wink 18 #1 Публикувано 9 Август, 2013 Колеги помагайте.Проблема започна преди седмица на влизане в Бургас имаше адско задръстване и забелязах че стрелката за градусите се вдигна доста над нормалното.Ако подам газ на място или включа на скорост и потегля се нормализира.Мислех че перката не включва и смених датчика за всеки случай,но проблема остава,перката се включва но стрелката не пада(пак казвам,всичко това се случва когато колата е на празен ход 800rpm).Сега според мен остава проблема да е във водната помпа или термостата.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да каже от какво е,пък почерпката ще е от мен Ето една снимка до къде стига стелката: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 9 Август, 2013 Водна помпа или радиатор за пушен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #3 Отговорено 9 Август, 2013 Водна помпа или радиатор за пушен.Благодаря за бързия отговор,ще пробвам с тези варианти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #4 Отговорено 10 Август, 2013 Не бързай!Има вариант капачката на радиатора да не работи - пуска водата в разширителя, радиатора / и цялата система / остават без нужното количество охладителна течност и от там загряване на място.Виж при студен мотор кое - как е пълно!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39978&st=0&p=355622&hl="%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0"&fromsearch=1entry355622 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #5 Отговорено 10 Август, 2013 Не бързай!Има вариант капачката на радиатора да не работи - пуска водата в разширителя, радиатора / и цялата система / остават без нужното количество охладителна течност и от там загряване на място.Виж при студен мотор кое - как е пълно!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39978&st=0&p=355622&hl="%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0"&fromsearch=1entry355622Капачката е нова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #6 Отговорено 10 Август, 2013 (Редактирано) Може да е нова и пак да създава проблеми, това е наи безобидния вариянт , които може да пробваш фенче аз залагам на задръстена пита на радятора може да го продухаш на някои компресор и да видиш колко се е задрастил с пепел и боклуци Редактирано 10 Август, 2013 от dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #7 Отговорено 10 Август, 2013 Термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 10 Август, 2013 Айде ако можеш ми обясни защо точно трябва да е термостата. ..........Ако подам газ на място или включа на скорост и потегля се нормализира.........) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #9 Отговорено 13 Август, 2013 Ами айде, да ти обясня като питаш. При мен например термостата беше зациклил в полуотворено положение, като казвам полу, имам в предвид около 2-3 мм. Когато колата работи на място или се движех на извънградско до 2000 об. тръгваше да грее. В момента в който я изфорсирам един-два пъти, или вдигна оборотите , температурата падаше веднагически.Предполагам си обясняваш защо се получава така,/ просто помпата при високи обороти успява да прекара антифриза , а при ниски не/.Първоначално дори бях сигурен/заради симптомите/ , че съм за гарнитура, ама една "Тама " за 20 лв , реши проблема. Пък и момчето пита,а пък ние само предполагаме, нъл тъй? Като я оправи , ще каже, какво що. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #10 Отговорено 13 Август, 2013 Много странно колеги.Вчера и днес карах и проблема го няма Явно го прави само след дълго каране. В събота пак ще пътувам и ще видя дали ще го направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lokotron 9 #11 Отговорено 16 Август, 2013 гарнитура на глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове