Jump to content
hinev

Спирачни дискове 262мм за икономиците d15z6

Recommended Posts

Здравейте ,отскоро ми бият дисковете (вече са кривички;)/>) предстои ми смяна на предни дискове и накладки.Събрах доста оферти като комбинации:Дискове АТЕ+накладки АТЕ (върху този вариант четох някаде че повечето се произвеждат в Турция и незнам дали качеството отговаря на прехвалената марка ) - около 190лв с отстъпкаДискове TEXTAR+накладки TEXTAR - около 170лв с отстъпкаДискове Zimmermann+накладки ATE,TEXTAR или PAGID - около 180лв. с отстъпкаИмам леки наблюдения за FERODO от близки приятели и много свирят и кривят дискове бързоAkebono - нямам наблюденияМоля споделете вашият опит с тези марки.Благодаря преварително за вашите мнения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "кривят се" ? Как пък моите ( предни ) не се изкривиха за 2 години а са "Brembo" което всички толкова плюят ? Комплектите на АТЕ и Тextar и TRW са добри.На Textar феродото е твърдо и товари повече дисковете но спират добре.Според мен гледай в реда ATE/TRW/Textar.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове Zimmermann и накладки TEXTAR !!!

Когато ми предстои смяна със сигурност бих заложил на горните две.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "кривят се" ? Как пък моите ( предни ) не се изкривиха за 2 години а са "Brembo" което всички толкова плюят ?

Нека си плюят, ти си го вземи от официалния вносител истинско ТалЯнско Брембо, пък те да си го плюят ..Аз от години само с такова карам и нямам никакви оплаквания ..
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата сивика са с предни накладки TRW, не знам дали са добри, но като са студени свирят като за световно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kitu , много зависи и от дисковете.Някой марки "не се разбират" и свирукат но това не значи , че не спират.Колега , хващай едни за ушите и ги купувай и не го мисли толкова.Разбирам да си пред дилема м/у Tarox и EBC обаче не си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента се спирам на Zimmermann+PAGID незнам дали комбинацията ще е добра но съм чувал че пагид цапат джантите.

Като ходя да ги купя ще пиша първи впечатления Публикувано изображение

Редактирано от hinev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от АТЕ и TRW НЕ съм доволен - първите 10К свиреха доволно, като спиране не бих казал,че са кой знае какво... то вярно,че спирачките на хондата не са й силна страна, та може и затова да не ми харесват...

 

Ето това е правилната комбинация и според мен:

 

Дискове Zimmermann и накладки TEXTAR !!!/>/>

Когато ми предстои смяна със сигурност бих заложил на горните две.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , отказах се от комбинацията Цимерман с Паджит , насочих се като цяло спирачната ми система да бъде АТЕ днес монтирах накладките с дисковете . Отзиви ще дам по нататък като ги разработя малко за инфото удоволствието ми излезе 190лв.Поздрави.Публикувано изображение

Редактирано от hinev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя икономик /d15z8/ го оборудвах с предни дискове Zimmermann и накладки ATE. След пробег от 1000 км с тях мога да кажа, че Сивика спира перфектно и без "свирене".Купих колата с предни накладки ATE и съм много доволен, освен това минах с тях към 55000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново , изминал съм около 1500км засега нямам никакви оплаквания от дискове+накладки АТЕ по натам ще видим какво ще стане , очаквам и задните накладки да пристигнат тези дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек , дали TEXTAR , ATE , Pagid , EBC ( стандартни ) , Brembo или H&B да сложиш , никаква разлика няма да усетиш а само ще си втълпяваш , че е супер мега гига добре с избраната от теб в случая марка.В най-лошият случай най-много да присвирват спирачките но пак ще спираш добре.Ако караш спортно т.е да спреш 5 пъти от 200 до 50 , тогава ще разбереш защо има диск за 100 лева и диск за 350 лева както и накладки с подобна разлика в цената.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав.Докато се гонихме с едно BMW направих точно това - 4 поредни спирания от 200 до 80 и обикновените спирачки изчезнаха, инче на градско спират перфектно :)Като сложа скъпите ще видим каква е разликата :)Едит: Аз с 280мм отпред и 260мм отзад.ето ги скъпите, поръчани в общите поръчки.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно :) Хора като Петър и доста други колеги които карат "пипнати" коли знаят най-добре.На мен лично ми се е случвало рядко да оставам "без спирачки" но аз карам спокойно.Не говоря само за Хонда а и на други автомобили.Ще снимам от книжката на TRW какво представлява стандартен диск който е син от прегряване и задържане на апарата и ще го постна в тази тема.Избора ти колега е добър но не се впечатлявай толкова.Ти си смени и течността за спирачки след като наблягаш толкова на цялата система , защото иначе нищо не правиш с 4 нови диска и накладки :) Иначе аз за зимата за да довърша задните дискове ще заложа на такъв комплект накладки :

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че си спира добре с тази или която и да е друга марка просто заложих на тази в момента и нямам оплаквания . Относно спиране от 200 до 80 си има други ъпгрейди на спирачки , та тоя икономик моя с клизма 200 ще дигне , моля да не обръщаме темата в бегачкова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички Хонди,които съм имал страдат от спирачки,с изключение на двата Тайп Р-а,които имам сега.На АТР-а и СТР-а дисковете са 300мм отпред,на 260мм отзад.На Акорда сложих накладки Брембо и спира страхотно-без да си въобразявам и черни яко каплитеПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...