Jump to content
kazadores

Civic 5-ta gen VTi или Sedan vs Hatch vs Delsol

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,пускам една тема малко да си почешем езиците.Чудя се дали да не се кача на нещо двуместно,визирам делсол и ще се радвам да чуя мнение на хора,притежаващи такова чудо на техниката и да го сравним с братята му седан и хеч (и при трите мотора е B16A2).Нека не засягаме темите за място отзад,багажници и т.н.Това е ясно от пръв поглед.Доста хора ми казаха,че делсола бил доста по-бавен (осезаемо),което ми е трудно да повярвам,при положение,че седанът е най-тежък и по пътя на логиката...Интересува ме предимно вървежът,говорим за стокови мотори и 15-ки джанти със 195/50/15 гуми.Нека който има впечатления да ги сподели,ще се радвам да чуя някое и друго мнение.Може и да споделите някакви други общи впечатления за делсол.Благодаря на отзовалите се и поздрави на всички.

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на 5-та Хетч!Ама тая виртуална гонка ще отиде в коша! ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не зададох въпроса правилно.Смятайки килограмите,ясно е,че хеча ще е отпред.Идеята е с колко и дали е осезаемо при ежедневно каране.НЕ говорим за разлика половин калник на 400 м :).Возил съм се в стоков седан,който вървеше много прилично,карал съм стоков хеч и честно казано не откривам разлика при каране и ускорение.И двете вървят доста добре като за стокови коли.Идеята е делсола къде попада сред трите и дали при ежедневно каране въобще ще има разлика между трите купета :) (не ходя по писти и не гоня времена)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, все си мисля, че си карал и Дел Сол и много лесмо можеш да направиш сравнението :)Първо трябва да се разбереш със себе си дали искаш кола да се гониш или да се возиш, защото ако искаш такава да се возиш, всяка една от трите ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Prelude 5 gen vti.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам какво искам и това е да карам Б16.И трите купета ми допадат.(хеча ми е най-на сърце),но няма вече запазени и хубави екземпляри останали,освен в чужбина за космически пари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моя Дел сол VTi си пълни километража на равен път (240) и ускорява до 100 (засичано с хронометър на телефон) за около 7-8 секунди, изкачва "Витиня" (между втория и третия тунел на "хемус" посока към София) с 210... всичко това с двама души (единия 130 кила :P/>/>/> другия към 60) напълно сток (ако не броим изпускателлен колектор суперспринт и прост възд. филтър рактив) е колата с колела 205/45/16 - не се гордея с глупостите които съм правил, просто споменавам какви са фактите (поне с моя дел сол) пък всеки да си прецени как и колко може да върви стокова EG2.Тая тема сме я ьжвакали вече, ако не се лъжа преди 2 или 3 години пак ти колега бе пуснал тема за колебание с дел сол... потърси си темата, пак я попрочети, едва ли нещо ще се е променило. Който иара дел сол, знае защо го кара и какво намира в тази иначе тясна със скърцащ/тропащ таван из дупките, който си кара цвик и не с е е и качвал в тарга ще ти каже, че по-педераска, лигава и бавна хонда от това няма, та... говорилня. Аз като човек който има и двете (и дел сол вти и сивик 5 хеч, макар и не вти, но повярвай ми - карал съм и съм се возил в EG6, EG9, EK4 и седан и хеч. много преди повечвто от тук четящите да са се качвали в хонда въобще - колкото високомерно да звучи за някои) ти казвам: и сивика вти е мания, но усещането при дел сол е просто друго, няма как да се напише. Ако не те притесняват 2-те места и намериш хубав, запазен дел сол EG2 -няма да съжаляваш.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дел сола със сигурност е наи бавен ;). Седана срещу хеч хеч-а би трябвало да е по бърз(заради 40-50 кг разлика).. но опита показва друго като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, според мен при положение, че няма да се пускаш на писта, няма никакво значение, дали е хеч или седан, дел сола просто не е моята бира.Решаващо значение има състоянието на автомобила, ти знаеш това доста добре, и усещането дали това е твоята кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалността води до там, че и 3-те са вече доста стари автомобили, и не се знае кой с колко запазен мотор ще бъде, така че дори и на драга не се знае какъв би бил резултатът. Избора остава твой колега. Имал съм и дел сол и хеч (не са били VTI, но все пак). Лично на мен хеч-а ми допадна повече като поведение на пътя при положение, че се качих в него след като карах делсола.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, карал си на Асен Дел Сол-а и знаеш за какво иде реч Публикувано изображение

Карал си и хеч и седан, какво вече казаха колеги, зависи ти какво искаш.

 

Запазен хеч Б16 не ще се намери в БГ в състоянието, което ти се иска, а от време на време се появява някой читав седан.

Знам какво гледаш в момента и ако ти е това на сърце го вземай... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имаш най-запазеният хеч и най-запазеното купе. Ся понеже си колекционер драмата е дали да си купиш най-запазеният седан или най-запазеният делсол :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Кало :)никак няма да е лошо да се завърши цялостната колекция на 5-та генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на Дел Солче ( макар и с 1000 нужни и ненужни глупости под капака) бих казал, че тази кола е за тръпката. Скърцат, тропат, може и да не са най- бързите.... но самото усещане е неповторимо. Ако искаш кола на която да и свалиш тавана, да сложиш слънчевите очила и да се порадваш на живота, това е за теб.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и трите , как да ти кажа дел сола си е мания , само това .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи Дел СолаПубликувано изображениеНе знам с какво другите две ги предпочитате,но за мен това е правилният избор.Имал съм и мога да кажа,че е страхотен автомобил.За вървенето е под въпрос,всичко е до състянието на мотора.На окачване тази кола е чук и не мърда по завоите.За визия няма да коментирам.Усещане-уникално!Публикувано изображениеЗнаеш какви Хонди съм имал и имам,за това спокойно можеш да ми се довериш на съвета.Но все пак е въпрос на вкусПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на Дел Солче ( макар и с 1000 нужни и ненужни глупости под капака) бих казал, че тази кола е за тръпката. Скърцат, тропат, може и да не са най- бързите.... но самото усещане е неповторимо. Ако искаш кола на която да и свалиш тавана, да сложиш слънчевите очила и да се порадваш на живота, това е за теб.

Стискам ти ръката колега! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм я виждал и не знам наистина в какво състоние е, цената и не е ниска, но от снимките ТОЗИ ДЕЛ СОЛ хваща окото. Изглежда доста лъскав, напълно сток и не е удрян челно (от ония дни обявата бе с други снимки и се виждаше мотора - гредите са непокътнати от удар) и е с клима. Заслужава да се види според мен :rolleyes:.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,за този точно става въпрос.Ходих и го гледах на живо.Добър е наистина,остава да се преборя с дилемата и да реша какво точно да правя :) Благодаря на колегите,които се включиха в иначе изтърканата дискусия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...