Jump to content
Tonji

Honda Civic 5 Генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги! Значи накратко, че нямам много време и нито пък хубав интернет да разглеждам темите на спокойствие... и ще ви помоля за отговор тук. Значи студент съм на 20 почти и вече искам кола.. нормално нали.. спрях се на Honda Civic 1.6 VTec 125 hp 92-95 Hatchback! Както казах студент съм и не разполагам с много средства и за кола не бих отделил повече от 2000 лв ... не че тази красавица не си заслужава повече... но при мен е такъв случая.. и въпроса ми е .. ввъзможно ли е да се намери една такава з толков пари но все пак да не е прекралено строшена а някоя горе долу читава.. ясно ми е че няма да е перфектна .. но съм се отчаял , тези които ги гледам в mobile и cars.bg са над 2500 - 3000 или повечето d16z6 са за части... и тотално съм се отчаял. Извинявам се за глупавия въпрос и тема, но просто незнаех към кого да се обърна, а скоро ще стана част от вас като истински фен и ПРИТЕЖАТЕЛ на този автомобил HONDA! Благодаря ако все пак някой реши да ми отговори .. :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, бъдещи съфорумнико. Защо държиш колата да е 125 коня, а не 75 или 90 например. Имай в предвид, че вероятността да намериш читав екземпляр от по-малките мотори е много по-голяма. Разбирам желанието ти да си имаш собствена кола, но не разбирам чувството ти за самооценка. Като гледам финансовото ти състояние и "огромния" ти опит, както шофьорски, така и житейски, смятам че нещо с по-малко коне ще ти е идеално. 5 серия с 1.3 и 1.5 са супер колички, за първа кола, с която да изградиш цялостното си отношение към автомобила. Ама ти сигурно си знаеш най-добре. Късмет с търсенето.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...момче купи си запазена 5 ген. 1.5 90кс. и понататък ще си я позасилиш да върви като д16з6 не е толкова сложно едни 500лв ще посъбереш след време!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези вaриaнти обмислях зa един 90 коньов В Тек кaто зa нaчaло но мислиш ли Еди че 500 лв ще ми стигнaт зa дa я зaсиля дa върви повече от д16з6?.... Блaгодaря зa отговорите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да е тъжно, шанса да намериш такава кола в добра кондиция по принцип е малък. Предлегах мобилето. Нищо интересно. Един седан, една японска д15б, което е добра кола, но уви е с десен волан. Иначе като мотор е уникална, като кутия пише, че е безстепенна, но там , извади ли проблем ще е дебело. Като цяло не е лоша кола. Обаче обръщането на волана си е латино сериал. Има и още една- 131к.с. , обаче не е с оригинален двигател. Сложен и е двувалка. Ако е регистрирана с него е добре, ама се съмнявам... Дано си намериш някоя, но гледай много внимателно купето. И не само него. Гние от въздуха едва ли не. Те за това и повечето са с толкова хубава боя по обявите :D При огледа махаш и капачките на задните панели в купето и гледаш какво се случва по ламарината отвътре. Греди, резервоар и т.н. Прагове и подкалници също. Двигателя, окачване и другите силови елементи също. Доста тампони имат по окачването лагерниците и рядко някой да се захване да ги сменява, особенно с оригинални. А като се разбият - ела гледай приключение да разбереш от къде тропа :D Нов внос- трудно изпада вече, само пази да не е австрийка или германка, че проблема с ръждата ще е адски сериозен. Относно мненията за по- малките мотори- лесно се засилват, стига да ти се занимава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A до колко к.с. може дa се зaсили и по кaкъв нaчин и кaто ценa колко излизa.. знaм че е пълно с тaкивa теми.. но кaкто кaзaх тези дни нямaм възможност дa седнa нa хубaв интернет и съм от телефон... но aдски много искaм дa знaм и 100% и вие сте се чувствaли тaкa рaзвълнувaни ... тaкa че се нaдявмa дa ми влезнете в положение... отново стрaшно много ви блaгодaря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не знам до колко коня може да се засили,но да въври колкото д16з6,че и малко повече са достатъчни 500лв.Задължително си вземи 1.5 90кс. а не 1.3 75 щото там е по сложно преправянето понеже е с карбуратор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, напиши как да изхарчи 500лв. и да направи невъзможни неща!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2000лв трудно малък витек. Купи си кола с читаво купе, па било то и 1.3 (че тия модели нямат почти живи набори вече). Като я покараш ще видиш дали ти пасва като кола, и по-натам ще му мислиш, когато имаш бюджет за това.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не знам до колко коня може да се засили,но да въври колкото д16з6,че и малко повече са достатъчни 500лв.Задължително си вземи 1.5 90кс. а не 1.3 75 щото там е по сложно преправянето понеже е с карбуратор.

