Jump to content
bobas

Газова уредба за CR-V

Recommended Posts

Здравейте, наскоро си взех HONDA CR-V 2001 година, бензин, но искам да й сложа газова уредба. Не съм съвсем запознат, обаче каква би била най-подходяща за тази марка. Моля за помощ. Ако някой продава или може да препоръча газово на по-сносна цена , пишете. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз питам същото, че днеска отивам да взема и аз моето CR-V - 128

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз питам същото, че днеска отивам да взема и аз моето CR-V - 128

Здравейте!Не слагай газ, а си сложи метан. Аз имам 128 к.с. и карам с обикновена метанова уредба. Втора употреба ще ти излезе около 700 лв. с бутилка от 8-9 кг. Сложиш ли газ трябва да си купуш и газостанция:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си карам на бензин ... и не, не съм собственик на БиПи :cool:По темата ... момчета, намерили сте правилния раздел, в който да зададете първите си въпроси относно Хонда.Ми намерете и малко време да попрочетете някоя тема в този раздел ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hariboy1974 - ако смяташ че за разход 11л извънградско и 14л газ градско е необходима газстанция .... добре защото аз не мисля така. Преди карах Сивик 5ген хеч и разхода на джипката ми прави разлика от точно 4-5лв на 100км. За мен това сравнено с комфорта който получавам съвсем не е много. И става дума за малкия мотор 128кс с обикновена газова. Големият мотор 148кс с газов инжекцион дава по-малък разход....но няма проблеми ще се огледам в обявите дали не продават газстанция в североизточна България.Към автора на темата и другия колега...момчета поразгледайте малко раздел 4х4 и ще видите, че въпросите ви са предъвквани вече десетки пъти. Всичко което ви интересува може да намерите там. А после в оффроуд форума и раздела за ЦРВ може да прочетете една хубава тема която ще ви даде насока за цените на обслужването и подръжката, както и за хроничните болки на модела с които трябва да сте запознати, за да няма изненади :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си слагаи метан, още повече обикновен, ако не искаш да си купиш завод за глави на crv :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с газова уредба LandiRenzo с 30 л. бутилка която се слага под масичката на 1 ген. ЦРВ и си върви идеално. Мой познат който слага уредби ми я препоръча и не сбърках. Градско 13 - 14 и извънградско 10-11л за такава кола си е много добре даже. Това с метана би било голяма грешка,но всеки си решава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си слагаи метан, още повече обикновен, ако не искаш да си купиш завод за глави на crv :D/>

Здрасти Слави! От доста време чета твоите отговори и имам добро мнение за теб, че си човек които се интересува и почти винаги съветите ти са правилни и от доста време се каня да ти напиша. Но за метановите системи знам, че си силно против и предполагам, че е така защото не си се поинтересувал достатъчно. Карам менатова хонда /СР-В - 98 г., 128/ вече 20 000 км. с обикновена метанова уредба, на която монтажа и струва 50 лв., нови менбрани за стар изпарител - 55 лв. и още други дребни разходи до 130 лв. Бугилката е 8.5 кг. имах си я от предната кала. Общо монтажа на системата и частите ми излезе 280 лв. Частите ги купих от София, а монтажа направих в провинцията. Сега да посмятаме малко, за цената на горивото и ремонта на главата:1.Моята хонда е италианка, купих я на 200 000 км. и преди това не е карана на газ или метан. Доста пазена, но стара. Тази старичка тояга според мен има, няма живот още 5 - 10 г., зависи как я подръжам. 2.На бензин в София, ми гореше около 12- 13 л., та дори някога и 14 л. по 2.55 лв. излиза 30.66 лв. за 12 л, 33.15 лв. за 13 л., и 35.7 лв. за 14 л. или средно 33.17 лв. на 100 км. 3.Метан в София е 1.73 лв. на килограм, тоест 9 кг. по 1.73 прави 15.57 лв., казвам 9 кг. защото винаги те лъжат, но по газостанциите повече лъжат. С тези 9 кг. метан в градски условия изминавам 150 км. при най - лошите условия и парите си остават 15.57 лв., а в извънградско 170-180 км., пак за 15.57 лв.4.РАЗЛИКАТА СЛАВИ е - 17.60 лв. на 100 км. в градски условия, а за извърградкото където колата изминава повече км., няма да смятаме. На 1000 км. спестяваш 176 лв., а на 10 000 км. - 1760 лв.:D/> .5.В София ремонта на една глава струва 16 к. и л. по 25 лв. - 400 лв. и най- добрия майстор иска 100 лв. надница. Има и по евтин вариант да ремонтирав в пронивцията, тоест стъпваш на 250 - 300 лв. и ще те целуват където искаш. До сега съм правил 1 път реглаж и се оказа, че главата си е ОК, има съвсем малко износване, около 0.5, 0.7, което означава че ще издържи минимум 50 000 км., които прави РАЗЛИКА М/У бензин и метан 8800 лева. Тя самата кола струва 5000 лв., това означава, че ако караш с обикновена метанова уредба за 5 години си купуваш ново СР-В:). А ако дадеш 400 лв. за ремонт ще караш още 50 000 км., което пък означава, че си купуваш още едно СР-В и ти стават две:D/>. Така, че завод за глави не ти трябва Слави:D/>. Вярно е, че калата губи около 30 процента от мощтноста си с обикновената метанова уредба, но и на бензин СР-В не е състезателна кола. На равен участък съм я изпробвал и съм дигал и 160 км./на метан/ или поне толкова показваше на километража :D/>. При положение, че отзад возя две кукли /дъщери/ не ми трябва бърза кола, а икономична, за да остават пари за сладолед:D/> , а ако ти се кара бързо просто натискаш един бутон и вадиш 50 лв. за 100 км. :D/>. Ще ми бъде приятно да напишеш ако знаеш разбира се и други аргументи за обикновената метанова уредба, може пак да смятаме:D/>. Пожелавам ти здраве, штастие и да можеш да си караш колата на горивото за което е произведена:D/> .
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) не го харесвам метана, заради бутилките наи вече и то на таз хубава кола с място за кръгла бутилка в багтажника, къде да ги сложа тея метанови бутилки и какво ще ми остане от и без това малкия багажник. Не го харесвам заради окуцяването на колата, не го харесвам че не мирише, не го харесвам че работи с много високо налягане, не го харесвам че няма на всяка крачка метан станци а с тая бутилко колко км можеш да си позволиш. Харесвам го че е по евтин но на тази кола метан не бих сложил. Иначе сметката с парите, главите и километрите е ясна, просто исках да те апострофирам в предния ти пост където предложи покупка на газостанция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

И аз бях за метана , докато не ми се наложи да пътувам до морето с на един приятел колата . Е стигнахме ... за около 8 часа , предимно заради зарежданията .

Към автора - каквото и да избереш не е проблем . Препоръчвам ти газов инжекцион , защото е по - добре за двигателя и за твойте нерви . Няма да намериш при правилен монтаж и настройка разлика , освен в инокомията на пари .

Иначе за метана ето ти една сметка , в отговор на колегата с метановата / не се заяждам с него , обаче не знам как се цитира . Нищо не разбирам от компютри /

 

11литра по 1.3 са ти 14лв и си караш нормално , с ГИ са ти 10л / 100 км за 13лв . газ .

На теб са ти 10лв на метан и правиш задръстване . Отделно , че колата умира , особенно с обикновенна метанова и правиш задръстване на магистралата и камионите даже те натискат на баира .

А като сложиш и факта , че не можеш София - Търново да минеш с една метанова и трябва да се буташ с бакшиши и рейсове да зареждаш по 1 час на моменти и трябва да си вземеш още 3 дни отпуска заради зареждането , за да минеш София - Ахтопол , примерно Публикувано изображениеПубликувано изображение Ама няма как да стане , защото ти трябва и ремърке , заради липсата на багажник ...

 

п.п. Да караш 7ма серия или S класа , дизел със допълнително метан , където са с неограничен багажник и една уредба с 30кг метан ще имаш пак багажник като на ЦРВ-то и няма да спираш , а ще се возиш без пари , да , но с такава кола - по - скоро не ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)/> не го харесвам метана, заради бутилките наи вече и то на таз хубава кола с място за кръгла бутилка в багтажника, къде да ги сложа тея метанови бутилки и какво ще ми остане от и без това малкия багажник. Не го харесвам заради окуцяването на колата, не го харесвам че не мирише, не го харесвам че работи с много високо налягане, не го харесвам че няма на всяка крачка метан станци а с тая бутилко колко км можеш да си позволиш. Харесвам го че е по евтин но на тази кола метан не бих сложил. Иначе сметката с парите, главите и километрите е ясна, просто исках да те апострофирам в предния ти пост където предложи покупка на газостанция :)/>

Здрасти Слави! Прав си за всичко само не споменаваш дали ти харесва държавата в която живеем. Дали със заплата от 1000 лева можеш да си позволиш да се возиш на газ от 1.30 лв. на литър и като ти вкарат въздух в бугилката ти излиза 1.40 лв./литъра. Нали знаеш сиромх човек жив дявол. То не се знае ние колко ще живеем, та за колите ли да мислим :D/> . Ако живееш в тъпата София и си ползваш колата /СР-В/ да ходиш с нея до работата, която е на 10 км. от там където живееш, 20 лв. газ ти стигат за 3 дни., а с метана 20-ката е за цялата седмица. В багажника остава място да сложиш няколко чанти, но за какво ти е по голям с 1 бутилка има място за детска количка и пак остава за багаж, но това е когато си с деца, като си сам през седмицата багажника е празен. Нишата в багажника също може да се ползва за багаж. Метана мирише и то страшно, преди години ми изспусна клапана на бутилката /сега слагат някакви евро винтили/, миризмата е много остра и тежка, направо те приспива. Метан станции има вече навсякъде във всички големи градове и зареждането не е 1 час, а между 5 и 10 митути в зависимост от класа на метанстнацията. Аз тръгваики за Бургас, зареждам в Пловдив, като се отбивам на пътя за Казанлък, след това си допълвам на Сливен и стигам в Бургас като ми остава гориво и това цялото разстояние ми излиза 30 - 35 лв. С 9 кг. бутилка метан СР-В 128 к.с при скорост до 100-110 км./ч. изминаваш извънградско около 170 - 180 км., и ако няма менастанция продължаваш на бензин, 50-100 км. не са фатални да продухаш горивната система:D/> . Единствено което не мага да не се съглася с теб, че колата я окуцявам:)/> това е положението, всеки сам преценява какво иска. Маи се унесах в писането за което се извинявам сякаш те навивм да си сложиш метан:D/> . А за газостанция се шегувам въпреки, че ако имам възможност бих си купил моя собствена :D/> . Приятен ден и благодаря, че ми отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за метана трябва адванс процесор или както там му се казва - на двигател от Серите К 20.. т.е. 150 .к.с. или и при 2.4 повече к.с. при CRV ще излезе доста скъпо такова нещо защото там не е с дистрибуторна капачка , а всяка свещ си има бобина т.е. 4 адванс процесора за да се настрои правилно метановата и да харчи нормално , а не като танк и да няма хал двигателя после Публикувано изображение!

 

За CRV 2 само ГИ - много добри от тези които се продават в БГ са Ланди Ренцо и БРЦ секуент 24.

 

Но внимавайте къде Ви ги монтират Публикувано изображение! Да не берете ядове......от "кадърен майстор"

 

Метана наистина е най евтин вески може да го сметне но при качествен монтаж ! Е скапва двигателя повечко ...

И ако двигателя позволява разбира се да се монтира метанов ГИ с адванс процесор - другото е лабава работа...

 

ПП То по новата магистрала София-Пловдив-Бургас няма бензин ти ми говориш за метан ;)/> а и няма да има въобще метан станция там никога....щото живеем в БГ.

Та всеки сам си избира. Въпроса е да не те излъжат.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...