Jump to content
granik

Няколко технически въпроса за HR-V

Recommended Posts

Здравейте! От два дена съм собственик на HR-V с три врати, 105 к.с., 4х4, 1999г.. Колата много ми допада. Предната ми кола беше Ауди 80 Б4, 2000кубика,115 к.с.. Железен автомобил.Честно казано има доста разлики между двата автомобила, като всеки си има своите силни страни. Бях дългогодишен участник в Ауди форума, а сега вече нов в Хонда форум. Искам да попитам няколко неща ,които ми станаха интересни за хондата. Направи ми впечатление акумулатора, защо е толкова малък ,като от мотор, а и поставката му е доста малка.Може ли да се монтира по голям акумулатор? Друго ,което не можах да разбера е , за какво е бутона от ляво на волана ,до копчето за регулиране на фаровете.Натиснах го и свети, като предполагам ,че е за халогени, но аз не откривам халогени на автомобила. И последен въпрос, как се затварят средните въздухоотводи, страничните имат врътка за затваряне ,но средните нямат и от тях духа постоянно и при изключен вентилатор.Предварително благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо честито, много да те радва и без ремонти, само газ. Копчето е за допълнителната светлина отзад при мъгла, като натиснеш свети отзад вляво. Акумулатора си е такъв, тесен, само такъв се събира в коша, 45 ампера, повече не ти трябва. Средните въздуховоди не се затварят.

Редактирано от гената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито, много да те радва и без ремонти, само газ. Копчето е за допълнителната светлина отзад при мъгла, като натиснеш свети отзад вляво. Акумулатора си е такъв, тесен, само такъв се събира в коша, 45 ампера, повече не ти трябва. Средните въздуховоди не се затварят.

Благодаря за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, извинявай, ама ако средните "духалки" не се затварят, значи имате проблем ;) През тях трябва да духа само, когато копчето (врътката) за регулиране на посоката на духане е сложена на положения "лице" и "лице+крака"(първите две от ляво). Ако духа и на останалите половения на "врътката", значи клапата не затваря добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така , ако завъртиш клапите на оранжевите позиции, средните духалки спират да духат. Това е идеята зимата да не работят. Доста коли са на този принцип, имах Еспейс 3 и при него беше така, но имаха и врътки за затваряне. Честито на колегата и хилади бе заварийни километри. И да използвам темата да попитам разход София- градско 9 .2 на газ добре ли е? Другият въпрос е къде според вас е най- подходящото място за навигация. Пробвах да я сложа в нишата до запалката - стана чудесно с единствения проблем, че губи сигналПубликувано изображение Има възможност да взема външна антена, защото моята има букса за такава, но като се замислих ще е голяма мъка. Трябва да я отвивам всеки път като я свалям, а накрайника е доста нежен...сещате се какво ще стане, а и не е удобно. Та предложения приемам всякакви.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е модел със слабичък приемник.И таблета и телефона ми имат перфектен сигнал в колата.Тая букса за която говориш не съм я виждал освен по стационарните 2-DIN модели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го сложа на предния прозорец си лови перфектно...просто трябва да има пряка видимост към небето. Модела е китайче-Санг. Буксата май се води MMCX като стандарт...или нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" И да използвам темата да попитам разход София- градско 9 .2 на газ добре ли е? " еееее какво сме ти направили, че злорадстваш така? Публикувано изображение. Как да не е добре направо си е супер тоя разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Що бе Коко, как да злорадства, като има по-малко коне в коневръза, и талигата му е по-малка :PА и в града, колко зоб да им дава, ако си има и vtec :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам ХРВ втек 124 коня и тоя разход 9.2 ми е извънградско. Това в града и то София незнам дали ще го видя някога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е моята не е ВиТек, но го докарвам о_0

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако натиснеш копчето да върти въздуха само в купето няма да духа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и ще ти се потят стъклата, ако не включиш и климатика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, абе сега тук при нас е Лято бе:D/>.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горките ... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още два въпроса : имам чувството че като завивам бавно , колата леко претриса, но не от двигателя , това на 4х4 ли се дължи ? И също така в казанчето за течност за съединителя почти няма течност, само на дъното има малко и е много черна. Каква марка може да е тази течност , чувал съм че на Бош е черна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за лятото зимата, просто слагаш да духа на прозореца и дори и без да пускаш парното пак не се потят стъклата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте! От два дена съм собственик на HR-V с три врати, 105 к.с., 4х4, 1999г........... Бях дългогодишен участник в Ауди форума, а сега вече нов в Хонда форум.

Колега, не се обиждай, но имам чувството ,че материята АВТОМОБИЛ ,ти е чужда и напълно непозната.

И също така в казанчето за течност за съединителя почти няма течност, само на дъното има малко и е много черна. Каква марка може да е тази течност , чувал съм че на Бош е черна.

След като си собственик от 2 дни и задаваш такива въпроси, по-добре вземи я закарай в някой сервиз където разбират, да и направиш пълно обслужване.И ако са ти казали, че колата ти е обслужена преди да я купиш - не вярвай!п.п. На капачката за спирачната течност, би трябвало да пише каква да използваш, обаче щом е на дъното и е чернилка ,според мен по-добре я смени цялата с нова , за да не стане късно /ако не е станало вече/ и да трябва да сменяваш други работи. Редактирано от Еmicha1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, granik , в последствие видях ,че си от Варна.Тук в форума има колега със сервиз, който ще ти свърши работа, потърси му кординатите тук във форума или му пиши на лични, за кординатите.Човека е : MYAMOTO

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От два дена съм собственик на HR-V с три врати, 105 к.с., 4х4, 1999г........... Бях дългогодишен участник в Ауди форума, а сега вече нов в Хонда форум.

Колега, не се обиждай, но имам чувството ,че материята АВТОМОБИЛ ,ти е чужда и напълно непозната.

И също така в казанчето за течност за съединителя почти няма течност, само на дъното има малко и е много черна. Каква марка може да е тази течност , чувал съм че на Бош е черна.

След като си собственик от 2 дни и задаваш такива въпроси, по-добре вземи я закарай в някой сервиз където разбират, да и направиш пълно обслужване.И ако са ти казали, че колата ти е обслужена преди да я купиш - не вярвай!п.п. На капачката за спирачната течност, би трябвало да пише каква да използваш, обаче щом е на дъното и е чернилка ,според мен по-добре я смени цялата с нова , за да не стане късно /ако не е станало вече/ и да трябва да сменяваш други работи.
Естествено,че не се обиждам, затова си има майстори и техници, но все пак е добре човек да се поинтересува и чуе мнения преди да отиде в сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега и аз съм от Варна,ако с нещо мога да съм полезен ще се радвам - 0897/879 584 -Неделчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...