Jump to content
chavdu

Газов инжекцион с OBD

Recommended Posts

Здравейте.Следя повечето теми и изчетох много други и пак не ми стана ясно.Има ли смисъл да се сложи ГИ с ОБД връзка на Акорд CL7 K20A6 мотор от 2003та.Омбре каза, че ECU-то не виждало бензиновите тримове на Хонди преди 2006-7ма.Markony каза, че на неговото HR-V от 2000-та си настройва уредбата по бензиновите тримове, които вижда през ОБД? (Нека ме поправи ако не съм разбрал правилно) Има ли други ползи от ОБД връзка освен четенето на бензиновите тримове? Например може ли да ГИ да се адаптира ако е свързано с ECU и прочете грешка "бедна смес" ?Благодаря на отзовалите се :)

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа,в едно изречение да ни конфронтираш не е редно,затова си има лични.Моля те,редактирай си поста.Ползата е само за финната настройка,всичко останало си е на ръка и на гърба на настройчика.КАто начало трябва да си откриеш протокола за диагностика на колата.ГИ с ОБД ползват основата на ELM327 с леки доработки,че по-ефтино.За съжаление "Хонда"протокола е малко по-специфичен.От тук следва един разговор с доставчика/вносителя на марката ,която си избрал за поддръжката на съответния протокол от ГИ.ЕЛементарна проверка също е добре дошла.Връзват се само 4 кабела от ГИ към колата и се разбира дали ще су хортуват.Преди месец ,колега си взе АГИС,който не се разбира с ХондаЦРВ,която чета с 3 различни диагностики и виждам тримовете като слънце.Та всичко е въпрос на нагаждане и софтуер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...