Ves_es 0 #1 Публикувано 21 Август, 2013 (Редактирано) Здравейте , преди месец и половина се сдобих със Сивик 1,4 90 k.c 1999г. 6 генерация феислифта седан японка. Влюбих се от пръв поглед както се казва и това ми е първия личен японски автомобил на който се качвам. Колицата е страхотна но адски ме дразни че няма някой елементарни екстри. Фаровете се включват още докато съм на контакт без да ги включвам от лостчето може би е предназначена за страна в която се шофира и денем с пуснати фарове? Тази екстра е доста удобна ОК но няма бутон за регулиране на светлината на приборите нощно време Няма осветление на бутоните за ел. стъклата и ел. огледалата също и на пепелника Няма стоково централно заключване с дистанционно от ключоветеКогато включа фаровете от лостчето нощем и загася двигателя би трябвало когато отворя шофьорската врата да се задеиства сигнализация за включени фарове но уви нищо Тези екстри който липсват нормално ли е да липсват все пак това е ХОНДА 1999г или ............................?????? Редактирано 21 Август, 2013 от Ves_es 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 21 Август, 2013 Включването на фаровете сами е нещо което Сивика го няма и е правено допълнително. Овен това е направено глупаво в твоя случай понеже ти включва един доста солиден консуматор още преди да си запалил. Да нямат бутон за регулиране силата на светене нощем. Да не са осветени бутоните за ел. стъклата. Колата има сигнализация за пуснати фарове която при теб не работи. И пак да това е нормално за Хонда Сивик Ако искаш толкова екстри е трябвало да се насочиш към Алфа Ромео колега За Сивик до 2001г комфорт е мръсна дума, а после престанаха да правят истински коли. Не се тревожи, колата ще те изненада с прекрасно управление и добро поведение на пътя. Нисък разход на гориво и след добро обслужване на мотора ще висиш по сервизите само за смяна на маслото и евентуално някой и друг тампон.....най-скъпият от които е 38лв и ако се монтира правилно ще забравиш повече за него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3 Отговорено 21 Август, 2013 Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна. Забравил си да споменеш, че нямаш лампа на запалката Силата на подсветката си е идеална - нито много силна, нито е тъмница. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). Тези коли си имат други екстри - лампичките по таблото са шукарийка, но далеч не са най-важното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #4 Отговорено 22 Август, 2013 ".. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). .." ..... И "англичанките" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #5 Отговорено 22 Август, 2013 ".. Реглаж на силата на силата на подсветката на уредите имат само американките (мисля, че и канадките). .." ..... И "англичанките" Не вдички англичанки и явно не всички канадки, понеже моето купе е канадка и няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #6 Отговорено 22 Август, 2013 Здравей. Доста дреболийки те дразнят и може би си прав , но силата на Сивик никога не е била в екстрите. Поведението на автомобила е уникално по рода си. Не забравяй ,че тази кола струва в момента 2- 2500 лв. Важното за Хонда е едно и го запомни. Независимо какъв е модела и с какъв пакет екстри - ВСИЧКО ВИНАГИ РАБОТИ. Е сигурно има някакви много много редки изключения. Може да имаш 3 екстри ,но ще работят безотказно , ако си с Акорд или Ледженд фул екстри те пак работят безотказно. Казвам това защото примери бол за коли с много екстри и половината не работят,работят когато си поискат или работят наполовина. Радвай се на колата си. За този клас кола това е най-доброто. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #7 Отговорено 22 Август, 2013 Автоматичното пускане на фаровете, без габарити /водят се дневни светлини/ при подаване на контакт го има при канадските сивици. Характерно е още, че при дръпната ръчна спирачка, фаровете не работят. Освен това фабричните дневни светлини при канадските сивици се характеризират с намален интензитет и с това, че работят дългите светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #8 Отговорено 22 Август, 2013 Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна. Сигурен ли си колега? Не че съм се ровил много, но и аз мисля , че няма. П.П. Говорим за 6 ген хетч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Denz 15 #9 Отговорено 22 Август, 2013 6та хеч със сигурност има светлинка в пепелника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #10 Отговорено 22 Август, 2013 По-малко екстри, по- малко проблеми..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #11 Отговорено 22 Август, 2013 Наистина колега, екстрите никога не са били силата при сивика, все пак той е нисък клас. Мини на висок и ще се поглезиш повече. Това е малка градска кола с нисък разход и пословична здравина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #12 Отговорено 23 Август, 2013 И "англичанките" Англичанките нямат място за сравнение във въпроса на колегата. Те някои от тях и лампички в жабката например имат, а в 6-та хеч/седан/купе досега не съм виждал. Не вдички англичанки и явно не всички канадки, понеже моето купе е канадка и няма. Не ти знам колата, че да говоря наизуст, но най-вероятно става дума за канадско производство, предназначено за европейския пазар, а не за американския/канадския такъв. Има разлика. Канадските версии най-лесно се разпознават по това, че нямат оборотомери и ел.стъкла.Ето го първото купе, което намерих в нета и си има (вж. всясно под левия въздуховод): Ето тук една истинска канадка, която може да няма оборотомер или ел.стъкла, но има реглаж силата на подсветката. Тук най-ценно би било мнението на колегата ADH, за който съм забелязал, че има доста добри познания по тези въпроси и току виж се окаже, че за нещо съм бил в грешка. Имаш лампичка в пепелника, която го осветява, когато е отворен. Ако си имал предвид, че ти липсва такава - подлежи на смяна. Сигурен ли си колега? Не че съм се ровил много, но и аз мисля , че няма. П.П. Говорим за 6 ген хетч. Абсолютно сигурен. Дори базова 5-та хеч има такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ves_es 0 #13 Отговорено 23 Август, 2013 Колеги благодаря за постовете ето и 3 снимки на хубавицата който не са много качествени но все пак . Колегата който е публикувал снимка на канадския модел се вижда че има подлакътник а на моята няма но все пак има бутони за подгряване на седалките мисля че на снимките се вижда! По въпроса с дневните светлини може ли да се изолират тоест да се изключат да не се включват при контакт а само от лостчето за светлините? Още едно въпросче което ме озадачи много. Както колегата "no1else '' спомена за сигнализацията която предупреждава за включени фарове при отворена врата на не работещ двигател в моя случай я няма (повредена) това може да се окаже нещо дребно като паднал предпазител или сериозен проблем ? Снимките : http://dox.bg/files/dw?a=b685fbbb55 http://dox.bg/files/dw?a=f95f152b71 http://dox.bg/files/dw?a=1cfc3b66fa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #14 Отговорено 23 Август, 2013 Но си имаш пръскалки на фаровете. Екстра, която се среща изключително рядко и единствено (доколкото съм виждал) на седан версията. Подгряването на седалките също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #15 Отговорено 27 Август, 2013 (Редактирано) Колеги благодаря за постовете ето и 3 снимки на хубавицата който не са много качествени но все пак . Колегата който е публикувал снимка на канадския модел се вижда че има подлакътник а на моята няма но все пак има бутони за подгряване на седалките мисля че на снимките се вижда! По въпроса с дневните светлини може ли да се изолират тоест да се изключат да не се включват при контакт а само от лостчето за светлините? Още едно въпросче което ме озадачи много. Както колегата "no1else '' спомена за сигнализацията която предупреждава за включени фарове при отворена врата на не работещ двигател в моя случай я няма (повредена) това може да се окаже нещо дребно като паднал предпазител или сериозен проблем ? Снимките : http://dox.bg/files/dw?a=b685fbbb55 http://dox.bg/files/dw?a=f95f152b71 http://dox.bg/files/dw?a=1cfc3b66fa Колега ако имаш познат еладжия отиди при него за някой лев да ти оправи проблема с фаровете , тук неможем с точност да ти кажем как и какво е направено по колата .А относно сигнализация за забравени светлини джаджата се казва ЗУМЕР може да ти е изгорял. Поздрави. P.S.Поздравления за колата мн е лачена Редактирано 27 Август, 2013 от hinev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ves_es 0 #16 Отговорено 28 Август, 2013 Мерси колега Hinev ще я закарам да я погледне някой ел. майстор. Колата е невероятна не мога да изкарам и ден без да и се яхна Хондата си е хонда добре че не послушах един приятел и да направя огромната грешка да купя BMWно това е друга тема.Веднъж видях на един наперен сивик 8 генерация да пише отсрани на вратите BMW KILER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoSsMaN 3 #17 Отговорено 12 Април, 2014 (Редактирано) А осветление в жабката имат ли тез сивици? Че да не се втурвам с разглобяване с търсене на такава ако няма Редактирано 12 Април, 2014 от BoSsMaN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #18 Отговорено 12 Април, 2014 (Редактирано) Зумера за оставени фарове е на същия бушон като плафона. При мен няколко пъти го сменям. Виж дали ти работи плафона, ако не може да е от бушона. Редактирано 12 Април, 2014 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #19 Отговорено 12 Април, 2014 Моята нямаше осветление в жабката, но аз и сложих малко лед лента, която вързах към габарит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове