Jump to content
buleka vti

Не може да се изфорсира студена

Recommended Posts

Въпроса ми е следния.Случвало ли се е на някого сутрин да си запали колата и след като тръгне да не иска да се изфорсира за известно време.Вече втори ден като запаля колата студена - става въпрос сутринта- си пали с чукването - работи на място но в момента който реша да подам повечко газ (над 1800 - 2000 обр.)придъвква и не може да се изфорсира. Така е около 30 секунди и с няколко припомпвания заглажда и се оправя. Аз си мисля, че може да ми е блокирал клапана за обратното гориво и като я оставям през нощта да изпуска налягането от системата. Симптомите са все едно ти свършва горивото. След тия 30- тина секунди вече няма проблеми колкото и пъти да я гася и паля. Това се случи след като се върнах от морето и бях понапълнил резервоара и малко я погоних по новата автомагистрала към Бургас. ако има връзка...с тия симптоми.Едното ми предположение е да е вдигнала мътилките от резервоара- но ако е запушен филтър няма да върви на високи обороти. Другото ми по логично предположение е клапанът за обратното гориво да е залепнал и не затваря след изгасяне на мотора и да пада налягането в системата. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ти светеше чека трябваше да отидеш на диагностика да хванеш от рано проблема, а сега върви го търси. :ph34r:/> .Дано някой колега с този мотор ти помогне, или виж във раздел на Civic.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека светеше заради бубина и то 2 бубини.Всичко се оправи след смяната им. Това е нещо ново и по скоро механичен проблем според мене.Питам на някой ако му се е случвало подобно нещо да сподели.Тогава питах няколко "майстора" в града да я закачим и никой от тях не беше наясно какво , къде и как да го търси.Сам си установих проблема по пътя на логиката ,купих една бубина а след 2 дни още една с риск да не е от тях но уви всичко си дойде на място.Забелязах че понякога ми прави голямо налягане капачката на резервоара и се съмнявам да няма връзка с отдушника и да прави вакум.Най съм нарочил клапанът за излишното гориво и в тази връзка да не държи налягане.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид, че леко съска като отваряш капачката за резервоара - това е нормално. Даже наскоро четох ръководството за сивик 7, и там си пише, че е нормално.По другите въпроси не мога да ти помогна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съскането от капачката е ясно че е нормално. Може да е било съвпадение с горещото време.Но ми направи впечатление че беше станал буквално вакум и като я отворих направо влезе огромно количество въздух много повече от обикновеното затова предположих че може да е позапушен отдушника на резервоара. Днес сутринта запалих без проблем и симптоми на прекъсване.Но подкачих 3 пъти на контакт.Утре ще пробвам без да подкачвам да видя дали ще има проблеми. Най вероятно клапана който трябва да затваря и държи налягане в системата не сработва всеки път. Днес извадих всички букси около инжекциона и ги напъхах наново ако евентуално е имало окис някъде да може да направи добра връзка.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Съвременните коли си имат бензинови помпи, които достигат необходимото налягане за няколко секунди...т.е дори и "грам" налягане да няма в системата за 5-6 секунди си готов. Възможно е да ти прави проблем бензиновата помпа (ако ще се скапва). Системата трябва да потдържа определено налягане. Ако налягането падне горивото не се разпръсква добре и дюзите почват да "пикаят" и оттам ти "дъвче" колата.А налягането пада когато подадеш газ и трябва да впръснат по здраво - в това време пък помпата трябва да компенсира....ако има хала :-)Би трябвало да ти светне чека за бедна сме или нещо подобно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Съвременните коли си имат бензинови помпи, които достигат необходимото налягане за няколко секунди...т.е дори и "грам" налягане да няма в системата за 5-6 секунди си готов. Възможно е да ти прави проблем бензиновата помпа (ако ще се скапва). Системата трябва да потдържа определено налягане. Ако налягането падне горивото не се разпръсква добре и дюзите почват да "пикаят" и оттам ти "дъвче" колата.А налягането пада когато подадеш газ и трябва да впръснат по здраво - в това време пък помпата трябва да компенсира....ако има хала :-)Би трябвало да ти светне чека за бедна сме или нещо подобно

Много е възможно и помпата да ми прави номера.Утре мисля да разгледам буксите които влизат в нея.Да няма някой окис.Понеже днес ми го направи при топъл мотор като бях изгасил колата за не повече от 20 мин. Ако си запознат дали става помпата от СИВИК 1.7 който е D17A8/D17A9 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са съвместими, но преди имах подобни ядове с помпата на клиовеца ми.Може лесно да се разбере дали е от това, като отидеш да ти измерят налягането когато колата е студена. На клиото мисля че беше 2-2.2 бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След диагностика в оторизиран сервиз излезе грешка EGR клапан.Като стара записана грешка отново EGR клапан :( смених го с друг и днес отново ми заби при тръгване.Касто писах по горе на място си работи перфектно и в момента в който искаш да тръгнеш не позволява повече от 1100 оборота за около 5-10 секунди и после всичко си става ОК. Чекът не ми е светвал за някаква грешка.Какво може да е?Според мен е нещо което ECU-то неможе да го хване.Ако е зацапан филтъра на бензина дали може да дава такива позиви.Поръчал съм си нов но ще отнеме малко време до като пристигне.За друго не се сещам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я Сподели каква е грешката и кой сервиз ти го диагностицира - каКво значи Оторизиран ?Клапана не го ли почисти преди да го смениш ?Проверили си бензиновия филтър ?Намира се в резервоара да не го търсиш излишно.Преди да сменяш помпа наистина си провери налягането в системата и то даже сутрин преди да запалиш да видиш дали има спадане.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза е в Габрово и момчето има около 6 професионални диагостични уреда.Както бях писал когато светеше чека я закачи и се оказа EGR клапан като грешка и като стара грешка отново той.Проблемите явно са били два.Защото сложих нов клапан и грешката повече не се появи. (сложих нов понеже "майстора" ми каза че клапанчето трябвало да се движи свободно като го натискам - и аз цял ден го киснах в препарат за дросели и EGR клапани ама никаква реакция и накрая взех че го понатиснах като си мислех ,че е залепнал и....... излезе цялата карантия от другата страна,пружинки платка и т.н. :(/> и се наложи да си взема друг от Сивик 1,7 D17A8-D17A9)само че е на siemens. Букса и захват паснаха идеално единствено е малко по различен дизайна в горната част и отвора до клапана една идея по тесен иначе гарнитурката е идентична с моята.Бензиновия филтър не съм го проверявал все още понеже съм си поръчал нов от поръчката и ми се искаше да стане наведнъж работата ама май ще отварям защото направо не мога да я карам така колата.....вече два пъти ми се случи това на кръстовище където трябваше бързо да измъкна ама....уви :(/> Налягането на помпата не съм го мерил защото не зная как а и нямам никакъв уред за това.Възможно ли е да е от нея?Ако се е скапала няма ли да го прави непрекъснато?При мене е само еднократно и после се оправя до следващото загасяне.Имам чувство ,че мотора не работи особено равномерно на празен ход и леко придръпва и се зачудва при ускорение.... но може и само да си втълпявам.Абе ,като цяло не е толкова отзивчив при подаването на газ от преди.Днес пробвах да я запаля студена и да не тръгвам а изчакам да видя дали ще го направи на място.Резултата беше - работи около 1 минута и взеха да падат оборотите и да дъвче и работи неравномерно.....подадох газ и същата работа със заглъхването докато не настъпах педала до долу и изведнъж да се изфорсира и после стабилизира всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май най-близо от Хонда сервизите ти са в София .А случайно да си я оставял без бензин или да си карал дълго време на резерва ?Ако е така налей поне 5 литра след като ти изгасне лампата на резервата и я остави да поработи 15 тина минути без да я форсираш ако има въздух в системата да го изкара. Налягането се мери по принцип като на всяка кола разкача се някоя тръбичка и се закача манометър. Сега дали ще ти даде грешка при ниско налятане на бензина не знам .Нека да кажат по знаещите .Що не звъннеш на сервиз Омбре и го питаш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара винаги го държа до средата,много рядко ми се е случвало да мина на резерва и светеща лампа. Колата когато я купувах от Германия нямаше почти капка бензин.....ако има връзка с цялата работа.До сервиза на Омбре на този етап няма как да стигна защото съм много ангажиран и нямам никакво време за пътуване иначе на драго сърце бих го посетил ;)/>

