Jump to content
R-Racing

accord 2009 2.4

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги някой знае ли как вървят цените с обслужване на акорд 2009 K24 бензин автоматик

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е с верига.Сменяш само филтри и масла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо,не лъжи човека - има и външен ремък :D Хубав мотор е това, кара се с особено масло обаче - 0w30 ако не се лъжа . Да не си правиш експерименти с 10w40:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно,за него забравихПубликувано изображение!Аз моята К20-ка я карам с 5/50 и се държи чудесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро дискутирахме, че цялата К серия обича тънко масло и чести смени. 0W20 и смени на до 10к км са оптимални. По-късно ще намеря статията на братушките, в която бе описано защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради невъзможността да редактирам миналия пост:http://www.hondavodam.ru/statji/motory-honda-k.html (използвайте google translate, за да четете на български или английски, при мен се получи чудесно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги а какви са най-честите проблеми с този акорд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да доста е висока цената за такъв автомобил , днес ходих да гледам една американка - купе 2008 и като сложим на везната пари / оборудване, комфорт .... нещо сметката не излиза :)иначе на външен вид е изумителна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 5В40 и смяна на 15к нямам проблеми за сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да допълня, карам с това масло от 60-70 хиляди километра и нямам проблеми.Проблемите с износващите се валове далеч не са в маслото, а са в следствие на няколко фактора, които се натрупват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са другите фактори освен маслото, че и аз я оглеждам тази кола! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно от не смяна на масло: (

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е при дефорсираните К-серии, които се слагат на СР-В и основната причина за износването на гърбиците на разпределителните валове е, че при тях една гърбица повдига два клапана и при нерегулирани клапани се получава ударно натоварване върху тях. Това естествено може и да не се получи при достатъчно честа и навременна смяна на двигателното масло и регулиране на клапаните, като самите братушки признават, че навременната смяна е по важна от вида на маслото. Да не забравяме и руската зима, която си казва думата в случая, не искам да си мисля какво е положението в двигателя при палене при -35 градуса примерно :) Така че за живеещите в България, при условие че при покупката валовете са ок, при редовна смяна на маслото/аз го сменям на 7500 км/ няма от какво да се притеснявате. Аз карам с 5W30, което е средно между 5W20 и 5W40. Просто 5W20 трудно се намира и е доста по-скъпо, докато разликата в цената мужду 5W30 и 5W40 е незначителна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема засяга К сериите като цяло.Състои се в следното, за да направят двигателя по-лек са измислили една много сложна система за мазане на главата, т.е. елиминирали са отделните маслени магистрали и всичко върви комбинирано, през пети, оси на кобилици, дори през разпределителните валове, които са кухи. Няма пръскалки над валовете както при двуваловите Б и Х серии и разчитат на разпръскването на маслото тъй като са и ролеркам. Доста отдавна разглеждах К20-ката, която насаждам в ЕГ-то и нямам точен спомен как точно се движеше маслото в главата за да дам повече детайли.Основният проблем се състои в следното, при изключен витек, маслото което смазва валове и кобилици е може би 20% от това, което отива при включен витек. Поради това се стига до намалено мазане на валовете в главата и износването на не витек гърбиците. Двигателите, които имат витек само на смукателните клапани са по-засегнати от този проблем, поради това че при тях една гърбица на разпределителния вал отваря 2 изпускателни клапана и проблемът там се проявява с пълна сила. Отделно смятам, че при стари автомобили за този проблем допринася износването на тунелите на разпределителните валове и последващото от това допълнително увеличени загуби на масло, което води до допълнително нарушаване на мазането в тиквата. За това има и двигатели, които след смяна на валовете ги износват отново.Тъй като бегачките карат с по-агресивни валове, там смазването е по-критично. За решаване на този проблем има разработени китове с външни маслени магистрали, които уеднаквяват дебита на маслото преди задействане на витека да бъде колкото това след неговото задействане. Като превантивни мерки бих използвал качествено масло с максимално висока концентрация на цинк. Ако се износят валовете, бих замерил тунелите на валовете преди да смяна, ако имат нужда се коригират и се поставят читави валове и ново хубаво масло. Добра идея е поставянето и на допълнителната маслена магистрала.П.С. Не мисля че автомобилите, които имат витек на смукателните и изпускателните клапани страдат от този проблем

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. к24-ките които са 190-200 коня би трябвало да са най-малко засегнати, или имаш предвид к20-ките монтирани в Type R(Civic/Integra) и Euro R(Accord) ?относно П.С.-а на PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...