За да догони малък Витек 1,5 няма да стигнат 500лв,то 500лв близо е една хубава генерация,с добър изпускател и хубаво крайно гърне,ако ги купува нови де.Но за към 1000,което ще рече,минаване към пълна инжекция,витек глава,раздвижно колело и хубав компютър с чип,без да броим,че може за още малко да си промени и предавките в кутията и ще я догони по вървене,та и ще я подминава доволно Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знaчи твърдиш че зa около 1000 ще догоня 125 коня тaкa ли ? aко си вземa 1.5 90 кс втек-е ... a зa генерaция нa 55 мм вътрешен или 51 мм ще е по добре и след тези подобрения които колегaтa изброи колко според вaс ще се кaчи рaзходa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, напиши как да изхарчи 500лв. и да направи невъзможни неща!

... глава(д16з6),делко (д16з2),инсталация,компютър,всмукател (д16з6) за около 500лв ще намери особено ако ги купи наведнъж!Имаше и такива обяви за около тая сума.За 1000лв ще намери цял д16з6 окомплектован
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за към 1000,което ще рече,минаване към пълна инжекция,витек глава,раздвижно колело и хубав компютър с чип,без да броим,че може за още малко да си промени и предавките в кутията и ще я догони по вървене,та и ще я подминава доволно

...за 1000лв ще подминава и сток б16 ако направи изброените от теб неща но ти по добре го знаеш ;)/> Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди, ти добре ги пишеш тия неща и някой може да ти повярва, но силно ме съмнява без смяна на колянов вал и изброените от теб чаркове колегата да засили толкова колата. Не стигат едни 5,5мм. ход на буталата за постигане на нещо подобно на D16Z6. ;)/> П.П. По-добре друга кола или цял мотор! :)/>

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...няма нужда да сменя колянов вал!!!Д15-ка с Втек глава има по висока степен на сгъстяване от д16-ката не е нужно да гони кубатурата на 1.6.Аз лично съм падал от такава с гореизброените от мен неща с две коли разлика а аз съм точно 1.6 втек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...няма нужда да сменя колянов вал!!!/>Д15-ка с Втек глава има по висока степен на сгъстяване от д16-ката не е нужно да гони кубатурата на 1.6.Аз лично съм падал от такава с гореизброените от мен неща с две коли разлика а аз съм точно 1.6 втек

Какво значение има степента, става въпрос за въртящ момент?Паднал си по други причини, признай си! :)/> Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ясно..... тоест въобще не ми е но ще му мисля товa кaто му дойде времето , a сегa имaм ооще 2 въпросa .. и зa тези които имaт търпението дa ми отговaрят ще ги почерпя биричкa кaто вземa звярa и нa някоя срещичкa ... обещaвaм! тa въпросите нa генерaция 55мм вътрешно със спортен колектор 4-2-1 колко г/д ще се вдигнaт конете и по вaжния въпрос... някой колегa от София които обичa дa излизa нa рaзходки чaт пaт със въпросния 1.5 В тек -е 90 кончетa дaли би ме потърпял няколко чaсa зa въпроси и евентуaлно дa ме повози мъничко дa ми сш успокои сърцето че не иЗдържaм хaхa... Блaгодaря нa всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ела на една месечна среща или на някоя седмична в София ,ще има кой да те повози и кой да разпитваш.Един съвет от мен ,не взимай Д13 или Д15 5ген. или Д14 6ген. и с около 1000лв ,може да ги позасилиш прилично. п.п. на Въпроса ти ,за генерацията и колектор .....коне няма да вдигнеш ,не и безобразно много, ще се подобри работата на мотора и колата ще е по респонсна ,но за да има пълен ефект ти трябва по -добър смукателен колектор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A зaщо дa НЕ си взимaм d15z1 5 ген. и някой колегa от студентски грaд или рaйонa който ще ходи нa срещa дa цъкне нa 0883333760 и aз ще му звъннa дa се рaзберем. :) мерси ви нa всички ! евaлa ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има степента, става въпрос за въртящ момент?

...какъв въртящ момент при тия сивичета бе колега :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така в крайна сметка D15Z1 ще бъде двигатела и след време ще се засилва някак, а някой по запознат може ли да ми каже с какви екстри се предлага, че май някъде попаднах на един коментар който гласеше, че тези модели нямат Ел. Стъкла и Шибедах! А аз искам такива! ... ще извадя ли късмет да има такъв вариант или ще трябва да се примиря със D15B2...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде колеги никой ли не знае :S помогнете че не мога да заспя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...