Jump to content
Furitus

D14Z1 - CEL грешка № 65, ABS грешки № 61 и № 54;

Recommended Posts

Привет колеги, проблема ми е следния - свети лампичката на двигателя (check engine light). Реших собственоръчно да проверя кодовете, чрез ето този метод Click! и успях да извадя три. За CEL ми дава № 65, която след като проверих се отнася до Secondary oxygen sensor heater, а относно ABS излязоха две грешки: № 61 и № 54, съответно първата се отнася за Ignition voltage (low/high), а втората за Main relay stuck (OFF). Молбата ми е ако има запознати с тези грешки и тяхното отстраняване, да ми дадат съвет за справянето с проблема. Благодаря предварително!

 

П.С. Прочетох някъде, че ако се свали минуса на акумулатора за 10-тина минути ще се изтрият стари грешки, които може би вече са отстранени, но уви тези отново се появиха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното е втората ламбда сонда подгряване. Най вероятно е с 4 жила. За въздушните възглавници не знам да каже някой по запознат повече стаzи мътна индия. А клемата колко и да q откачaш се тая не отстраниш ли грешките нищо не правиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едното е втората ламбда сонда подгряване. Най вероятно е с 4 жила.

За въздушните възглавници не знам да каже някой по запознат повече стаzи мътна индия.

А клемата колко и да q откачaш се тая не отстраниш ли грешките нищо не правиш

 

Здрасти колега, не се правя на разбирач, но мисля, че ABS стои за Anti-Lock Brake System, a SRS е индикатора на системата за въздушните възглавници и ще се радвам ако още колеги споделят мнение! Публикувано изображение:honda: Редактирано от Venohard

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям нова тема.В момента съм със Сивик D14Z2  и от скоро сложих газов инжекцион но чека веднага светна.При проверка се оказа 65 Secondary oxygen sensor heater  :punch:  което не знам какво би трябвало да значи.Ако е имал някой сходен проблем ще съм благодарен да сподели  :fun: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена е отговорил в първото изречение, ма що да не питаш пак, пък и превода е тоя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fena никак не е отговорил лошо, но тук става друго и нямаш дефектна сонда..  Слагаш си газово - получаваш грешни стойности от втората сонда, което няма как да не стане...

 

Има тема и за това как се лекува Mitko, потърси. Във форума е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах сега какво може ли с втулка да се премахне тази грешка 65 или Г.И не е настроен както трябва да бъде 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да ти е настроен компютъра на газовото,  компютъра на колата не се интересува от това. Той взима под внимание стойности от сондата, които при каране на газ са коренно различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милите ли ако му се постави удължител (ВТУЛКА) и няма да показва тази грешка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече по-нагоре е писано проблема ти е или в нагревателя на сондата

или в инсталацията преди нея, което няма да се оправи с втулка.  Провери

съпротивлението на нагревателя.

 

Ако имаше проблем със смесите щеше да имаш грешка за високо или ниско

напрежение от сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм блял баирите..

 

Колега, в такъв случай виждаш кои са ти кабелите за подгрева и проверяваш дали имаш напрежение  (имах скоро случай на дефект в компютъра отговорен за това, но това се случва изключително рядко!) Или мериш както писа колегата съпротивлението на нагревателя. Ако нагревателя е изправен нямаш много варианти - търсиш прекъсване в опроводяването на първо място :)  Съжалявам за подвеждането :)

 

Ако не се оправиш с кабелите ще постнем цветовете на сондата кой за какво е :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес погледнах колата отдолу.Към втората сонда влизат 4 кабела от който един ми се видя протъркат който е бял и предполагам именно той прави проблема да светва чека грешка 65!!  кабелите влизат под купето и излизат предполагам някъде около декоративните пластмаси около ръчната спирачка утре ще намеря подходящи условия за да запоя съмнителното място.Искам само да попитам компетентните има ли проблем докато се кара с светещ чек и тази грешка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си решиш проблема може да си караш така, няма проблеми. Белият ти е сигнала и грешката не се отнася за това. Може да е протрит, но най-вероятно не е прекъснат. (протритото си го обезопаси с някаква добра изолираща лента)

 

За подгрева са двата черни проводника. Като се видиш с някакви условия - на тях мери.

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да приключим темата.Чека спря да свети така и не можах да локализирам къде точно е проблема и в бъдеще дали ще се появи отново.

Вдигнах колата на подемник има отдолу под колата и близко до катализатора дупка в която влизат кабелите на сондата там има и букса.Въпросната букса е разкачих и напръсках с контактен спрей и от тогава загасна чека....... :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...