Jump to content
wink

Загрява на място

Recommended Posts

Колеги помагайте.Проблема започна преди седмица на влизане в Бургас имаше адско задръстване и забелязах че стрелката за градусите се вдигна доста над нормалното.Ако подам газ на място или включа на скорост и потегля се нормализира.Мислех че перката не включва и смених датчика за всеки случай,но проблема остава,перката се включва но стрелката не пада(пак казвам,всичко това се случва когато колата е на празен ход 800rpm).Сега според мен остава проблема да е във водната помпа или термостата.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да каже от какво е,пък почерпката ще е от мен :) Ето една снимка до къде стига стелката: Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа или радиатор за пушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа или радиатор за пушен.

Благодаря за бързия отговор,ще пробвам с тези варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай!Има вариант капачката на радиатора да не работи - пуска водата в разширителя, радиатора / и цялата система / остават без нужното количество охладителна течност и от там загряване на място.Виж при студен мотор кое - как е пълно!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39978&st=0&p=355622&hl="%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0"&fromsearch=1entry355622

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай!Има вариант капачката на радиатора да не работи - пуска водата в разширителя, радиатора / и цялата система / остават без нужното количество охладителна течност и от там загряване на място.Виж при студен мотор кое - как е пълно!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39978&st=0&p=355622&hl="%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0"&fromsearch=1entry355622

Капачката е нова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нова и пак да създава проблеми, това е наи безобидния вариянт , които може да пробваш фенче аз залагам на задръстена пита на радятора може да го продухаш на някои компресор и да видиш колко се е задрастил с пепел и боклуци

Редактирано от dan4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Айде ако можеш ми обясни защо точно трябва да е термостата. ..........Ако подам газ на място или включа на скорост и потегля се нормализира.........)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами айде, да ти обясня като питаш. При мен например термостата беше зациклил в полуотворено положение, като казвам полу, имам в предвид около 2-3 мм. Когато колата работи на място или се движех на извънградско до 2000 об. тръгваше да грее. В момента в който я изфорсирам един-два пъти, или вдигна оборотите , температурата падаше веднагически.Предполагам си обясняваш защо се получава такаПубликувано изображение,/ просто помпата при високи обороти успява да прекара антифриза , а при ниски не/.Първоначално дори бях сигурен/заради симптомите/ , че съм за гарнитура, ама една "Тама " за 20 лв , реши проблема. Пък и момчето пита,а пък ние само предполагаме, нъл тъй? Като я оправи , ще каже, какво що.Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно колеги.Вчера и днес карах и проблема го няма :blink: Явно го прави само след дълго каране. В събота пак ще пътувам и ще видя дали ще го направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...