chris_barnes 1296 #41 Отговорено 13 Юни, 2013 Значи всичко е наред. Проверявай нивото в казанчето на студена кола. На загряла нивото ще е по-високо винаги Няма място за притеснение, щом не надига стрелката над нормалното - всичката газ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #42 Отговорено 13 Юни, 2013 Колега остави колата да пренощува. На сутринта провери нивото в радиатора и разширителния съд, като това в радиатора е с приоритет. Ако продължи да надува може да е от капачката, въпреки че е нова, може да не е наред или гарнитурата на главата да е сдала. Следи си нивото и проверяваи за кипене в разширителния съд когато колата е загряла добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov93 12 #43 Отговорено 14 Юни, 2013 Евала просто ме кефат такива хора, немат спирка! Само пари да имаш хаха, и аз скоро ще съм с преден лип, колата изглежда идеално само бомба не ми допадна, всичко друго е бомба ще събираш очите на всички!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #44 Отговорено 14 Юни, 2013 Привет,Виж к'во (стил Л. Иванова), не ми харесва като казваш, че надува! Това е много кофти проблем и мисля, че трябва да изхвърлиш тази кола! Та в този ред на мисли може да ми я дадеш на мен Сега сериозно....както ти казаха колегите на изтинал двигател провери пак нивата в радиатора и казанчето. И аз съм на мнение, че щом стрелката на температурата ти е в граници значи нямаш проблем. Колицата изглежда много добре! Радвам се, че още един човек се захвана да тунингова икономик Ще ти следя темата с интерес!Поздрави,Мариян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #45 Отговорено 14 Юни, 2013 Благодаря за хубавите думи колеги. Утре ще видим как ще бъде, сутринта долях малко антифриз в разширителния съд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #46 Отговорено 15 Юни, 2013 Колата вече е добре, обезвъздушила се е. Днес докато се чудих какво да правя и качих OEM пищялки, много исках такива, не исках да импровизирам, както повечето правят. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomill 40 #47 Отговорено 15 Юни, 2013 Супер са! А от къде се сдоби с тях, че и аз се оглеждам за такива? п.п. много добре става колицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #48 Отговорено 15 Юни, 2013 От колегата Стефан Пасков от Пловдив. Благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #49 Отговорено 22 Юни, 2013 Днес качих задния Camber Kit Вече няма стърчащи джанти и опиране в по сериозни дупки. А ето и колата как изглежда Обаче на снимките не се вижда много добре, трябва да се види на живо. Сега остава да събера пари за преден Camber и да прибера и предните гуми, а другия месец като взема отпуска ще суапна и спирачките. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #50 Отговорено 22 Юни, 2013 Може ли само да питам за точната идея на тия камбър китове дет ги слагаш по колата . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #51 Отговорено 22 Юни, 2013 Слагам ги защото джантите са 8.25 J широки и ЕТ 0 и ми опират при преминаване през по сериозни дупки, а ако има и някой отзад...... сега вече го нямам този проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #52 Отговорено 22 Юни, 2013 А, колко градуса ти е камбъра сега? Запознат ли си с минусите на многото камбър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #53 Отговорено 23 Юни, 2013 Ще хапва яко гумите и ако не е еднакъв градуса е кофти....,но пък седи добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #54 Отговорено 23 Юни, 2013 И аз искам да знам колко е камбъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #55 Отговорено 23 Юни, 2013 (Редактирано) Запознат съм с всичко колеги, сега съм го навил до край, т.е камбъра е -4 градуса. Плюсовете са ми по стабилна кола в завой, не ми опират джантите, мога да кача хора и багаж отзад, а миносите са ми износване на гуми и късане на големите тампони, но тампоните не са проблем , ще издържат 1 месец до като суапна спирачките и сложа полиуретан. Редактирано 23 Юни, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #56 Отговорено 27 Юни, 2013 Ето какво получих днес по пощата А тук вече е на колата липа вече го няма, продадох го на друг колега, понеже реших да си взема SIR front lip 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaolin 42 #57 Отговорено 27 Юни, 2013 А като сложиш предния camber kit ще я пускаш ли още на долу :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #58 Отговорено 27 Юни, 2013 Да, разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaolin 42 #59 Отговорено 27 Юни, 2013 Питам защото не си написал каква визия гониш, а с това окачване, camber kit-ове и джанти може да стане брутална стойка като се тръшне П.П. Аз бих ползвал малко по ниски гуми като например 195/45/15 или 185/45/15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #60 Отговорено 27 Юни, 2013 Да мислих го и аз за гумите, обаче ще трябва да продавам Toyoto, а то е супер гума.. просто много съм доволен от тях.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #61 Отговорено 17 Юли, 2013 Здравейте колеги. От доста време не съм писал, но нямаше как, този месец пазарувах. Скоро ще има и снимки. Имам един въпрос : намерих комп P30 на добра цена от колегата AMD от Габрово. Компа си работи, но при даване на контакт, закъснявал със стартирането на бензиновата помпа. Въпроса ми е това може ли да се оправи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #62 Отговорено 18 Юли, 2013 Колеги, купих си комп P1J, от къде във Варна или интернет мога да си набявя нужните елементи, за да му пусна vtec и да го чипна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #63 Отговорено 19 Юли, 2013 Би трябвало да ги има във всеки магазин за електронни компоненти, поне в Бургас намерих всичко в 1-вия който влязох. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #64 Отговорено 19 Юли, 2013 Да, намерих ги в един магазин, идната седмица ще ходя да купувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #65 Отговорено 20 Юли, 2013 Браво колега иконимка е зверски ще чупи зверски стойки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #66 Отговорено 29 Юли, 2013 (Редактирано) Колеги в момента ще се захващам с пускането на Vtec на ECU P1J, но преди да съм купил нужните елементи, моля за помощ. Гледам, че за пускането на Vtec има три варианта, според вида на платката. Как да разбера, по кой вариант да работя, като номера на платката ми е друг, не е от изброените ? Номера е 2PU6098-4460P1 Редактирано 29 Юли, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #67 Отговорено 1 Август, 2013 (Редактирано) Компа вече е готов, всичко е запоено, работи се по първи вариант за пускането на VTEC и се използват следните елементи: необходими части: * C60 - електролитен кондензатор 1uF, 35v - аз ползвах 1uf, 50v * J10 - мост * Q101 - A143 PNP switching transistor - аз ползвах B143 PNP * R201 - 10K съпротивление ( това съпротивление не ви трябва, защото си го има запоено) * IC14 - 5151 High Side Switch ( тука можете да използвате ips511 или ir6220. ) - аз ползвах 5151 * D11 - диод: * 1n4001 * 1n4002 * 1n4004 - който си изберете - аз ползвах 1n4007 - такъв намерих за чипването ползвах следните части: * C51, C52 - 2х0.1 uf керамични кондензатори * J1 - мост * R54 - 1.2K съпротивление * 74HC373 20 pin - аз ползвах 74HCT373 * 1x28 pin DIP IC Socket * 1x28 pin low profile ZIF чипа си го поръчах от ebay- някакъв готов, но все още не е пристигнал Редактирано 1 Август, 2013 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #68 Отговорено 2 Август, 2013 Маниак си голям! Като дойда във Варна след 2 месеца ще направиш и моя комп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #69 Отговорено 2 Август, 2013 Цвета на колата ще се сменя ли колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #70 Отговорено 2 Август, 2013 Да ще го сменям, защото сивите са много... чудих се какъв цвят да я правя, но накрая реших да е червена, защото имам червена боя за цялостно пребоядисване, която остана от старата хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #71 Отговорено 2 Август, 2013 Колеги, ето снимка на готовия комп, оправих го и вече нямам проблеми. Имам Launch Control на 4000 оборота, на 4500 се включва Vtec. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #72 Отговорено 2 Август, 2013 Колега, пробва ли го този Launch на 4000 оборота? Освен ако не караш Н22, това е много ниско, и ще ти пречи доста (ако искаш да го ползваш за стартове). За бръмчене по светофарите е идеален Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #73 Отговорено 2 Август, 2013 Аз затова го искам, за бръмчене по светофарите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #74 Отговорено 28 Септември, 2013 Здравейте колеги, от доста време не бях писал, защото нямах време да правя промени по колата, но ето че тази седмица намерих време. Ето и снимки на нещата които смених: Смених, капачка и палец на делкото с оригинални,свещи и кабели. Взел съм оригинални семеринги за свещите и за разпределителния вал, но те ще са на по късен етап, при смяната на вала. Преден камбър кит, на който смених болтовете на шарнирите с по дълги и им добавих гайки, защото им нямам вяра. Увих целия колектор с термолента, също увих и генерацията, но не до края, защото не ми стигна лентата. Общо използваната лента е 35 м. Мисля че за първо увиване, добре стана. Снимки на генерацията нямам. Взех и едно китайско ксенонче, че фаровете ми бяха много зле, остава да ги полирам. Предни дискове Задни дискове. Това е нещото на което най-много се радвам, спирането е супер и визуално много добре изглеждат. Другото нещо на което много се радвам е скоростната кутия от старата ми D13-ка, качих я заедно с нов аксиален лагер NACHI и ново масло Motul. Колата стана много пъргава и приятна за каране. Нещата които остават да направя са: -разпределителен вал от D16Y8 -смукател с фрезован вход на 61мм от D16Y8 -дюзи от B16A2 240cc -дросел от B16B на 60мм -раздвижна ролка С тези части се бавя, защото така известния Ачо (NoLimit) вече 2 месеца ме лъже с раздвижната ролка. Ролката съм я платил предварително, но така и не съм я получил. От 1 месец само лъже и маже, казва ми че е пратил роката 100% но така и не я получавам, не ми вдига телефони, не ми пише в скайп и мисля да предприемам мерки. ! Както и да е, това е за сега с проекта, боядисването го отложих за пролетта, а за другите неща се надявам да получа ролка и да ги кача. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #75 Отговорено 28 Септември, 2013 Също искам да добавя, че смених гумите, вече съм с размер 175/55/15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #76 Отговорено 24 Октомври, 2013 Ето колеги, какво ми пристигна тези дни Уредите са за температура на маслото, налягане на маслото и волтметър А това са вече стари части - всмукател от D16Y8 - дросел от B16B - разпределителен вал с кобилиците от D16Y8 Остава да почистя дюзите от B16 на ултразвук и другия месец да събирам пъзела. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #77 Отговорено 24 Октомври, 2013 All Type R throttles are the same size. Its 62mm. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове