Jump to content
гената.

обороти HR-V

Recommended Posts

Благодаря на всички със безценните съветите,но проблема си остава със височките обороти!

Изпробвани неща!

1.Запушвах със ръка дросела,колата започва да гасне...това е добре!

2.Няма пробита дроселна клапа.

3.Ръчно на (охльова) подпомагане да не заяжда дроселовата клапа на загрял двигател,всико е ОК!

4.Махане буксата на IACV,при работещ загрял мотор (работи неравномерно)кое означава,че  IACV работи...със тази разлика,че оборотите остават същите на 1000,а би трябвало при свалена букса да паднат на 750 оборота...след като вкарам буксата работата на мотора се нормализира!

5.Върнах си старото IACV,разлика в работата почти няма!

6.Смених нова дистрибуторна капачка и палец,не съжалявам имало е нужда!

7.Да не ми е скучно пробвах и метода описан от фенабг...резултат никакъв в добра насока

 

От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,
винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка .
 След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са .
 Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс 
и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи  и точно тогава закачаш иацевето.
 Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .

 

8.Рядко се предавам,но явно козата си сака пръч!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което се сещам,ако искаш го пробвай,при запушване на двата отвора дадени от теб на снимката,колата също трябва да се опитва да загасне.

Маркони говореше  за някакво покритие черно по ръба на клапата което не трябвало да се премахва при почистване,не мога да намеря темата.

Може би то уплътнява точно да не влиза допълнителен въздух при празен ход,и да повишава оборотите когато клапата  е затворена.

 

Quote

3.Ръчно на (охльова) подпомагане да не заяжда дроселовата клапа на загрял двигател,всико е ОК!

Мислех че целта тук е да натиснеш охлюва в противоположната страна на отваряне,за да се види дали няма някакво отваряне.

Накрая наистина вече загубих дирите на това какво си правил,но на диагностика гледано ли е какъв е градуси е  положението на клапата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да намериш начин да затвориш почти до заклинание дроселовата клапа(ако диаметъра и е достатъчно голем без това черно покритие) при положение че при плътно затваряне с ръка на дросела колата гасне веднага без замисляне.  Но ако майстора е добър който си намерил май по добре си плати той да реши проблема. fenabg казваше в друга тема как се слага дросел от 124кс и други неща и твоя двигател тръгвал по добре. Правиш си една разходка до 7 езера а пътя минава през дупница  и човек с достатъчно опит и знания ти решава проблема а и при нега вярвам има достатъчно части.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...