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kolean 7 #20 Отговорено 3 Октомври, 2013 Добре извинявай :)/> аз пък никога не бих пробвал с 240 я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътре)сички ли фарове се отварят за да се исчистят? Мерси колега ако е опушен един фар от вътре.лично аз отварям тези само които лесно се отварят. не че другите немогат да се отварят ама е много гадно за разлепване и след това остават следи от нагряване .примерно ако са на мерцедес или бмв те лесно се отварят и се измиват лесно . и което е от вън се полира и фара се съживява... а които не съм ги отварял . и вътре е опушен -взимам 2 весника ги накъсвам на много ситни парченца около една две шепи ,пускам ги във фара пълня с топла вода и течен сапун и клатушкаш и по този начин се мие стъклото и рефлектора ..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #21 Отговорено 4 Октомври, 2013 Много ценна информация,благодаря ти колега. Добре извинявай /> аз пък никога не бих пробвал с 240 я кажи ако е от вътре проблема (слънце+крушка=жега=черен от вътре)сички ли фарове се отварят за да се исчистят? Мерси колега ако е опушен един фар от вътре.лично аз отварям тези само които лесно се отварят. не че другите немогат да се отварят ама е много гадно за разлепване и след това остават следи от нагряване .примерно ако са на мерцедес или бмв те лесно се отварят и се измиват лесно . и което е от вън се полира и фара се съживява... а които не съм ги отварял . и вътре е опушен -взимам 2 весника ги накъсвам на много ситни парченца около една две шепи ,пускам ги във фара пълня с топла вода и течен сапун и клатушкаш и по този начин се мие стъклото и рефлектора ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zollok 0 #22 Отговорено 8 Ноември, 2013 Аз имам проблем.Взех водна шкурка 200,400 и 2000 и реших да си полирам фаровете.Минах с 200 после с 400 и накрая с 2000 и фара се матира.След това взех някаква паста, която намерих в гаража, сложих я, и след това минах с вълнен парцал и фара пак си беше матиран. Притесних се защото си мисля, че сега няма оправия, моля кажете какво съм объркал или просто трябва с някаква друга паста накрая да намажа.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #23 Отговорено 11 Ноември, 2013 ХА ха ха ха ха ха ......ами потърси си читав автобояджия и ще те светни как става!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #24 Отговорено 12 Ноември, 2013 400 приятелю е доста груба шкурка. Купи си примерно 800 и 1500 и тази която имаш 2000. Аз даже си бях купил 2500. Мини ги фаровете, като трябва да се заиграеш с 800 повече защото си задълбал жестоко с тая 200-татица. После ползвай 1500 докато достигнеш равномерна текстура и винаги ползвай вода, още по-добре вода със сапун. Като не натискай, а просто минавай леко със шкурката. Идеята е да премахнеш всички високи и ниски точки от предишната шкурка. С всяка по-ситна шкурка ще получаваш по-избистрена повърхност, но пак ще е матирана. След като свършиш с 2000 или 2500 си вземи паста за полиране. Няма да се получи перфектно изчистване затова ще трябва да го направиш 1-2 пъти. След това трябва да помислиш за запечатване на това полиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #25 Отговорено 12 Ноември, 2013 Аз имам проблем.Взех водна шкурка 200,400 и 2000 и реших да си полирам фаровете.Минах с 200 после с 400 и накрая с 2000 и фара се матира.След това взех някаква паста, която намерих в гаража, сложих я, и след това минах с вълнен парцал и фара пак си беше матиран. Притесних се защото си мисля, че сега няма оправия, моля кажете какво съм объркал или просто трябва с някаква друга паста накрая да намажа.Благодаря ви предварително.Виж сега колега! Не дей да търкаш като луд с тези тоооолкова щурки ,защото свят ще ти се завие и пак нищо няма да излезе.Изтъркай си фаровете на 1000 водно и си натискай здраво,защото ако ги галиш както колегата по-горе ти писа,ще се пенсионираш с галене!И никакъв сапун или веро във водата,защото щурката няма да търка както трябва.След това ги подсуши хубаво и иди до някой бояджийски магазин и си купи един спрей лак и сам си ги лакирай и ще видиш поразителен ефект.Казвам това ,защото се занимавам с бояджалък вече 19 години и много добре знам какво говоря,за разлика от много други в темата!Не искам никой да се засяга от това но като не разбираш нещо,по-добре не давай съвети! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zollok 0 #26 Отговорено 13 Ноември, 2013 Благодаря ви много, тези дни ще пробвам и ще пиша да ви кажа, дали съм оакал работата още повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове