Jump to content
DIVALDOO

смукателен колектор от б16 или skunk2

Recommended Posts

Здр в голяма дилема съм да ли ще имам ефект да си преправя б16 колектор за д16а8 защото доколкото знам с най добър колектор от д сериите са двувалките и каква ще е разликата с него ? И каква ще е разликата с колектор на skunk2 ? нека някои които е пробвал да напише каква е разликата ,за да може всеки да е на ясно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно ще намеериш всмукателен колектор за двувалова Д-серия, да не кажа никак. Караи със стоковия иначе трябва рязане и преправяне на Б-серия всмукател, с една дума тегава работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е ясно че ще трябва да се поправя колектор от б16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и всмукателя от двувалката да се отвори и да се портне качествено. Б16 всмукателя има доста разминаване спрямо Д-серията, малък филм ще е преправянето и нагодяването, може да се наложи да се удължава заради късите рънъри, които ще се получат. Лично аз бих заложил за максимален ефект на скънка с преходен фланец.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми днеска реших и си поръчах б16 колектор устава да го направим и да пиша какъв е резултата от смяната Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Адаша от Казанлък има доста опит с преправянето на B колектор - за двувалов D мотор.Обърни се към него за съвет и помощ.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той ми обясни как седят нещата и поне засега се спирам на б16 колектор Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен,изходът на всмукателя задължително трябва да е поне с 1мм по малък от входа на главата иначе очаквай отрицателен ефект.Ако се получи това разшири с дремел входа на главата.Иначе като цяло ако мотора не е сгъстяван и с по силни валове и изпускател,да се сменя всмукател е безмислено и ще останеш неудовлетворен но все пак от някъде трябва да се започне.Успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се занимавам с полирането на б16 колектор http://divaldo.snimka.bg/automobiles/chasti.726457.31395087 сега го минавам с ламел с удължено рамо 20 см номер 60 поле ще го мина с ламел номер 120 ама да ли накрая тоа 120 ще го полира не съм сигурен някои знае с какво да го мина последно да сподели .Ето как стават рънарите http://divaldo.snimka.bg/automobiles/chasti.726457.31395717 http://divaldo.snimka.bg/automobiles/chasti.726457.31395720 ще се полира някъде на 80 % ама не ми се занимава рязане и заваряне .Ето до къде успявам да бръкна http://divaldo.snimka.bg/automobiles/chasti.726457.31395719 тука се вижда на първия рънар докъде мога да бръкна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ полирай колектора вътре !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама сега някои ще ти каже че трябва да е полиран ;) ,че колко е по гладка повърхноста толко по добре :huh: .

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 120 перо шкурка може спокойно паста за полиране, то със 120 и без паста става гладко с паста огледално :)Но незнам дали е добра идея да се полира до блясък колектора тва е доста спорен въпрос но без логика тъй, като много казват, че не трябва да блести цялата всмукателна система, защо тогава хубавите всмукатели и дросели са гладки отвътре и турбо пътищата също (на колите с турбо)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ще го мина с 120 без паста и ще е средно ниво. Поне да премахна всички грапавини отвътре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всмукателните портове на главите пише, че не трябва да се полират да не полепва горивото.За всмукателя като цяло имало някаква схема с линеарните пластове на въздуха и завихряния за по-добро смесообразуване, но не помня какво точно, та може и да не е толкова страшно ако се полира.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DIVALDO би ли сподел как точно удължи рамото на перцето, което е около 5см ? И как успя да бръкнеш вътре в извитите рънари ?

Фантазията ми казва, че ако се хване някой шпилка на дрелка маркуч с диаметъра на перото и мисля, че ще стане една гъвкаво перце :) Но сподели все пак, доста хора са го правили и ще го правят все пак в БГ-то всичко ръчно става , хората по света имат машини да мерят количеството въздух и скороста която минава през портовете на всмукателя и главата а тука без техника е малко сложно, и всеки трик е от значение :)

 

 

мисля, че за този инструмент говорим :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми използвах същия ламел като на снимката и към него заварих около 20 см парче арматура и така ще можеш да бръкнеш на 80% от рънарите .Много е важно да се завари мн точно и да е право инак ще почне да бие да но съм бил полезен . и нещо мн мн важно диаметъра на ламела които аз намерих ф50 и ф60 а размерите на рънарите от страната на фланеца ми бяха ф51 на ф30 мерено с ролетка да не се заяде някои де и ми се наложи да пиля ламела от ф 60 на ф 30 това ми отне 30 мн . такаче ако има ламел с ф30 ще е перфектно за рънарите трябва такъв размер Публикувано изображение

Редактирано от DIVALDOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега забрави за темата кфо става с колектора... :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм забравил в момента колектора се прави като е готов и го монтирам на колата ще пиша какъв е резултата Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е по-добре като е готов да го наснимаш и да обясниш как точно си го преправил :) Иначе аз мога от сега да ти кажа какво ще напишеш като ефект, ама няма да е в пряка помощ на тези, които ще искат да се захванат със същото начинание :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз съм написъл че аз няма да го правя а ще го прави човек които знае какво прави Публикувано изображение и като е готов ще го снимам и ще кача снимки Публикувано изображение А за ефек докато не се пробва няма как да се разбере а и аз искам да го полирам като го взема Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало дължината на рънарите ша се запази .остава момента с напасването на потовете .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва си е стоковия от двувалка д16з5 .Утре тряя се мине на вреза пак да легнат вече хубаво един кам друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някакво развитие,ии да попитам с х22 всмукател няма ли да е по добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има занесал сам го да се лепи кат го взема ще пусна снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някакво развитие,ии да попитам с х22 всмукател няма ли да е по добре :)/>

Не.Скънк си е скънк,за Д серия си е номер едно.Б-сериен всмукател е компромис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ясно ми е за скънка,но имах предвид вместо да се преправя б серия колектор ,няма ли да е по добре да се преправи х22 колектор имайки в предвид ,че е предвиден да пълни 200коня мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се замислите нито type R всмукател не е направен с пеперуди, ако ще и на 200 коня двигател да е сложен, просто там целта и идеята е друга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

халумина за вторични :

Публикувано изображение

странна снимка: Публикувано изображение

Публикувано изображение

още една странна Публикувано изображение

Публикувано изображение

Та кои рзправяше че портовете не пасват Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение

 

 

Та някои каза че не съвпадат рънарите мноо големи ръбове и тн ,дрън дрън та пляс

post-11665-0-89032200-1416646835_thumb.jpg

post-11665-0-88751500-1416646838_thumb.jpg

post-11665-0-94994900-1416646841_thumb.jpg

post-11665-0-97653700-1416646848_thumb.jpg

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицо за сетен път се отказвам да пиша тук няма смисъл .Е колегата с двугодишния опит да пусне снимки на тяхната изработка и да обясни кое как е направено преди две години . 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки тука не мога да поствам,поради ред причини.Направен е по същия начин,то друг начин и няма.Резултата,като замервахме,беше една кола напред.Фен,не съм писал и не съм го разтръбявал,понеже не е правено на моята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и за безмислени побългарявани гимнастики,не мисля,че има смисъл,да говоря.По горе в темата съм написал нещо,от което е видно,че я следя.Да преправяш Б сериен всмукател,вместо да си вземеш Скънк е все едно,да вържеш нещо с тел,вместо да го занитиш.Даваш си парите и получаваш резултат,лично изпитано.Когато аз имах Скънк всмукател,твоите приятели от габрово караха с реплики на OBX,Фенче

Редактирано от РадославКз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб Радо,че афтърмаркет смукател няма нищо общо с този правен в някой гаражИ аз ви го казвам от личен опит,и с доказани резултати на дино

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...