Jump to content
Stiliqn86

Изхвърля антифриза

Recommended Posts

Здравейте колеги търсих такава тема , но не намерих и затова реших да пусна за консултация. Колата е Хонда 6г, 1,5 , 115к.с. , проблемът ми е следния преди две три седмици колата почна да ми вдига температура и когато отворих капака видях , че в радиатора няма вода и всичката вода е в разширителния , съд долях му вода и се оправиха нещата с температурата но за известно време. Минаха 3-4 дена и пак стана така отидох до сервиз и смених термостата и всичко пак си беше наред , докато не тръгнах за София през целият път нямаше проблеми с температурата , но като пристигнах в София и започна да се покачва. Спях на една бензиностанция и беше станал същия проблем водата беше всичката в разширителния съд , а в радиатора нямаше. Долях му и всичко се оправи. Тръгнах да се прибирам за Варна и на Пловдив спрях да хапна и когато отворих капака :(/> пак същия номер.Прибрах се до Варна долях и вода и всичко сега е наред когато съм в града водата си е където трябва и колата не загрява.Кажете според вас какво може да е.:(/>:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Възможно е да е заминала гарнитурата на главата и да надува в охладителната система.Погледни дали не ти е и пресечено маслото.Може да имаш и някакво запушване в радиатора и да няма достатъчно охлаждане,а прегряването води до пробив пак в тази гарнитура и до изкривяване на главата.Така не бива да караш колата въобще, иди на сервиз да ти я погледнат!

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като първа стъпка си смени капачката на радиатора, защото нейния клапан остарява а и по принцип се води консуматив.Ако не помогне, както предполагам и ще стане - си за гарнитура на глава.Нищо страшно, дошло й е времето. Не е толкова скъпо и трудно, така че горе главата.Имах същия проблем с Акорда наскоро.....От колко време имаш колата, че аз я купих нов внос от Австрия преди 4 години и дори нямаше номера,пък като отворих за ганиртурата 100 000км по-късно се оказа че е правена на плосък шлайф набързо в БГ:)?

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега пробваи първо капачката, защото като поостарее прави мизерии както каза колегата по горе. Ако не помогне си за гарнитура,на един колега прелюда му духна така сменя гарнитура и шлаиф заради шупличка в главата и до последно си мислеше че не е гарнитура защото маслото не било пресечено така че това не е критерии Публикувано изображение

Редактирано от pantany

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви кажа защо мисля че не е гарнитура. Колата когато е загряла по принцип и кото я изгасиш и после като я запалиш трябва да работи на 3 цилиндъра и след няколко секунди да се оправи. Другото което е колата не е загубила мощност , маслото не е пресечено , не пуши също. Аз по си мисля за запушен радиатор. И загрява само като я напъна на извън градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята правеше така: карам, няма проблем, спра ли на 1-но място температурата се покачва, когато тръгна се нормализира. Беше гарнитурата на главата, когато беше в движение церкулира нормално, но спра ли я изхъврля от клапата под разширителното казанче. Смениха я и всичко се оправи. Най-вероятно е гарнитурата щом губи антифриз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги да ви кажа защо мисля че не е гарнитура. Колата когато е загряла по принцип и кото я изгасиш и после като я запалиш трябва да работи на 3 цилиндъра и след няколко секунди да се оправи. Другото което е колата не е загубила мощност , маслото не е пресечено , не пуши също. Аз по си мисля за запушен радиатор. И загрява само като я напъна на извън градско.

радвай се, че е гарнитура и не е пресечено маслото, това, че не го смесва не е критерии Редактирано от Lokotron

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне, смени капачката на радиатора! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви кажа защо мисля че не е гарнитура. Колата когато е загряла по принцип и кото я изгасиш и после като я запалиш трябва да работи на 3 цилиндъра и след няколко секунди да се оправи. Другото което е колата не е загубила мощност , маслото не е пресечено , не пуши също. Аз по си мисля за запушен радиатор. И загрява само като я напъна на извън градско.

Човек,моята правеше 1:1 с твоята и беше гарнитура на главата.Това дали е пресечено маслото зависи къде точно е пробила гарнитурата.Като пробие охлаждане към цилиндър се получава точно това дето ти се случва на теб.Ще ти кажа друг интересен развой на събитията при тези обстоятелства - колата ти започва да губи все повече вода,защото си караш колата въпреки проблема.Един ден си гасиш двигателя и в цилиндрите ти се излива доволно количесто охл. течност защото охладителната система работи под налягане и по гравитация след гасене на мотора се излива в него.Връткаш ключа на следващата сутрин и вече си не просто за ремонт на гарнитура на глава ами и за бутала,клапани,биели и т.н.......Смени капачката на радиатора и наблюдавай много внимателно какво се случва.Ако не помогне, т.е. при първи симптоми на старата болест - отивай да ти оправят колата със смяна на гарнитура на глава,лек шлайф на самата глава,напасване клапани и си плати като пич 300-500лв примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек не искам да те плаща, но преди 1 час се прибрахме от сервиз за на мой приятел хондата, която загряваше, но не изтичаше водата от никъде и въпреки това я губеше. Той мислеше, че не му отваря термостата, а причината се оказа пукната глава, отивай в някой сервиз да ти сравнят налягане да я огледат, покарат и каквото е нужно, че си ебало майката и шега не бива с тези работи, не биви и да се кара така колата. Неговата я разбраха като и махнаха свещите 1-та беше мокра и се виждше като светнеш в дупката, как малко количество вода ври. Не си прави експерименти, а отивай в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се случи същото както каза прелюд но като чух ДУМ и се отказах :) за щастие без последствия :D моя съвет е потърси друга глава и нова гарнитура мисля че ще си решиш проблема генерално...и задължително и перфектна да е главата- един вятър да и се пусне !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от нова глава, просто нова гарнитура с леко шлайфане.Като свалиш главата е срамота да не напаснеш клапаните.....гарнитура всмукател,гарнитура изпускател,гумички клапани и работа - това са ти разходите.Ако си за ангренаж или близко до този момент - подходящо е да направиш и него.Семеринги също.Моята кола я взех и я карах 100 000км преди да изпъкне този скрит от търговеца вносител проблем.Била е купена с проблем и е бил направен някакъв нескопосан ремонт преди да ми е продадена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви спомена само , че вчера не можах с тези правила на форума по 2 мнения на ден. Та да си дойда на думата антифриза не ми го гори , а го изхвърля от разширителния съд и това го прави само когато тръгна извън града когато съм в града нямам проблеми даже съм я оставял 30 мин на място да работи с климатика не мърда стрелката за температурата. След като се върнах от София в града я карам стана 4 дена и всяка сутрин я проверявам как е с антифриза не е мръднал нито в радиатора нито в разширителния съд . Само да спомена , че антифриза не го харчи , а го изхвърля.Друго което забравих да спомена е че като почне да вдига температура и само докато потегля и температурата пада или като пусна парното също.Ходих на сервиз и те ми казаха , че според тях е радиатора запушен. И аз не знам вече да не стане така само да сменя радиатора пък после да се окаже гарнитура или пък обратното което е по лошо да дам една шапка с пари пък после да се окаже радиатора или пък капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не стана ясно... пренебрегна ли съвета за проба с друга капачка? Мога да ти демонстрирам ефекта със сгънала капачка как е 1:1 с твоите симптоми! После може и да се впуснеш към по-сериозните ремонти ако има нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора е лесен за проверка или почистване - откачаш му маркучите и го промиваш с течаща вода.Но това че извънградско ти прави проблеми сигурно идва от факта че караш с 3000+ оборота, което 'надува' охл. система и принудително ти изкарва антифриза в разширителния съд.В града ако караш леко с 1500 оборота се сещаш че ефектът ще е точно два пъти по-слаб,нали?Спирам да пиша,че взе да ми писва.Имаш цялата нужда информация да се спасиш,че даже и повече.Успех.Все пак караш сивик,а не совалка. Елементарна работа е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора е лесен за проверка или почистване - откачаш му маркучите и го промиваш с течаща вода.

Но това че извънградско ти прави проблеми сигурно идва от факта че караш с 3000+ оборота, което 'надува' охл. система и принудително ти изкарва антифриза в разширителния съд.

В града ако караш леко с 1500 оборота се сещаш че ефектът ще е точно два пъти по-слаб,нали?

Спирам да пиша,че взе да ми писва.

Имаш цялата нужда информация да се спасиш,че даже и повече.

Успех.

Все пак караш сивик,а не совалка. Елементарна работа е.

 

Добре колега взимам и твоето мнение , но всеки казва различно това ме бърка ето колегата PAMO казва друго

И не стана ясно... пренебрегна ли съвета за проба с друга капачка? Мога да ти демонстрирам ефекта със сгънала капачка как е 1:1 с твоите симптоми! После може и да се впуснеш към по-сериозните ремонти ако има нужда.

но още не съм пробвал да сменя капачката да видя какво ще стане утре ще я направя тази работа и ще видим какво ще стане. Благодаря на всички колеги че се отзоваха на проблемът ми. Ще пиша като установя какъв ми е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен беше същото, карам извън града няма проблем с температурата, спра ли на 1-но място се покачва и изхвърля водата. Тва е гарнитура на глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 1. Капачка на радиатора.2. Радиатор за промивка.3. Термостат4. Гарнитура на глава5. Пукната глава или блокТова са възможностите, най-често се случва 1, най-рядко 5, и се проверяват в тази последователност. Стига сте обърквали човека - не е невъзможно да е гарнитура или глава, но преди това се проверяват първите три, за да не се отваря мотор за лудо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 1. Капачка на радиатора.2. Радиатор за промивка.3. Термостат4. Гарнитура на глава5. Пукната глава или блокТова са възможностите, най-често се случва 1, най-рядко 5, и се проверяват в тази последователност. Стига сте обърквали човека - не е невъзможно да е гарнитура или глава, но преди това се проверяват първите три, за да не се отваря мотор за лудо.

Много благодаря колега за изчерпателния отговор. 1 Капачката я смених не излезе от нея , 2 термостата го смених не излезе от него , 3 вчера изкарах радиатора до го промия за котлен камък и други боклуци и като минах 20 км извън града само че не бях пуснал климатика и карах някъде 120 нямаше проблеми сега днес ще пробвам да я натоваря повечко примерно с климатика и по сериозна скорост и да видим какво ще стане. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното което се случи при мен е , че след като изчистих и до колкото можах да го изчистя защото ми казаха , че и колкото и да е запушен водата ще намери лесен начин от където да мине и пак ще излезе от радиатора. Но слагах му един препарат за котлен камък и сега като я карам без климатик няма проблем , но като го пусна пак същия проблем май колкото и да не ми се иска отива към гарнитура. Но все пак ще отида да ми направят един газ анализатор и да видим какво ще покаже. Някои който е от Варна нека каже къде правят газ анализатор. Казаха ми за Жижо , но за този сервиз не съм чувал хубави работи и за това не ми се ходи там но ако няма другаде там ще какво да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнайно защо един Акорд правеше номерата ти с включен и изключен климатик...Публикувано изображение

Повтарям се, но вземи капачка за радиатор от колега / работеща / и пробвай с нея и включен климатик! Публикувано изображение

Пък и няма вариант да липсва проблем без климатик и като го включиш скапаната гарнитура да пробива. Публикувано изображение

Редактирано от Triple "H"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги сигурно вече става нахално от моя страна , но заради тези пусти пари все още не съм ходил на майстор да я проверят за гарнитурата. Та да кажа само дали ще има някакво значени , че никъде не съм споменал , че колата е на газ с газов инжекцион е може ли нещо да има и от газта. И да кажа също , че купих нова капачка , но не съм взел от колега че няма от кои. Пък да ходя от моргата да търся не я знам каква ще е да я взема може и да е като моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от газта колега при подаване само на контакт да отвори газовия клапан и ще има мехурчета в радятора, ако не е добре изпарителя мембрани межди газ и вода, иначе на газ анализатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,виждам, че по-горните мнения са много изчерпателни. Аз бих посъветвал колегата да погледне и маркучите за подгряване на изпарителя и по-специално дали са надеждни връзките към и от изпарителя. Аз имах същия проблем /е случи ми се само веднъж/ и се оказа, че едната скоба не осигуряваше плътно прилепване на единия от маркучите към изпарителя, в резултат на което губеше антифриз и един ден просто стрелката тръгна към червената зона - оказа се че в радиатора имаше малко антифриз, а в разширителния съд - доста. Но всичко се оправи с подмяна на скобата и доливане на антифриз в радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...