Jump to content
rollin

Гори масло и пуши

Recommended Posts

Странни неща се случват с моят автомобил...1000км - 1л масло и това при положение, че всичко е сменено с ново - сегменти Рик и нови гумички на клапаните.Най странното е, че при даване на газ(както типично за Хондите тогава пушат) моята не пропушва въобще.Пуши след като доста време съм пущал баир примерно без да давам газ или след като съм се бил засилил и върна газта без да освобождавам от скорост и така примерно е изминала 1 километър и при следващото даване на газ яко изпушва(явно вече насъбран пушек в ауспусите) и след това пак изчиства...Колата е на 2000км след като сглобих мотора, нз дали трябва да покарам още евентуално да се напасната сегменти, ама май не е проблема във все още малия пробег.Някакви идеи къде може да съм сбъркал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи като гумички , другия вариант да не си я разработил правилно ... Това което ти казваш се случва при мотори над 200к км.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ли мамау от какво е, и гумичките са нови и всичките неща са купени от Мони - не ибейските болкуци.Що се отнася до разработката... след като направи 100км и и беше дадена пълна газ, то какво да и разработвам точно? Мотора не е нов, само лагерите и сегментите.Иначе ако е от гумичките то това би било най добре от към разходи и почти никакво разглабяне ама как да разбера от къде е точно...пп... Преди ремонта колата ми беше на 240000км и нито гореше толкова маско а за пушене въобще нямаше...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил нови сегменти на стария блок и има Елипса дори и лека .................пак се получва така. :unsure:/> НА 1000 км 1 л масло предпоалгам че не е 0-40 . ...

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елипса имаше но е супер минимална като на всеки работил мотор.Маслото е 10W40 на Лики Моли което винаги съм го ползвал...Един приятел вика, че след като мина 5000км ще се пооправят нещата ама нещо не ми се вярва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в новите сегменти(елписата) и липсата на разработка на колата. Според мен също няма да се оправи да не съм черноглед до 5000 км ще си отворил мотора вече заради огромния разход на масло . ! 10 40 масло си е направо гъсто ще ти дам за пример моя мотор има 10-11 стотни хлабини за 1000 км не ми мръдна нивото с 5-40 мотул при разработката(800-1000км) смених 3 масла за 2000км 20в-50 5в-40 сега съм с 10в-60 . Да закърпиш положението пробваи с някои добавка.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако са сегментите няма ли да духа от щеката за маслото защото днеска я вадих на запален мотор и въобще не духа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кои сегменти ;)) компресионите ако са легнали а маслените не... :unsure НАдявам се да се оправи ! като мине още някои друг километър уви при мен преди 3-4 години не се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както ти казах мен ,счупен сигмент или по-лощо бутало.дано не съм прав,отваряи и с каквото мога ще помагам.звънкаи по всяко време на денонощието ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по голяма елипса от нормалното или гумички менте които не уплътняват добре , принципно това със баира си е симптом на гумички .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако е от гумички ще е най добре, но в дали ще е от тях...Какво друго мога да пробвам за да разбера от къде точно идва проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При монтажа им пробва ли как се въртят след като са "щракнали" - свободно, трудно, много хлабаво, като оригиналните... не знам и аз какво да предполагаме така на сляпо... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това не съм го пробвал, даже не знам как и трябва да се въртят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ходих в един сервиз и премерихме компресията.И на 4-те цилиндъра е 14Майстора каза, че има вариант сегментите да не са се напаснали още, да я покарам така докато направи 5-6 000км и ако не спре да гори тогава да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита беше 17.5 на 4-те цилиндъра ( и на 2000 км литър масло 10-60 ) -14 е като на сток кола ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То фатката беше да хванем ако има разлика м-ду цилиндрите, а не колко точно е компресията понеже първо сложиха да мерят с един уред дето е до 12 и го превъртяхме, тогава сложиха друг уред за дизели дето мерели и на него даде 14 ама колко са вярни само те си знаят :)А и ако наистина има още за напасване, сегментите в момента ще пропускат част от компресията надолу в картера...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не мисля,че ще се напаснат сегментите моите като ги смених веднага спря разхода на масло преди смяната гореше 2л до 2.5 на 10 000км.Аз правих разработка около 2000км не преминавах 3 хил. оборота така ме посъветваха.При теб е огромен разхода а може и след тия 100 км като си почнал да даваш яко газ да се е прецакало нещо!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето ще покаже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен като колегата Еди Ведър, разработката беше 2000км. и до 3000 оборота, след което пак смяна маслото,заради евентуални замърсявания и всичко е ОК, не го пипа въобще. Сегментите,гумичките и гарнитурата са от щатските поръчки оригинални,ако това има значение де...дано се оправи проблема :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен така пак след основен ремонт след 500 км почна да пуши. Какво се оказа, менте гумичка или съм я скъсал при монтажа. За радост пушенето идваше от 4-ти цилиндър на единия изпускателен клапан и меткаше капчици масълце направо в изпускателния колектор. Как го хванах това? Откачих колектора и на мястото на проблема имаше изгоряло масълце. Смених въпросната гумичка и нещата заспаха. Бях направил като тебе ремонт с нови и хубави части. Но те на, случва се. Та мисълта ми е най-лесно като за начало отцепи изп. колектор и виж дали ще ти покаже нещо :)/>/>П.С> Елипси аз нямах! Колата беше над 400 000 км. И да си призная не съм я жалил ;)/> Масло сипвах 10В40 марката не си спомням. Това беше на старата ми хонда. Продадох мотора на ооколо 470 000 км и не е имал проблеми.П.С2> Сори, че допълвам ама се сещам още. Виж свещите ако маслото минава през горивната камера ще имаш налепи по свещите. Така може да хванеш проблемния цилиндър.

Редактирано от MonsterOOD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на MonsterOODИмах го същия проблем след тотал ребилд.Оказаха се менте гумички.След като си взех оригинални от общите поръчки всичко си дойде на мястото :)/>Най-лесно можеш да разбереш дали е от тях като свалиш изпускателния колектор.При мен в портовете на главата имаше масло.

Редактирано от SVE_1986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси какви разработки правите...аз първите 50км я пазих колата а след 400км виде цялата газ и вече 3-4к км. не е близнала маслото....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същия проблем след тотал ребилд.Оказаха се менте гумички.След като си взех оригинални от общите поръчки всичко си дойде на мястото :)/>/>Най-лесно можеш да разбереш дали е от тях като свалиш изпускателния колектор.При мен в портовете на главата имаше масло.

Хехехехе, еднакво мислиме и еднакви случки :)/>Спам да има!Само да няма неяснотии SVE_1986, аз спамнах!П.С> Друго нещо се сетих! Не е изключено и маслото да е такова каквото си купувал преди! Кофти масло замина през сигментите. Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля,че са гумички на клапаните.Специално те са адски фалшифицирани или им е трудно на афтърмаркет производителите да ги правят не знам,но е факт ,че и при мен се случи и при няколко мои приятели вече /направо се разлагат от маслото/.Решението е ясно само оригинални.Другият вариант е елипсата, грубо сте го пренебрегнали този не малък проблем и разбира се ядовете са на лице.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес като свалях свещите и определено ми хвана окото различни цвят на свещите но за жалост не запомних коя точно беше по тъмната иначе останалите 3 си бяха ОКЩе покарам още малко така и ще видим какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това не съм го пробвал, даже не знам как и трябва да се въртят...

Не, че искам да те вкарвам в излишни размисли, но ето какъв случай се среща с гумички препоръчани и продадени точно за модела, но пък с явен проблем след поставянето - монтаж, след който като завъртиш на ръка която и да е гумичка се установява недопустима хлабина (не към стеблото на клапана), която естествено е предпоставка за проблем. Върнах ги въпреки, че не стават за нищо след като вече са са поставяни и сложих други. Сега прочитам от къде ти е покупката. Нямам негативни отзиви засега от два комплекта наскоро поставени (Prelude, HRV)Махай маслото ако имаш дори малки съмнения за произхода. И аз имам противоречиво мнение за разработката при смяна на сегменти при добри цилиндри :) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го купувам винаги от един и същи човек и не мога да се съмнявам в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си купувах рейсингово 5W50 за мотоциклети от едно и също място 4 години, но откакто произхода му стана "EU" вместо конкретната държава производител нещата се влошиха и приключих... :) Ако си сигурен напълно в буталната група проблемите остaват нагоре.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То фатката беше да хванем ако има разлика м-ду цилиндрите, а не колко точно е компресията понеже първо сложиха да мерят с един уред дето е до 12 и го превъртяхме, тогава сложиха друг уред за дизели дето мерели и на него даде 14 ама колко са вярни само те си знаят :)/>А и ако наистина има още за напасване, сегментите в момента ще пропускат част от компресията надолу в картера...

14 бара са много за бензинка, затова гори масло и най-вероятно проблема е в гумичките! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,освен гумичките можеби и самите водачи на клапаните са се поизносили,и сега клапаните халтат във водачите.В тоя случаи и новите гумички не помагат. Обикновено тези хлабини никои не ги проверява и доста често е причината за горене на масло.:dry:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...можеби и самите водачи на клапаните са се поизносили,и сега клапаните халтат във водачите..."На Хонда това - едва ли... :D/>

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...