Редактирано от MIYAMOTO
Спри да цитираш предходни мнения,ще последва наказанияе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата я правя на проблем с тоците май.Ще гледам да направя видеоклипче да видите за какво става въпрос.Работейки на място без да докосвам газта започва да си припуква от ауспуха все едно прекъсва някоя бубина или свещ (а всичко е сменено)подам ли малко газ някой път се оправя от първия път но в повечето случаи подавам-даже задържам дросела докрай и както работи на празен ход разликата е че оборотите си остават същите само дето започва да притриса и прекъсва мотора.Ако недостигаше бензин при подаване на газта докрай щеше да прави опити да загасне. Идеята ми кой е този който казва че съм подал газ на ЕКУ-то или кой е този който казва на ЕКУ-то на какви обороти работи мотора и нещо немогат да се разберат.И защо след разклащане-така да се каже на дроселовата клапа или чрез напомпване 5 - 10 пъти на педала на газта оборотите започват да се покачват с всяко напомпване по-малко докато се оправи?А ако задържа клапата както написах по горе дори докрай но без да я движа не се получава нищо.Значи има нещо свързано с припомпването или движението на клапата за да се отпуши и заработи както трябва.Или с подаването на сигнала че клапата е отворена и затворена.Днес сутринта като го направи спрях отворих капака и задържах газта на макс.......оборотите бяха към 1100обр. припуква и тресе и даже ПРЕГЪРМЯ във въздушния филтър........СПОРЕД МЕН Е ТОК.Нещо което малко след запалването променя стойностите си и не дава позиви на ЕКУ-то че съм подал газ или дава от време на време затова и гръмна и след като се стопли някой кондензатор или нещо си се оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на Стриймовата епопея.............РЕШЕН. :rolleyes: Благодаря за голямата "активност" по постовете.....Всички тези симптоми се оказаха от нещо съвсем дребно което всички "майстори" пренебрегнаха, а други твърдяха ,че от това няма как да прави тези неща колата.Да ама не. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сподели как си решил проблема си - та да си полезен и на други колеги като с твоя двигале де ... не се скрънзи Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се казва първа сонда................високо напрежение.Но.........номера е да я хванеш точно на момента през другото време си работи перфектно ;)/>Относно скрънзенето не е така а просто съм възмутен как хора си пишат по постове.........например "нещо ми свири отзад" или нещо ми похлопва еди къде си " или масово разни 1,3 моторчета как да ги направят "самолети" и активност да видиш по тези постове...........другото е ясно.Аз получих от цялата работа в стремеж да дам по пълна информация за проблемите си какво......... получих Warn Status 20% благодаря :ph34r:

Редактирано от buleka vti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега имам същите симптоми като при теб, точно както си ги описал. И аз се бях насочил към запалването, кабели, свещи и други такива, но не ми се вярваше. Май ще трябва да сменям и аз ламбда сондата. Под първа сонда имаш предвид ламбда сондата на изпускателния колектор, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно тя.Смених половината електроника и датчици по колата от "майстори" и съвети или общо дадох над 700лв на вятъра за да си купя накрая сонда втора употреба от сивик спорт 1,6 на части 2004г. на малък пробег.Колата е с две сонди и повечето хора си мислят че няма как да има колата подобни симптоми от сонда но това важи може би за автомобили с една сонда.А тук са две и първата ако дава високо напрежение то спира или намаля горивото докато даде някакви си стойности че е жива и заработи колата.Лошото при мен бе че сондата отказваше за много малък период от време 10-30 секунди и компа не я отчиташе като грешка всеки път. А когато я отчиташе като грешка докато стигна до сервиза за диагностика всичко беше наред и диаграмата на сондата показваше перфектни стойности.Сега имам куп части за продан от експериментите :P . Сонда от 1,7 не намерих и сложих от 1,6 като по парт номера излизат че са взаимозаменяеми.С разликата че моята която махнах е на NKS(мисля че така беше името) а новата на DENSO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...