cK1 28 #1 Публикувано 27 Август, 2013 (Редактирано) И така акорда / F20Z1 / CC7 купе - 1993г. /направи 300 000 км /толкова пише на арматурното табло, какъв е пробегът в действителност - само гемранците Мехмед и Мустафа от автосалона в Мюнхен знаят :)/>От тези 300 к. км., навъртяхме в сговор 170 000 км., като взаймно се търпяхме /той мен приоритетно/. Взех го преди 9-ет години - карах го и продължавам да го карам като истинска хонда - т.е. не ме е страх от "червеното". Един път преди 6-7г. забравих да завинтя капачката за наливане на маслото. Карах го така няколко дни, на всеки светофар бях първи ... нищо не му стана - освен че беше "малко" оцапано от долната страна на предния капак Преди две години мислих , че е започнал да си отива, а доста коне от общо 131, са отишли във вечните ловни полета - нямаше я вече тази динамика, много бавно се форсираше, трудно отиваше над 6000 об./мин. ... след това просто се сетих да отстраня катализатора - и той се събуди и оживя ! Стана по бесен от всякога /дори - да си призная - май и повече от както го купих/. Движим се вече на газ /минах 30 000км./ прави разход между 10-11 градско и 9-10 извънградско.Спирачките имат нужда от повече внимание /повече профилактика на апаратите, не вярвам в теорията "криви дискове" . Ако сега беше преди 9-ет години - бих си купил оригинални накладки и нямаше да се занимавам с глупости - проверено - с тях не тресе !/. Принципно още карам с едни "меки" Кашиями - вече около 7-8 години /нямам почти никакви проблеми с тресенето, спирам добре/Водната помпа трябва да се сменя с ангренажа - опитах да го прегрея един път - но не успях. Бях много внимателен. Друг път жената се опита да го убие /беше се тръшнала да го продаваме по това време тъкмо. По телефона ми каза - колата се разтрака отпред и нещо изтече отдолу. На моя въпрос "Ти колко време кара така" тя каза "миии няколко км" :D/>/ - после извадихме водната помпа на купчина парчета и съчми - не се шегувам /толкова беше китайска тая водна помпа, че нямаше дори и марка/Шарнири сменях, кормилни накрайници, буталото на помппата на съединитела /петнайсетина лв. ремонтен комплект, едва ли има някой който не му тече от към педала/, другата помпа ме мързи да се занимавам, един маркуч за спирачна течност... Баси ! не се сешам друго :D/> ! аааа , началото на лятото си смених бубината / влезнах в една дупка едва-едва и спря да пали /Смених и уплътненията на фаровете и стоповете - пропускат и фаровете се изпотяват - аз си ги направих от микропореста пяна. В студа гасне първия път ...доливам около 1л.-1,5 масло от смяна на смяна Напълних климатика, ръжди и ей такива глупости .... :)/>Продължавам да го карам и нямам намерение да се разделяме скоро ! Ще се разделим като каубий с верния си грохнал кон - с куршум по милост ;)/> ... което съм сигурен , че няма да е скоро Със здраве и безаварийно ;)/> Редактирано 27 Август, 2013 от cK1 11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #2 Отговорено 28 Август, 2013 Бравос!ХОНДА, какво друго очакваш, може и 500 000 да направи, знаеш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #3 Отговорено 28 Август, 2013 Честито !!! Не знам какво да ти пожелая, нов accord или да врътнеш още толкова километри с тази 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 28 Август, 2013 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #5 Отговорено 28 Август, 2013 (Редактирано) Браво колега!!!/> Англичанки ли ха ха ха? Колата е един път.Това с каубоя и коня беше добро . Редактирано 28 Август, 2013 от велизар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #6 Отговорено 28 Август, 2013 :rolleyes:/>/> Добра е, ама е предния модел - CB7 :)/>, а на колегата с акорда пожелавам още много километри :)/>! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #7 Отговорено 31 Август, 2013 Колега прочети темата Акорд или Октавия да видиш, че е време да си купиш Шкода. ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове