Jump to content
Commonrail

Civic 8 генерация

Recommended Posts

здравейте, днес капарирах една хонда сивик 2.2 и утре я плащам. Интересува ме какво включва Limited edition. Пише на колата, но не намирам никаква информация. Колега по напред в темата беше писал нивата на оборудване, но не пише нищо за limited edition. Колата е с 17ки, нчма навигация и панорамен таван, значи не е екзекютив. Има всички бутони по волана, няма подгрев на седалките. И още един въпрос-всички ли имат хладилна жабка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да има :)

 

А лимитид едишън е с други брони и джанти,различни от сериините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали имам дпф. Колата е 2.2 дизел-2007. И има ли начин да и проверя вин номера в нета да я проверя като оборудване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали имам дпф. Колата е 2.2 дизел-2007. И има ли начин да и проверя вин номера в нета да я проверя като оборудване

 

виж тук:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75865&page=10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.05.2013 г. at 13:31, ADH-Honda написа:

като реално и двата 1.4 мотора всъщност, са 1.3 - под 1350 кубика са, но се водят 1.4 за "респект", един вид по-висока кубатура по-сериозен мотор, мога да го обясня защо от Хонда така са решили да назоват тези 1.3 мотори като 1.4 литрови ако някой го интересува, но да не задълбавам с излишна

Здравейте, нов съм във форума, и четох доста теми и се извинявам ако съм пропуснал, това което ме интересува. То е свързано с цитата на колегата. Другото е, при фейслифта какво е новото? Благодаря Ви, за отделеното време! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейслифта най-малкия 1,4 (който всъщност е 1,3 литра) мотор вече е 99 коня и с друга глава - не е с 8 клапана и с 8 свещи, а е с 16 клапана и само с 4 свещи. И има vtec.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, ADH-Honda написа:

При фейслифта най-малкия 1,4 (който всъщност е 1,3 литра) мотор вече е 99 коня и с друга глава - не е с 8 клапана и с 8 свещи, а е с 16 клапана и само с 4 свещи. И има vtec.

 

Благодаря ти! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Нова съм във форума, така че моля да ме извините, ако задавам въпроси, на които вече е отговорено.

Понеже имаме вече една прекрасна англичанка (1997г.), която се използва основно за градско (вече е старичка и набира малко тежко за извън града, но не я давам, защото си я карам вече 10 години и много си я обичам), решихме че е време да допълним картинката с нещо "по-младо", което да се използва за малко по-дълги пътувания.

През последните месеци се нагледах на какви ли не коли от различни марки (като имам и болезнен опит с най-различни Хюндаи и Фордове, които са служебни и не съм особено впечатлена), като периодично поглеждах как вървят и Хондите и най-накрая попаднах на една, която много ми допадна (втора употреба на малко км, като съм на ясно, че км може да се манипулират).

Моделът е Honda Civic 1.4i/Face/100 конски (99?) сили/2012 (по-скоро е 2011, но е ригистрирана 2012)/хечбек.

Исках да попитам за мнения относно от нея, понеже оставам с впечатлението, че тук има доста собственици на този и/или предходния модел?

Какви са най-честите проблеми, които могат да се появят?

Какво ще ме посъветвате да гледам при огледа на колата?

Знам, че Хондата е малко по-скъпа за поддръжка, но колко горе-долу излизат консумативите и поддръжката й?

Преди да се плати задължително ще мине на пълен преглед и диагностика (най-вероятно в Сузуки, защото там са ми познати и ще й обърнат внимание). :) 

Понеже питах и във фейсбук за мнения и съвети, от там ме съветват за акорд или повече коне, но аз съм много спокоен и внимателен шофьор и не бързам обикновено, точно поради тази причина не ми трябват особено много коне, просто защото няма да се ползват. :)

Относно размера - на семеен съвет решихме, че вече си имаме един "седан", който можем да използваме въпреки всичко, ако се налага да пътуваме повече хора, за това търсим "хечбек". Твърдото возене също не ме притеснява.

От прочетеното и изгледането до тук, оставам с впечатлението, че този двигател е икономичен, колата практична за този клас, побира половинката без проблеми (аз съм малка на размер, но той е висок и това винаги е било проблем, когато използваме хечбека на майка му :D ).

Всяко мнение е от значение за мен. Благодаря Ви за отделеното време и внимание! :)

Редактирано от k.arnaudov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да те посъветвам много, понеже съм с дизел, но ще кажа, че колата изобщо не е малка - изглежда така отвън, но вътре си е просторно. А двигателя 1.4 аз лично не бих взел - ако искаш да е бензин поне 1.8 щом ще го ползвате за извън града - Няма да е удобно да се кара 1.4 извън града - лично мое мнение.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да избереш 1.8 бензиновия двигател. Разхода извънградско е около 6л/100км (при спокойно каране с темпомат). Градско (за Варна) положението е малко по-различно 12л/100км. Багажника побира угчудващо много багаж (по данни на производителя е около 480 литра по спомен). На задната седалка идва малко ниско за хора с ръст над 1,8м. Като цяло е много приятел за каране автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8 не е ли много 12/100 w0w ? Те при мен са толкова, хайде между 12 и 14 в зависимост от трафика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех в началото. Закачахме я на компютър, сменях бензиностанциите ... ама явно е от трафика и късите разтояния на който я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно да е толкова.. Зимата ми се качва на около 9 с дизела във Варна, но сега с новия булевард колега ще покаже друг (намиг) :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...