vartan 9 #1 Публикувано 11 Септември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги , имам следния проблем.Едната крушка на ксенона H4 понякога гасне.Като изключа и включа фаровете светва веднага отново.Пробвах да разменя баластите и пуснах маса от другата крушка но същата работа.Според мен е крушка но не съм много сигорен , ако може и вие дайте мнение.Ако съм объркал раздела моля да ме извините. Редактирано 11 Септември, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaze 10 #2 Отговорено 11 Септември, 2013 Здравей, вероятно крушката е почнала да си заминава - ксенона не гори отведнъж, а първо му се променя отенъка на светлината, а после почва да гасне малко след като си го запалил, или поне на мойте ксенони беше така. Съветвам те първо да смениш ламбата, пък после си играй със сложните маневри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #3 Отговорено 12 Септември, 2013 И аз мисля , че е от крушката но все пак питам.Понеже може и някой друг да е имал подобен проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 12 Септември, 2013 Колега, размени местата на крушките и ако проблема се мести с тях значи е ясно какво е. Сменяй с други 2 най-добре защото, ако смениш едната ще има разлика в цвета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #5 Отговорено 12 Септември, 2013 Защо да разменям крушките при положение , че размествам баластите.Не е ли едно и също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #6 Отговорено 13 Септември, 2013 Един приятел има проблеми по същия начин,но се оказа слаба връзка в "ниското" напрежение.Отворихме баласта и запоихме директно вътре и проблема изчезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #7 Отговорено 17 Септември, 2013 Колеги баластите съм ги сменял няколко пъти и гасне само дясната крушка.Смених и каабелите на ксенона с чисто нови и пак същата работа.Забелязах обаче , че въпросната дясна крушка пресветва на момента.Някакви нови идеи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 17 Септември, 2013 Колега, размени местата на крушките и ако проблема се мести с тях значи е ясно какво е. Сменяй с други 2 най-добре защото, ако смениш едната ще има разлика в цвета. Няма нови идеи. Сам отказваш да разбереш дефектна ли е крушката, или не.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #9 Отговорено 17 Септември, 2013 След като си сменил всичко, с изключение на крушката - остава да е от нея.НО и аз имах същия проблем /на друга кола/ и се оказа хлабава връзка в самата фасунга.Крушката влизаше доста стегнато във фасунгата, но едното краче не е правило добра връзка и се получаваше точно като при теб.Пробвай да зачистищ женските клеми в самата фасунга /може да са патинирали и да не правят добра връзка / ,а съшо така ги притегни леко, защото с времето охлабват /от топло-студено/,особено ако връзката е била хлабава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #10 Отговорено 17 Септември, 2013 (Редактирано) Колега Еmicha1 при ксенон х4 ток се взима само от едната букса на стандартната крушка и кутията на инсталацията пуска да другата , дано си ме разбрал .А за какво да разменям крушките при положение , че размествам баластите.Не е ли едно и също. Редактирано 17 Септември, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #11 Отговорено 17 Септември, 2013 Ами сменяй крушките ,какво се чудиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #12 Отговорено 17 Септември, 2013 Еми то това само остана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #13 Отговорено 18 Септември, 2013 Колега Еmicha1 при ксенон х4 ток се взима само от едната букса на стандартната крушка и кутията на инсталацията пуска да другата , дано си ме разбрал . Сигурно съм те разбрал, но ти дали си ме разбрал - това незнам /може пък и аз да не съм го казал правилно/. Имам в предвид, да провериш точно връзката от където взимаш захранването, и буксата/фасунга/ между крушката и баласта /тази от която се сменява крушката ако изгори/. Точно там ми беше проблема с единия фар - влизаше плътно, гуменото уплътнение уплътняваше перфектно, но вътре пластините не правеха добър контакт. Сега разбра ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #14 Отговорено 18 Септември, 2013 (Редактирано) Колега Еmicha1 сега те разбрах , ти имаш в предвид буксите на ксенона.Мерси и това ще погледна.Междодругото взех от един приятел две нови баласти за проба ако пак има проблем ще купувам крушка да пробвам. Редактирано 18 Септември, 2013 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #15 Отговорено 18 Септември, 2013 Това добре, но ти писах и за връзката от която сменяваш крушката ако изгори /където съм почти сто процента сигурен, че ти е проблема/.Както и да, е сменявай крушката и ако скоро се появи същия проблем, провери там. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #16 Отговорено 19 Септември, 2013 Еmicha1 направих това което ме посъветва и междодругото смених и баластата.Ще покарам да видим какво ще стане.Забелязах обаче , че това пресветване което го имаше преди на моменти вече го няма с новата баласта.Забелязах също , че въпросната дясна круша започна да свети малко по-синкаво или по-бяло не мога точно да го уточня с новата баласта спрямо лявата крушка , на която също смених баластата.Крушката свети все едно е нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове