R-Racing 86 #1 Публикувано 9 Юли, 2013 (Редактирано) Колеги някой знае ли как вървят цените с обслужване на акорд 2009 K24 бензин автоматик Редактирано 9 Юли, 2013 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 9 Юли, 2013 Мотора е с верига.Сменяш само филтри и масла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 9 Юли, 2013 Пешо,не лъжи човека - има и външен ремък Хубав мотор е това, кара се с особено масло обаче - 0w30 ако не се лъжа . Да не си правиш експерименти с 10w40:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 9 Юли, 2013 Вярно,за него забравих!Аз моята К20-ка я карам с 5/50 и се държи чудесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 9 Юли, 2013 Наскоро дискутирахме, че цялата К серия обича тънко масло и чести смени. 0W20 и смени на до 10к км са оптимални. По-късно ще намеря статията на братушките, в която бе описано защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #6 Отговорено 9 Юли, 2013 Заради невъзможността да редактирам миналия пост:http://www.hondavodam.ru/statji/motory-honda-k.html (използвайте google translate, за да четете на български или английски, при мен се получи чудесно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #7 Отговорено 10 Юли, 2013 Благодаря колеги а какви са най-честите проблеми с този акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #8 Отговорено 10 Юли, 2013 Високата цена на старо 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #9 Отговорено 10 Юли, 2013 Да доста е висока цената за такъв автомобил , днес ходих да гледам една американка - купе 2008 и като сложим на везната пари / оборудване, комфорт .... нещо сметката не излиза иначе на външен вид е изумителна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #10 Отговорено 12 Юли, 2013 с 5В40 и смяна на 15к нямам проблеми за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #11 Отговорено 13 Юли, 2013 Забравих да допълня, карам с това масло от 60-70 хиляди километра и нямам проблеми.Проблемите с износващите се валове далеч не са в маслото, а са в следствие на няколко фактора, които се натрупват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 926 #12 Отговорено 13 Юли, 2013 Кои са другите фактори освен маслото, че и аз я оглеждам тази кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 13 Юли, 2013 Вероятно от не смяна на масло: ( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #14 Отговорено 14 Юли, 2013 Проблема е при дефорсираните К-серии, които се слагат на СР-В и основната причина за износването на гърбиците на разпределителните валове е, че при тях една гърбица повдига два клапана и при нерегулирани клапани се получава ударно натоварване върху тях. Това естествено може и да не се получи при достатъчно честа и навременна смяна на двигателното масло и регулиране на клапаните, като самите братушки признават, че навременната смяна е по важна от вида на маслото. Да не забравяме и руската зима, която си казва думата в случая, не искам да си мисля какво е положението в двигателя при палене при -35 градуса примерно Така че за живеещите в България, при условие че при покупката валовете са ок, при редовна смяна на маслото/аз го сменям на 7500 км/ няма от какво да се притеснявате. Аз карам с 5W30, което е средно между 5W20 и 5W40. Просто 5W20 трудно се намира и е доста по-скъпо, докато разликата в цената мужду 5W30 и 5W40 е незначителна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #15 Отговорено 26 Юли, 2013 (Редактирано) Проблема засяга К сериите като цяло.Състои се в следното, за да направят двигателя по-лек са измислили една много сложна система за мазане на главата, т.е. елиминирали са отделните маслени магистрали и всичко върви комбинирано, през пети, оси на кобилици, дори през разпределителните валове, които са кухи. Няма пръскалки над валовете както при двуваловите Б и Х серии и разчитат на разпръскването на маслото тъй като са и ролеркам. Доста отдавна разглеждах К20-ката, която насаждам в ЕГ-то и нямам точен спомен как точно се движеше маслото в главата за да дам повече детайли.Основният проблем се състои в следното, при изключен витек, маслото което смазва валове и кобилици е може би 20% от това, което отива при включен витек. Поради това се стига до намалено мазане на валовете в главата и износването на не витек гърбиците. Двигателите, които имат витек само на смукателните клапани са по-засегнати от този проблем, поради това че при тях една гърбица на разпределителния вал отваря 2 изпускателни клапана и проблемът там се проявява с пълна сила. Отделно смятам, че при стари автомобили за този проблем допринася износването на тунелите на разпределителните валове и последващото от това допълнително увеличени загуби на масло, което води до допълнително нарушаване на мазането в тиквата. За това има и двигатели, които след смяна на валовете ги износват отново.Тъй като бегачките карат с по-агресивни валове, там смазването е по-критично. За решаване на този проблем има разработени китове с външни маслени магистрали, които уеднаквяват дебита на маслото преди задействане на витека да бъде колкото това след неговото задействане. Като превантивни мерки бих използвал качествено масло с максимално висока концентрация на цинк. Ако се износят валовете, бих замерил тунелите на валовете преди да смяна, ако имат нужда се коригират и се поставят читави валове и ново хубаво масло. Добра идея е поставянето и на допълнителната маслена магистрала.П.С. Не мисля че автомобилите, които имат витек на смукателните и изпускателните клапани страдат от този проблем Редактирано 26 Юли, 2013 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #16 Отговорено 26 Юли, 2013 Т.е. к24-ките които са 190-200 коня би трябвало да са най-малко засегнати, или имаш предвид к20-ките монтирани в Type R(Civic/Integra) и Euro R(Accord) ?относно П.С.-а на PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #17 Отговорено 26 Юли, 2013 и 2-те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове