Jump to content
Version84

Оборотите падат на газ при завиване

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,Става въпрос за D16Y8 Сивик купе,газовата уредба е обикновенна с ламбда контролер и имулатор..Преди няколко седмици,колата не си държеше празният ход на газ.Стана ясно,че трябва да сменя изпарителя след което всичко беше ок.Преди няколко дни обаче я бях оставил да и сменят термостата.След това оборотите започнаха да пропадат когато завъртя волана. На газ е много осезаемо,колата тръгва да изгасва,на бензин ги държи но като че ли падат малко повече от колко преди.Когато волана не се върти оборотите са перфектни дори при пуснат климатик,проблема е на лице само като завъртя волана. IACV клапана и дросела са изчистени преди две седмици.Някакви идеи?

Редактирано от Version84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единствената връзка между въртенето на волана и падането на оборотите е проблем в хидравличния усилвател на волана, т.нар. "серво".Ниско ниво (или качества) на маслото, или проблем с помпата, т.е. помпата не работи, както трябва, товари двг., и оборотите падат.Другото е проблем с кормилната рейка. Ефекта е същия - рейката товари помпата, а тя двигателя.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо това съвпада със смяна на термостат? Някаква връзка с вакуумните маркучи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми с термостата може да са ти сменили и хидравличната помпа за на шурето колата :D бъзикам се ама вече нищо няма да ме учуди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сложен нов изпарител след някакви километри се налага донастройка и твоя случай много ми прилича на това. А в завой се получава, защото натоварването от хидравликата натоварва мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е хидравлика,, диагностиката на PC ще покаже. Закачай я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това (явно трупащо мнения) мнение, ме накара да ... съжалявам, че при предишното си изказване не спазих правилото от подписа си :cool:Значи, след като се замислих (че в конкретния случай не е възможна комп.диагностика), взех че се допитах до знаещите, и установих (предполагам) проблема.Таа ... знаещият ми каза, че някъде по хидравликата трябва да има сензор, контролиращ ниските обороти при завъртане на волана. Оказа се прав. Проверих на моята бабичка - сензорът е монтиран на тръбата между помпата и рейката. Този сензор ( или датчик, БаЛиМааМу, как се казва) поддържа оборотите (грубо казано) при завъртане на волана.Значи, въпросът опира до правилна настройка на газовата, проверка на този сензор, и всичко по хидравликата, ако проблема остане.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Пуснах нова тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87168 , защото става ясно ,че проблема е налице не само когато завивам, а изобщо когато се натовари двигателя.Не мога да докарам стабилен празен ход и това е....Благодаря на всички за мненията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...