Jump to content
halfordsss

Jazz 2006 1.4 ръчка или автоматик

Recommended Posts

Здравейте хондаци! Нов съм във форума и искам да споделя с вас една дилема пред която съм поставен. По принцип съм си фен на всичко що е японско (карал съм Хонда и Мазда в миналото) и реших отново да мина на старата тръпка - хонделата! Онзи ден реших да видя какво се предлага по автокъщите и се спрях на един Jazz 1.4 7-speed CVT automatic от 2006. Изобщо не бях запознат с този модел защото винаги съм го смятал за женски и останах меко казано очарован! Човекът ги внася от Швейцария и каза, че това е най-добрият автоматик слаган от Хонда. Наистина много плавно и меко върви, има ряз за този клас, дори смея да твърдя че това е най-добрият автомат който аз поне съм карал! Този модел определено ме спечели! Другата седмица ще му идва и една ръчна на 85.000км, пак 2006 та се чудя на кой от двата варианта да се спра. Колата ще я карам предимно в града, при малки задръствания, като годишно планирам 10.000-15.000км. Разликата в цената между автоматика и ръчната е 2000лв. Та тоя автоматик малко ме притеснява честно казано да не ме вкара в голям разход. Знам,че на запад особено в Америка, японските автомати са много ценени, но прецака ли се кутията веднъж - отиде цялата кола. Чакам обективни и безпристрастни мнения, най-вече от личен опит, за да мога да взема правилното решение. Какво е различно при поддръжката на автоматика, скъпи ли са консумативите и за какво трябва да внимавам при покупка на такъв модел?

 

Благодарско!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалният разход между автомата и ръчката ще е не повече от 0.5 литра на 100км / Разход на извънградско 4.7 (5) l/100km Разход в града 6.8 (7.2) l/100km Смесен разход 5.5 l/100km, а удоволствието от автомата си е огромен плюс за улегнали хора . TT данни - http://cars.radosi.c...01.4%20(83%20Hp)

За поддръжката - на 200 000 км. или като започне да придърпва се сменя на маслото в кутията с оригинално - по ефтино е от двата феродови диска за същият период , друго обичайно не се налага .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се знаеш каква е тая CVT кутия, колата е като тролеи, върви и ускорява без да усещаш смяна на предавки, тва е скутер на 4 колела, което е чудесно, а в къв филм може да се вкараш с тоя скутер може да поразровиш из форума Омбре беше писал какви са му наи честите проблеми, какво му се сменя и колко струва.В кутията си има и ремък и до колкото съм запознат и центробежен съединител То ако е само маслото на тая кутия с мед да го намажеш :D , аз лично не бих се вкарал в тоя филм колкото и да ме съблазнява мисълта за автоматика. А това за съединителя дето разправя колегата е несериозно, ти плащаш 4 комплекта съединители още при покупката на колата с тая разлика от 2000 лева за автомата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден реших да видя какво се предлага по автокъщите и се спрях на един Jazz 1.4 7-speed CVT automatic от 2006. Изобщо не бях запознат с този модел защото винаги съм го смятал за женски и останах меко казано очарован! Човекът ги внася от Швейцария

 

Днес минах прес тази автокъща и загледах джаза с ръчна СК който е там. Колата бе блъскана и исключително нескопосно оправена. Даже радиатора бе стария крив след удара. Погледнах и едни Форд Фюжън - и той бе блъскан и напръскан през пръсти. Автомата не съм го гледал, но не бих купил кола от там.

Има една обява за автомат от несебър, цена по договаряне уж, е е като от автокъщата. Колата е уж на 80 К, но е купувана от БГ. На тази обява по и бих имал доверие.

 

Иначе аз се оглеждам за ръчка, но намерих само една неблъскана, но тя е със заминал съединител и яко изтъркана седалка. 140к, ама друг път... както чета цени съединителя май гони 400 лв + труд едно 100лв и утре ще има неприятен пазарлък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си гледал, за тези двете става въпрос, автокъщата е в Бургас. Ако наистина е така, спестяваш ми ходенето дотам и последвалите ядове.http://www.cars.bg/c299873http://www.cars.bg/c391770

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено сребристата с ръчни скорости е по добрия избор, разликата в цвета на бронята и калника и луфта между тях при бялата с автомата се виждат дори и от снимките, представям си наживо какво е положението. Иначе за съединителя 400лв ми се струват доста, аз като си бях в БГ и си купувах филтър за климатика от Тех-Ко попитах информативно за съединител, предложените ми варианти за комплект феродов, притискател и лагер бяха 209лв. за някаква си там марка и 276лв за LUK. Да не говорим че ако го поръчаш от и-бей и по-евтино ще го намериш. http://www.ebay.es/itm/LuK-Clutch-Kit-Honda-Jazz-1-2-03-02-/400499569438?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3fa2731e http://www.ebay.es/itm/Honda-Jazz-1-4-ltr-LUK-Clutch-Kit-Bearing-619305700-04-05-onwards-/320956960891?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aba86907b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не исках да псочвам директно кое е измамника, ама сам си ги видял. ;)Аз гледах сребристата. Боядисвана е цялата предница. Бронята опира във фаровете. По пласмасата между стъклото и капака има боя, радиатора на климатика е крив. Не помня дали имаше лепено по фаровете. Удара е бил слаб, еърбезите бяха здрави, освен ако не са фалшифицирали лампата. Това последното е гаден и популярен трикИма още една ръчка в бургас от частно лице. Също е блъскана - лепени ушите на десния фар, нови са радиаторите и единия вентилатор. По подкалника има заварки - опасност от лоша геометрия.Аkо те влече автомат и 9k са то по джоба ей тази ми се струва, че става.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374405005967725&f1=details&slink=3taila Не съм я гледал подробно защото ми бе над бюджета. Не вярвам първи собственик да се занимава с ремонт след катастрофа.Днес приключих и с Шумен. Единствената неблъскана хонда в источна българия е на 140 к по километраж, но с свършил съединител и съдрана и кърпена седалка. Прага на шофьора е протъркан до метал от качване и слизане, ръба на колана е разнищен. Кърпенето на седалката си личи по кривия шеф на страницата на облегалката. Ако сравниш със дръгата седалка си личи. Закарах колата при конкуренттен джамбазин, който само потвърди подозренията ми и ми показа още от номерата им - шевовете по седалката. Оцени я на 300к. Вероятно служебна. Ако я бях купил щеше да е с отвращение. За 200лв се разминахме, и по добре така.Конкурентът му ми рекламираше една 2005 уж реални километри и с бг регистрация, но с гръмнал еърбег. еърбег не гърми току така. Няма как да няма структурни нарушения.За сега спирам да търся Джаз, защото няма годни коли. Кзто мине сезона на отпуските ще карам колеги да проверяват обявите в софия, че там оборота е по голям и бързо заминават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Тъй като и аз съм в процес на търсене на Хонда Джаз, дали някой има впечатления от тези двете:http://www.mobile.bg/11377101859691757http://www.mobile.bg/11377174872151951Ще се радвам, ако споделите, какво най-вече да гледам при оглед. Макар, че аз така или иначе, когато купувам кола я водя в официалния сервиз за обстоен преглед.Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като взехме ЦР–В , сега дойде и ред за жената. Ще търсим jazz, но 1.2 с 4-те свещи. Че 8 ми се виждат малко множко. А 5 к.с. мисля , че няма да се осетят. Някакви слаби места освен задните главини?п.п. Аз съм поръчал на човек, който вкарва само хонди. Ако някой има интерес , да пише. Човека в коректен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата спирай да търсиш Джаз с четири свещи и 1,2 и 1,4 са с осем. ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата спирай да търсиш Джаз с четири свещи и 1,2 и 1,4 са с осем. Публикувано изображение/>

 

Сигурен ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колегата спирай да търсиш Джаз с четири свещи и 1,2 и 1,4 са с осем. Публикувано изображение/>

 

Сигурен ли си?

 

Обозначението на двигателя е - i-DSI, което на българкси звучи, като ..."двойно последователно запалване".

Нашия Джаз е с такъв двигател и свещите са 8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре за обобщение, всички Джаз-ки от второто поколение, (набори 2002-2008) са с двгатели с обозначение i-DSI, (без значение дали са 1,2 или 1,4), а при двигателите на Хонда това означава "double spark ignition", буквално преведено означава "запалване посредством две свещи". ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре за обобщение, всички Джаз-ки от второто поколение, (набори 2002-2008) са с двгатели с обозначение i-DSI, (без значение дали са 1,2 или 1,4), а при двигателите на Хонда това означава "double spark ignition", буквално преведено означава "запалване посредством две свещи". Публикувано изображение/>

 

Мерси за разяснението колега. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас за CVT и от мен . ;) от юни 2003 г карам такъв, на 270 000 + км съм и е звяр. Невероятна кола. Нямам кой знае какви повреди за това време , ама като чета тук всички пишат само за ремонти а те хората по света купуват Хонда именно заради рентабилността . Макар че вече започнах да я "пазя" , все още я карам на макс , може да се каже че около 70-80% от времето в което съм я карал е само на макс по магистрали .Винаги натоварена до горе-буквално ! Живея в Гърция и ползвам колата само за пътувания и .... затова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...